Gå til innhold

Hva er det kvinner liker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er 183, brunt hår, blå øyne og slank.

Så da må det være de brune øynene dine som er årsaken. 

:ironi:

Du vet, det finnes andre ting enn bare utseende.. F.eks god personlighet

Anonymkode: 19ec0...0b4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Warrior
Skrevet

Kvinner liker forskjellig. Akkurat som menn. 

Trent kropp har det alltid vær en del som liker godt, men må huske at det er ikke bare utseendet folk går etter. 

AnonymBruker
Skrevet
EmilieH skrev (3 timer siden):

Jeg hadde egentlig aldri snudd meg etter kjæresten ute på byen med tanke på utseende. Men personligheten hans og hvordan han behandler meg og alle rundt seg gjør han fantastisk. Utseende har vokst på meg og nå er for meg innmari kjekk. Han har bra jobb, empati i massevis og elsker meg akkurat for den jeg er. Raus og fått veldig bra grunnholdninger hjemmefra. Dette er viktige ting hos en mann! 

Jeg har akkurat samme opplevelse. I fjor høst prøvde jeg meg på nettdating etter å ha vært singel noen måneder etter et langt forhold. Jeg fikk veldig mange matcher, og «Karl» var blant dem. Han var slett ikke en definitiv ja ut fra bildene, men jeg hadde bestemt meg for å være åpen utseendemessig og sveipet ja på en ganske stor andel menn. Da jeg begynte å chatte med mennene, steg Karl raskt opp på «topp 10» - lista mi ut fra måten han skrev på. Vi chattet uten å møtes i flere måneder, og jeg likte ham bedre og bedre. Aldri før hadde jeg opplevd å være sånn på bølgelengde med en mann. Da vi endelig møttes, kom den fysiske tiltrekningen raskt. Nå syns jeg at han er dødskjekk, vanvittig sexy, utrolig sjarmerende, og hjertet mitt hopper av glede når jeg ser på han. 

For meg, og de fleste andre kvinner vil jeg tro, er personligheten avgjørende. 

Anonymkode: eb13b...0d1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg kan starte med å si hva de ikke liker. 183 cm høy, mørkt hår, brune øyne, slank.   Det er meg og jeg er jomfru og bare blitt avvist. 

Så jeg lurer derfor på hva er det jenter liker?

Anonymkode: f99a8...666

Så de skal like alle som er 183 cm, har mørkt hår, brune øyne og er slank? Også om du er for øvrig er en toer? Spiller personligheten noen rolle? 

Dette ga dessverre ikke mye mening.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har akkurat samme opplevelse. I fjor høst prøvde jeg meg på nettdating etter å ha vært singel noen måneder etter et langt forhold. Jeg fikk veldig mange matcher, og «Karl» var blant dem. Han var slett ikke en definitiv ja ut fra bildene, men jeg hadde bestemt meg for å være åpen utseendemessig og sveipet ja på en ganske stor andel menn. Da jeg begynte å chatte med mennene, steg Karl raskt opp på «topp 10» - lista mi ut fra måten han skrev på. Vi chattet uten å møtes i flere måneder, og jeg likte ham bedre og bedre. Aldri før hadde jeg opplevd å være sånn på bølgelengde med en mann. Da vi endelig møttes, kom den fysiske tiltrekningen raskt. Nå syns jeg at han er dødskjekk, vanvittig sexy, utrolig sjarmerende, og hjertet mitt hopper av glede når jeg ser på han. 

For meg, og de fleste andre kvinner vil jeg tro, er personligheten avgjørende. 

Anonymkode: eb13b...0d1

Ja, kjæresten er rett og slett innmari fin for måten han er på. Nå er jeg virkelig hodestups forelsket og hver gang jeg er borte fra syns han er kjekkere enn sist vi så hverandre. Han skal jeg dele mange, mange år! ❤️

• Liker 1
Skrevet

Du nevner kun konkrete ting. Og det er sikkert grunnen til at du feiler.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg kan starte med å si hva de ikke liker. 183 cm høy, mørkt hår, brune øyne, slank.   Det er meg og jeg er jomfru og bare blitt avvist. 

Så jeg lurer derfor på hva er det jenter liker?

I og med at du nevner "jomfru" og "avvist" i samme setning går jeg ut fra at det i første rekke er såkalt "tilfeldig sex" du lurer mest på.

Og da kan du bare sette strek over nesten alle svarene du har fått hittil. Har skrevet dette før her på forumet, men skal med glede gjenta. For her er realitetene:

Tall fra Norge mangler såvidt meg bekjent, men tall fra USA indikerer at ca 20% av unge menn har ca 80% av all tilfeldig sex unge menn har. Og disse 20% er ikke et tilfeldig utvalg av unge menn, som om de var valgt ut ved loddtrekning…

Det er visse trekk som går igjen hos disse mennene, i en grad som ikke er tilfelle hos de øvrige 80%:

• Fysiologisk: Høy, veltrent, begrenset kroppsfett
  • Estetisk: Pen, velkledd, diskret groomet
  • Sosioøkonomisk: Status, utdanning, ressurser
  • Sosialt: Selvsikker, populær, veltilpasset
  • Personlighet: Sjarmerende, morsom, smart
  • Annet: Handlekraftig, kompetent, driftig

Nå er det selvsagt ikke slik at du må ha alt dette for å ha noen sjanse i det hele tatt – for all del! Men dette er de trekkene som øker sjansene dine for tilfeldig sex.

Og uansett hvor febrilsk kvinner måtte forsøke å dekke over dette (av grunner jeg ikke forstår) er det dette som definerer fasiten: De trekkene som kjennetegner menn som i praksis lykkes på kjøttmarkedet.

Alt annet er fjærpynting og bortforklaringer.

(Gjør for ordens skyld oppmerksom på at listen ikke er identisk når det gjelder inngåelse av mer langvarige forhold, da spiller endel andre faktorer også en betydelig rolle)

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nesten helt sikker på at det ikke er utseendet som gjør at du mangler dame, så da må det være noe annet. Fordelen med det er jo at det er enklere å gjøre noe med! Er du hyggelig? Morsom? Behagelig å være sammen med? (Ikke needy som enkelte menn er) interessant å prate med? Jobb litt med disse tingene du.

Anonymkode: 466b2...158

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Det er individuelt hva kvinner liker. 

Anonymkode: 28602...f10

Dette er vel bare en seigtlevende myte. Man ser jo på tinder at smaken til kvinner er svært lik. Alle synes ikke akkurat den samme mannen er den kjekkeste, men det er en ganske liten gruppe menn som alle damer velger blant. Når man blir eldre er det flere og flere menn som får sjans da, siden damer flest etterhvert vil ha mer enn bare sex.

Av utseende sier du at du er slank, dette er muligens ditt største hinder utseendemessig. Norske damer liker ofte veldig kraftige menn, og gjerne med en del fett på kroppen. Ikke alle da, men det å være slank er ikke en fordel for menn.

Høy selvtillit er og et standardkrav, her må du bare fake og late som hvis nødvendig.

Ellers kan du vente til du blir eldre. Det blir lettere og lettere

Anonymkode: 32f4e...771

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner liker ikke sutrekopper.

Anonymkode: cc8ed...925

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva liker du selv, TS? Liker alle andre menn nøyaktig det samme som deg?

Hva ønsker du - forhold eller tilfeldig sex?

Hvis du ønsker forhold: Det er mange, mange flere ting enn utseende som har betydning for at det skal bli tiltrekning.

Hvis du ønsker tilfeldig sex: Det er mange, mange jenter som ikke vil det, hverken med deg eller andre; de vil gjerne ha sex men i forhold. De jentene som ønsker tilfeldig sex, kan velge og vrake i haugevis av menn, og da sier det seg selv at det ikke "blir noe på" alle.

Anonymkode: 5d333...440

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er fullstendig korrekt. Og den moderne sutrekulturen ødelegger ekstremt mye for ekstremt mange menn.

Kvinner vil ha en attraktiv, ressurssterk, kompetent go-getter, ikke en aldrende pjokk å være reservemamma for.

Endret av ClausSaus
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

De sutrer nok for alle. 

AnonymBruker
Skrevet

Når du sier 183 cm, mener du du blir avvist fordi du er for lav? Jeg er mann på 181, og føler meg ikke lav

Anonymkode: fce09...3f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva liker du selv, TS? Liker alle andre menn nøyaktig det samme som deg?

Hva ønsker du - forhold eller tilfeldig sex?

Hvis du ønsker forhold: Det er mange, mange flere ting enn utseende som har betydning for at det skal bli tiltrekning.

Hvis du ønsker tilfeldig sex: Det er mange, mange jenter som ikke vil det, hverken med deg eller andre; de vil gjerne ha sex men i forhold. De jentene som ønsker tilfeldig sex, kan velge og vrake i haugevis av menn, og da sier det seg selv at det ikke "blir noe på" alle.

Anonymkode: 5d333...440

Hvorfor forventer kvinner forhold når de ikke engang vil ha sex med de mennene? Klarer kvinner å tvinge seg til å ha sex? I så fall burde ikke kvinners preferanse bety en shit. 

Forhold hadde vært fint men jeg gidder ikke å bli sammen med kvinner som ikke finner meg tiltrekkende for sex. 

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Jeg faller kun for menn med langt hår, blå øyne, veltrent og pen kropp og som er kjekk både utseendemessig og personlighet. Her på småbygda i Hallingdal er ``tørke`` av kjekke menn et stort problem. Dessuten bør de ha orden på økonomien og være sporty anlagt. En feit snauskalle? Hjelpe meg, jeg forblir nok singel om jeg ikke flytter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...