Gå til innhold

Dating app på facebook.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det dukket opp og jeg godtok det for gøy. Nå har en i mitt nærområdet kontaktet meg, (som veldig mange andre også har gjort,) men han han her var utrolig fengende. Så jeg svarte han. 

Hele han var jo bare helt smashing. Han er 41 og jeg 31. Han spurte om vi skulle møtes allerede neste uke. Er det for tidlig? Og er det mest sannsynlig det er sex som er intensjonen hans? Erfariger mottas med gjerne. For alt jeg vet, kan jo dette være mannen i livet. 

😊😊

Anonymkode: b6879...d29

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Herre min skaper. Hva tror du vi vet om det? 

Anonymkode: 4be44...d52

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Erfariger mottas med gjerne. For alt jeg vet, kan jo dette være mannen i livet.

Er ikke så lett å si om noen her har erfaring med akkurat denne mannen.  Men det er flere synske her, som sikkert vil fortelle deg ting om ham.

Om det er fb eller ikke, så er vel folk stort sett de samme overalt. 

Anonymkode: f3fd1...4dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er ikke så lett å si om noen her har erfaring med akkurat denne mannen.  Men det er flere synske her, som sikkert vil fortelle deg ting om ham.

Om det er fb eller ikke, så er vel folk stort sett de samme overalt. 

Hvordan kan jeg spørre synske om det? 

Fikk bare en tiltrekning til han jeg nesten aldri kan huske jeg har hatt. I tillegg vil han møte meg så tidlig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan jeg spørre synske om det? 

Fikk bare en tiltrekning til han jeg nesten aldri kan huske jeg har hatt. I tillegg vil han møte meg så tidlig. 

Du trenger ikke spørre, de vil komme til deg, og fortelle at han bare vil pule.  Pule vil vi jo stort sett alle sammen, men noen vil ha en kjæreste i tillegg. Noen vil ikke bli kjæreste med de som ligger på første date, men de forsøker uansett. Andre tar en litt saktere tilnærming. De som ditcher deg etter første ligg, greier du ikke å kjenne igjen på forhånd, men hvis de har en historikk, så se på den. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du trenger ikke spørre, de vil komme til deg, og fortelle at han bare vil pule.  Pule vil vi jo stort sett alle sammen, men noen vil ha en kjæreste i tillegg. Noen vil ikke bli kjæreste med de som ligger på første date, men de forsøker uansett. Andre tar en litt saktere tilnærming. De som ditcher deg etter første ligg, greier du ikke å kjenne igjen på forhånd, men hvis de har en historikk, så se på den. 

Jeg ble singel for ett år siden og etter det har jeg møtt 3 stk. Alle er kun ute etter å ha sex med meg, fordi de ikke ønsker noe videre enda. Men å ligge med meg, det er greit. 

Derfor er jeg veldig skeptisk nå. Ja, han var såpass fin at å motstå sex blir vel nesten umulig. ;) men orker ikke å bare være en ideell "sexobjekt". Så bør jeg styre unna det på første møte? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på, og gjør det du selv ønsker. Det er ingen regler innenfor dating. 

Anonymkode: 9279f...0b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjør på, og gjør det du selv ønsker. Det er ingen regler innenfor dating. 

Anonymkode: 9279f...0b8

😉 Men hvorfor vil han møte meg kun etter 4 setninger med prat? Han er veldig klar for å møte meg. 

Er han sånn med alle damer, eller kan jeg kanskje være en spesielle for han også? 🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så bør jeg styre unna det på første møte? 

Nå har jeg sett inn i spåkula. Møtes etter 4 setninger? Det er kun akseptabelt, hvis han har dysleksi, eller ikke fikser å bli kjent via tekst. Prøv hvor langt du kan strekke det, og føl på interessen hans. Vil han bare vite om du deepthroater, eller liker han å spørre om oppveksten din, jobben din, familien din etc?

Skrevet

Det er i hvert fall ikke for tidlig. Hvis man bor nærme hverandre og har fått et godt inntrykk, så er det bare å møtes. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg ble singel for ett år siden og etter det har jeg møtt 3 stk. Alle er kun ute etter å ha sex med meg, fordi de ikke ønsker noe videre enda. Men å ligge med meg, det er greit. 

Derfor er jeg veldig skeptisk nå. Ja, han var såpass fin at å motstå sex blir vel nesten umulig. ;) men orker ikke å bare være en ideell "sexobjekt". Så bør jeg styre unna det på første møte? 

Kan du ikke møte han på et offentlig sted for en kaffe eller å gå en tur? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå har jeg sett inn i spåkula. Møtes etter 4 setninger? Det er kun akseptabelt, hvis han har dysleksi, eller ikke fikser å bli kjent via tekst. Prøv hvor langt du kan strekke det, og føl på interessen hans. Vil han bare vite om du deepthroater, eller liker han å spørre om oppveksten din, jobben din, familien din etc?

Okei, ikke 4 setninger, men kun hei og hvordan står det til. Så i neste setting var det om vi skulle møtes, omtrent der. Men nå har han sett flere bilder av meg da. Kanskje man kan se slikt kun ut ifra bilder? Var jo det jeg gjorde med han;) 

Han var spirituell sa han også. Uten å tenke noe særlig over det, men. Antar han tror på den åndelige verden. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han var spirituell sa han også

Ler godt inni meg. Å lære seg litt om kvasireligion og metafysikk, er korteste vei ned i trusa på utrolig mange kvinner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ler godt inni meg. Å lære seg litt om kvasireligion og metafysikk, er korteste vei ned i trusa på utrolig mange kvinner. 

Okei?🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det dukket opp og jeg godtok det for gøy. Nå har en i mitt nærområdet kontaktet meg, (som veldig mange andre også har gjort,) men han han her var utrolig fengende. Så jeg svarte han. 

Hele han var jo bare helt smashing. Han er 41 og jeg 31. Han spurte om vi skulle møtes allerede neste uke. Er det for tidlig? Og er det mest sannsynlig det er sex som er intensjonen hans? Erfariger mottas med gjerne. For alt jeg vet, kan jo dette være mannen i livet. 

😊😊

Ville ha spurt om han er nyskilt eller om han har vært singel hele livet

AnonymBruker
Skrevet

Han skriver at det var noe eget med meg, en god magefølelse. Kan jeg tro på dette? Han er sånn ca altfor kjekk. Jeg vil tro de fleste vil si dette om hans utseende. Så derfor er jeg en snuule skeptisk. Men sykt gira på å se han. 😅

Skrevet

Veldig greit å møtes raskt om en bor like ved hverandre istedet for å kanskje kaste bort tid på å skrive i det uendelige. Når noe stemmer, så er det greit å få det av-/bekreftet om kjemien er der med en gang

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fjugur skrev (27 minutter siden):

Veldig greit å møtes raskt om en bor like ved hverandre istedet for å kanskje kaste bort tid på å skrive i det uendelige. Når noe stemmer, så er det greit å få det av-/bekreftet om kjemien er der med en gang

Veldig enig. Er bare redd om det behovet for et ligg. Har dessverre litt dårlig erfaring der. Han sier jo at magefølelsen stemmer utifra kun bildene mine og den lille praten vi har hatt. 

Samme tenker jeg.😉

AnonymBruker
Skrevet

Som mann så likar eg helst å treffe damer kjapt for å sjå om den berømte kjemien er der, men skriv gjerne litt meir enn 4 setningar :)

Og som andre over her så er det å rote innom det spirituelle ofte ein 'enkel' vei te damas hjarte (og truse). Som mann så tolererar eg ein del sånt bullshit om det lar meg score.

Tenkjer han er mest interessert i eit ligg, men om du er den rette for han så kan det jo bli ekte kjærleik (på seg sjøl kjenner ein andre).

Anonymkode: edc43...12f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...