sicario Skrevet 30. juli 2021 #21 Skrevet 30. juli 2021 Fru2020 skrev (1 time siden): Jeg hadde en periode vedtak på at de skulle komme til meg hver dag. Kunne ringe den utenom. Dette varte bare en periode. Naboen har hatt slikt vedtak over flere år. Hvilken kommune bor du i?😊
Fru2020 Skrevet 30. juli 2021 #22 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ok,men da bor nok dere på et sted med ekstremt mye ressurser Anonymkode: f9b96...b4c sicario skrev (48 minutter siden): Hvilken kommune bor du i?😊 Kommunen skal jo ha et tilbud til dem som bor der og tilbudet skal være tilstrekkelig. Men jeg vet jeg var heldig som fikk det tilbudet slik at jeg slapp innleggelse.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #23 Skrevet 30. juli 2021 Fru2020 skrev (2 minutter siden): Kommunen skal jo ha et tilbud til dem som bor der og tilbudet skal være tilstrekkelig. Men jeg vet jeg var heldig som fikk det tilbudet slik at jeg slapp innleggelse. Skal ha og hva de faktisk har er to forskjellige ting,dessverre Anonymkode: f9b96...b4c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #24 Skrevet 30. juli 2021 Vanskelig å svare på når du kun skriver at du «klarer deg dårlig». Hva er utfordringene dine med å bo hjemme? Er det psykiske utfordringer som er hovedproblemet? Fysiske gjøremål du ikke får til pga funksjonsnedsettelse av noe slag? Nå varierer det sikkert mye fra kommune til kommune, men hjemmesykepleie er jo et alternativ. Evt psykisk helseteam i kommunen. Spørs hva du egt trenger hjelp til? Anonymkode: 6c610...521
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå