Gå til innhold

Idbrikkehund.no?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har bestilt fra nettbutikken og kan dele sine erfaringer?

Anonymkode: ebf80...65a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De holder ikke til i Norge, så bestiller du over tollgrensa, så må du betale noen hundre ekstra. Tar en evighet før varene kommer også.

Jeg bestilte heller fra mjavhov.com finere id brikker og de kom rett i postkassa. 

Anonymkode: 7e2c7...b5c

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De holder ikke til i Norge, så bestiller du over tollgrensa, så må du betale noen hundre ekstra. Tar en evighet før varene kommer også.

Jeg bestilte heller fra mjavhov.com finere id brikker og de kom rett i postkassa. 

I såfall bryter de loven. Alle nettbutikker som markedsfører seg mot norske brukere i Norge, for eksempel ved å skrive info på norsk, må følge norske markedsføringslover og kreve inn alt av moms og andre avgifter.. Men godt at du sier ifra om dette, så kan vi holde oss unna slike useriøse tullnettsider! 

Endret av Durinur
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De har en .no adresse på nettsiden, men eventuelle returvarer skal sendes til Gibraltar!?? Da kommer varene derfra også da? Det er ikke et sted jeg ville bestilt fra. Da påløper det jo moms etc.

Anonymkode: 0150b...469

AnonymBruker
Skrevet

Det tar evigheter å få varene! Setter du en lav eller dårlig score på siden får du mail og scoren blir ikke postet slik at andre eventuelle kunder kan lese den… de skal bare ha de beste anbefalinger på siden og alt annet blir slått ned på!

Anonymkode: f6b7f...c18

AnonymBruker
Skrevet
Durinur skrev (1 time siden):

I såfall bryter de loven. Alle nettbutikker som markedsfører seg mot norske brukere i Norge, for eksempel ved å skrive info på norsk, må følge norske markedsføringslover og kreve inn alt av moms og andre avgifter.. Men godt at du sier ifra om dette, så kan vi holde oss unna slike useriøse tullnettsider! 

Det er mange slike nettsider nå, som skriver norsk på nettsiden og har .no. De opererer i flere land, så mange blir lurt og får seg et sjokk når de må betale toll på noe de trodde ble sendt innenlands 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei.  Bestilt 1 gang og aldri mer..  

Den kom til slutt.  Fra Sveits. Ringen som følger med er av elendig kvalitet så den falt av halsbåndet til hunden min iløpet av første timen. Den er også veeeeeldig tynn så setter seg lett fast i verandagulv osv og blir lett bøyd. 

Så eg anbefaler virkelig ikke. Isåfall, kjøp en ring selv som du kan feste den med, men da risikerer du at hunden din sitter fast i ting.. 

Anonymkode: b6103...bba

AnonymBruker
Skrevet

Gå heller for myfurbaby😍

Anonymkode: 0e586...5dc

AnonymBruker
Skrevet

Er til katt forresten, ikke hund.

Anonymkode: ebf80...65a

Skrevet

Ikke bestill herfra! 2 mnd ventetid, og elendig kvalitet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...