AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #21 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som mann så likar eg helst å treffe damer kjapt for å sjå om den berømte kjemien er der, men skriv gjerne litt meir enn 4 setningar Og som andre over her så er det å rote innom det spirituelle ofte ein 'enkel' vei te damas hjarte (og truse). Som mann så tolererar eg ein del sånt bullshit om det lar meg score. Tenkjer han er mest interessert i eit ligg, men om du er den rette for han så kan det jo bli ekte kjærleik (på seg sjøl kjenner ein andre). Anonymkode: edc43...12f Takk for gode ord. Ja jeg reiner med at hans første tanke var seksuell tiltrekning. Men det skal vel litt mer enn ei pen dame til da. Både kjemi og blikk er viktig. Væremåten er veldig veldig viktig. 😊 Anonymkode: b6879...d29 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #22 Skrevet 31. juli 2021 Dette er helt vanlig. Jeg møter også folk i nærområdet etter en melding eller to - mye lettere å bli kjent IRL. SÅ slike runder kommer du til å ha mange av😅 Anonymkode: 9915b...f2b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #23 Skrevet 2. august 2021 Jeg likte ikke det. Anonymkode: 16917...a37
DrueSmoothie Skrevet 3. august 2021 #24 Skrevet 3. august 2021 Min er faring er at mange ønsker å møtes IRL ganske kjapt istedenfor å sitte å skrive meldinger når man ikke bor for langt fra hverandre. Det er enklere og man får bedre og mer riktig inntrykk av personen IRL. Jeg har også hørt et par si at de ønsker det, nettopp fordi man ikke skal danne seg feil inntrykk av noen i utgangspunktet ved å sende meldinger over lang tid. For det kan slå begge veier.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #25 Skrevet 3. august 2021 Å ønske å møtes kjapt er ok. Det sier ikke noe om han er ute etter det ene eller det andre. Hvis han bare kommenterer utseendet ditt, og ikke spør noe om dine interesser o.l. så er det som regel et tegn på at det er det fysiske han er ute etter. Og ja, om du ikke ønsker å bli bare et "sexobjekt" så møter du han ute på et offentlig sted og styrer unna alkohol på første møtet, slik at du ikke risikerer å havne til sengs med han. En seriøs mann mister ikke interessen om du sier nei til sex på første date, heller tvert om. Anonymkode: 385f7...2be
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #27 Skrevet 3. august 2021 Tvist skrev (9 timer siden): Bare møt ham på et offentlig sted. Det jeg vil. 😊 Vi skulle hatt et møte igår. Men det oppstod noe. Er det en sjans nå for at han ikke vil se meg da? Han har jo vært ekstremt på. Hvorfor plutselig stoppe? Anonymkode: b6879...d29
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #28 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (På 28.7.2021 den 20.42): Jeg ble singel for ett år siden og etter det har jeg møtt 3 stk. Alle er kun ute etter å ha sex med meg, fordi de ikke ønsker noe videre enda. Men å ligge med meg, det er greit. Derfor er jeg veldig skeptisk nå. Ja, han var såpass fin at å motstå sex blir vel nesten umulig. men orker ikke å bare være en ideell "sexobjekt". Så bør jeg styre unna det på første møte? Anonymkode: b6879...d29 Hvor traff du de andre 3? Anonymkode: 9090c...202
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #29 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det jeg vil. 😊 Vi skulle hatt et møte igår. Men det oppstod noe. Er det en sjans nå for at han ikke vil se meg da? Han har jo vært ekstremt på. Hvorfor plutselig stoppe? Anonymkode: b6879...d29 Sikkert useriøs, da. At han egentlig ikke ville treffes. Med mindre det var fra din side det oppsto noe? Da kan det være han tror det var en unnskyldning og venter på forslag til ny dag. Det er den som avlyser sin jobb å avtale ny date. Anonymkode: 9090c...202
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #30 Skrevet 3. august 2021 On 7/28/2021 at 8:28 PM, AnonymBruker said: Hvordan kan jeg spørre synske om det? Fikk bare en tiltrekning til han jeg nesten aldri kan huske jeg har hatt. I tillegg vil han møte meg så tidlig. Anonymkode: b6879...d29 Du trenger ikke spørre om det, de synske ser at du lurer. Anonymkode: 14603...372
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #31 Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sikkert useriøs, da. At han egentlig ikke ville treffes. Med mindre det var fra din side det oppsto noe? Da kan det være han tror det var en unnskyldning og venter på forslag til ny dag. Det er den som avlyser sin jobb å avtale ny date. Anonymkode: 9090c...202 Det var han som avlyste. Passet igrunnen greit for meg da. Men hvorfor han plutselig ikke ville var litt rart? Fikk han plutselig kalde føtter eller oppstod det faktisk noe?😨😅 Anonymkode: b6879...d29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå