AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Jeg har kanskje en alvorligere grad av eupf, jeg greier ikke vennskap for når jeg først har begynt å snakke med en person så gjør jeg alt for å ødelegge fordi jeg føler jeg ikke fortjener noen. Dermed har jeg heller ingen venner. På nett står "Videre er det en tilbøyelighet til å bli involvert i intense og ustabile forhold". Hva med dere? Anonymkode: 5fe8f...169
Purple_Pixiedust Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 (endret) Jeg har vennskap og det er ikke ustabile vennskap heller. Aldri noen form for krangling. Det er 250 ulike kombinasjoner å ha EUPF på, det vil da altså si at man trenger ikke/har sjeldent alle symptomene. Jeg har en ganske så alvorlig grad selv hvis man skal se på hva jeg gjør mot meg selv og slikt, problemer med å være alene, indre følelsesliv osv. men jeg greier å ha venner. Har bare noen få da og de har jeg hatt fra jeg var et barn. Har slitt med å holde på venner jeg har fått etter hvert, men jeg har andre diagnoser i tillegg som gjør det sosiale utfordrende. Det vil være mulig for deg også å få venner, men kanskje ikke akkurat nå, men etter behandling? Endret 28. juli 2021 av Purple_Pixiedust 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Jeg klarer det, men nære relasjoner blir fort trøblete. Har du en selvdestruktiv borderline type? Anonymkode: 314b9...e43
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Klarer det hovedsakelig, men det er tøft når jeg ikke klarer det til tider. Jeg har tendens til å isolere meg, bli såra av småting og da dytte folk unna meg uten advarsel. Jeg hater at jeg tror jeg blir forlatt ved de minste tegn eller ikke hører fra noen jeg idealiserer mye. Skjønner ikke hvorfor EUPF blir romantisert, det er helt grusomt å ha. Anonymkode: bf6e9...d33
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Jeg har lignende problematikk men ikke diagnosen. Jeg knytter vennskap i gode perioder, har hatt noen "soulmates" i historikken, så mister jeg dem igjen når der går nedover igjen. Intense og kortvarige relasjoner treffer bra på meg. Anonymkode: f7c8b...c4d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå