AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Jeg kan starte med å si hva de ikke liker. 183 cm høy, mørkt hår, brune øyne, slank. Det er meg og jeg er jomfru og bare blitt avvist. Så jeg lurer derfor på hva er det jenter liker? Anonymkode: f99a8...666
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Det er individuelt hva kvinner liker. Anonymkode: 28602...f10 9
Henji Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Det er veldig individuelt ja, når vennene mine snakker om hvilke gutter de liker så liker jeg ingen av dem. Og om jeg liker noen, så liker ikke vennene mine dem. Itilleg så fra min erfaring så går "standarene" for hvem jeg liker ned utifra hvor bra personlighet de har. Om noen kanskje ikke matcher hva jeg "liker" i det hele tatt, så kan jeg fortsatt like dem om de har en fantastisk personlighet. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Det er individuelt hva kvinner liker. Anonymkode: 28602...f10 Det er en sannhet med modifikasjoner, kvinner går stort sett etter de samme mennene OG de er villige til å dele/vente på sin tur Anonymkode: 66d98...c22 4
Million Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg kan starte med å si hva de ikke liker. 183 cm høy, mørkt hår, brune øyne, slank. Det er meg og jeg er jomfru og bare blitt avvist. Så jeg lurer derfor på hva er det jenter liker? Anonymkode: f99a8...666 Det hjelper ikke å være 183 høy med mørkt hår og brune øyne om du ser ut som ringeren av Notre Dame.... De faktaene sier oss ingenting om grunnen til hvorfor du er singel og jomfru. Hvor gammel er du? Og når du skriver "bare blitt avvist", hvordan går du egentlig frem for å ta kontakt med jenter? Går du bort og spør "Du var penere enn venninnene dine. Skal vi kline?" eller hva gjør du egentlig? 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #6 Skrevet 28. juli 2021 Kvinner liker akkurat det samme som menn. Forskjellen er at kvinners seksualitet som oftest trenger litt mer peispusting for at ilden skal flamme opp. Anonymkode: 54f23...671
Hanna! Skrevet 28. juli 2021 #7 Skrevet 28. juli 2021 Virker som du har veldig lite selvinnsikt. Det er jo åpenbart ikke det at du er 183 cm høy, mørkt hår, brune øyne og slank som gjør at du blir avvist. Hva med personligheten din (tror du virkelig den ikke spiller noen rolle?)? Ansiktet ditt? Hvor mye du prøver deg? Jeg vil råde deg til å først finne ut hvor du har mangler, så finne ut hvilken av manglene du kan gjøre noe med, og så gjøre noe med dem. Jeg liker menn som er intelligente (jeg har selv høy IQ og ønsker at kjæresten skal ha ca lik meg selv eller mer, fordi da synes jeg det er lettere å snakke med vedkommende, bli stimulert osv), snille og omsorgsfulle og har en brennende interesse eller flere. Jeg liker også (men ikke nødvendig) at han er høy (alt over 170 er fint, alt over 180 er ekstra bra), normalt velstelt, har jobb eller studerer, har ambisjoner og mål i livet, er sosialt avslappa (ikke med én gang, men blant venner og når han får litt tid på seg), ydmyk, snill mot de rundt seg, gavmild (ikke snakk om penger, men at han hjelper venner med å flytte eller sier hyggelig ting om tolk), kan tulle og være uhøytidelig. Og så må han vise at han liker meg. Ellers går det ikke noe sted. Jeg tør ikke ta initiativet med en mutt fyr i hjørnet som ser ut som han hater meg. Visuelt så liker jeg vanlige klær, ikke spesielt sossete eller hipster eller gangster eller noe slikt. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 Hanna! skrev (11 minutter siden): Virker som du har veldig lite selvinnsikt. Det er jo åpenbart ikke det at du er 183 cm høy, mørkt hår, brune øyne og slank som gjør at du blir avvist. Hva med personligheten din (tror du virkelig den ikke spiller noen rolle?)? Ansiktet ditt? Hvor mye du prøver deg? Jeg vil råde deg til å først finne ut hvor du har mangler, så finne ut hvilken av manglene du kan gjøre noe med, og så gjøre noe med dem. Jeg liker menn som er intelligente (jeg har selv høy IQ og ønsker at kjæresten skal ha ca lik meg selv eller mer, fordi da synes jeg det er lettere å snakke med vedkommende, bli stimulert osv), snille og omsorgsfulle og har en brennende interesse eller flere. Jeg liker også (men ikke nødvendig) at han er høy (alt over 170 er fint, alt over 180 er ekstra bra), normalt velstelt, har jobb eller studerer, har ambisjoner og mål i livet, er sosialt avslappa (ikke med én gang, men blant venner og når han får litt tid på seg), ydmyk, snill mot de rundt seg, gavmild (ikke snakk om penger, men at han hjelper venner med å flytte eller sier hyggelig ting om tolk), kan tulle og være uhøytidelig. Og så må han vise at han liker meg. Ellers går det ikke noe sted. Jeg tør ikke ta initiativet med en mutt fyr i hjørnet som ser ut som han hater meg. Visuelt så liker jeg vanlige klær, ikke spesielt sossete eller hipster eller gangster eller noe slikt. Jeg har hørt at jeg ligner på disse. Anonymkode: f99a8...666
Biloba Skrevet 28. juli 2021 #9 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg kan starte med å si hva de ikke liker. 183 cm høy, mørkt hår, brune øyne, slank. Det er meg og jeg er jomfru og bare blitt avvist. Så jeg lurer derfor på hva er det jenter liker? Anonymkode: f99a8...666 Det er helt normalt for jenter å avvise eller ikke oppmuntre nesten samtlige menn som viser interesse i løpet av sitt liv. Det finnes lassevis av menn som ikke er spesielt attraktive for kvinner flest, som klarer å skape connection med en dame, som fører til flørt, intimitet og evt forhold. Det første du må gjøre er å komme deg ut av offerrollen og sørge for at du er en god utgave av deg selv fysisk og psykisk, og rydde opp i kvinnesynet ditt. Kvinner liker menn med sunne hoder og sunne relasjoner. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #10 Skrevet 28. juli 2021 Vel, jeg tviler på at Shahrukh Khan er jomfru, så da vet du at det ikke er utseende som er problemet. Anonymkode: 0ecb1...b55 6
Hanna! Skrevet 28. juli 2021 #11 Skrevet 28. juli 2021 Det virker som utseende ikke er problemet. Det er flott! Der kan du jo heller ikke gjøre SÅ mye. Personlig likte jeg ikke stilen til mennene du linket til, men syntes beinstruktur osv var fin. Men personlighet er jo det som teller mest. For meg vil jeg si personligheten teller 95% eller noe slikt. Det er noen få no-gos utseendemessig. Og et fantastisk utseende kan gjøre at jeg først legger merke til noen, men det er ikke utseende som gjør at jeg hverken har tilfeldig sex eller innleder et forhold til noen. Tror de fleste kvinner bryr seg mest om personlighet. Det virker som du glemmer dette? 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #12 Skrevet 28. juli 2021 90% av damene vil kun ha 10% av mennene. Anonymkode: e466f...b4f 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #13 Skrevet 28. juli 2021 Tipper du er for intens. Anonymkode: 91172...5d5
Hanna! Skrevet 28. juli 2021 #14 Skrevet 28. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: 90% av damene vil kun ha 10% av mennene. Anonymkode: e466f...b4f Dette er litt overdrevet. Det er noe sant i det. Når det gjelder å finne seg noe tilfeldig på nettet eller utesteder så kan kvinner velge og vrake og en liten gruppe menn blir valgt ofte. Men mindre attraktive menn blir også valgt til dette innimellom. Selv har jeg hatt sex med menn som regnes som lite attraktive. Og ikke minst, når det gjelder forhold så velges åpenbart mer enn 10% av mennene. Blant 40-åringer er 80% av menn i forhold.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #15 Skrevet 28. juli 2021 Menn med selvtillit og engasjement Anonymkode: 86777...31d 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #16 Skrevet 28. juli 2021 Din anonym kode er 666 . Kan det være en kvinnelig demon som er forelsket i deg? Vet at disse lar deg aldri bli sammen med noen andre kvinner. Anonymkode: db7e7...95e 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #17 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg kan starte med å si hva de ikke liker. 183 cm høy, mørkt hår, brune øyne, slank. Det er meg og jeg er jomfru og bare blitt avvist. Så jeg lurer derfor på hva er det jenter liker? Anonymkode: f99a8...666 Deg igjen. Min mann er 183 cm, mørkt hår, slank og grå øyne. Så det er neppe utseende ditt som hindrer deg. Jenter liker alle slags menn. Anonymkode: 8bc21...5c4 3
Perleugla Skrevet 28. juli 2021 #18 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 90% av damene vil kun ha 10% av mennene. Anonymkode: e466f...b4f Dette er sludder. 2
EmilieH Skrevet 28. juli 2021 #19 Skrevet 28. juli 2021 Jeg hadde egentlig aldri snudd meg etter kjæresten ute på byen med tanke på utseende. Men personligheten hans og hvordan han behandler meg og alle rundt seg gjør han fantastisk. Utseende har vokst på meg og nå er for meg innmari kjekk. Han har bra jobb, empati i massevis og elsker meg akkurat for den jeg er. Raus og fått veldig bra grunnholdninger hjemmefra. Dette er viktige ting hos en mann! 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #20 Skrevet 28. juli 2021 Utseende er slett ikke alt vi damer går etter 😆 Utståling, personlighet, kjemi osv er langt viktigere - for når man da klaffer og blir kjent så blir jo den man er forelska i bare enda kjekkere/penere 🥰 Vær deg selv, vær trygg på deg selv og ikke prøv for hardt 😉 Lettere sagt enn gjort, men kast deg ut i det, du kommer ingen vei om du ikke prøver 😉 Anonymkode: f6f7f...048 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå