Gå til innhold

Er jeg vanskelig?

Fremhevede innlegg

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Jeg tenker at du selv hjelper til så mye du ønsker - de fleste ville nok ikke gjort det som du har gjort. Som mann hadde jeg nok aldri begynt å plukke med meg mat og tørrvarer - det er lavmål. Og så hadde jeg spandert pizza siden eksen var så grei å hjelpe meg så mye mens jeg flyttet ut. 

Lukk døren igjen og bli glad for at fyren og datteren hans er ute av livet ditt - Det er smålig med pizza oppgjør og hvem som spiser hva, inkludert datteren. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blås i pizzaen og maten. 

Datteren skal ut samtidig med far. Høres ikke ut som om han tar det som en selvfølge, så det får du gi ham veske dom uten at hun hører det. 

Anonymkode: fb9f1...2f3

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, indigob said:

Jeg synes det var drøyt av DEG. Min mamma har og en samboer og hvis jeg ikke skulle fått forsynt meg av dems pizza så hadde jeg blir ganske sjokka. Hun bor jo der nå i sommer sier du? Det er vel åpenbart at når en person i en husstand kjøper en pizza at alle får ? Eller skulle du og mannen få Og ikke hun? 

Hallo, han flytter ut og har bodd der mens han pakker. Og i tillegg tok han halvparten av maten i skapene og lever på hennes mat, uten å kjøpe eller betale for noe. Han kunne ha betalt noe for maten. Det er slutt mellom de og hun har ikke noe plikt til å betale for hans mat og dattera hans mat.

• Liker 3
Skrevet
ops2 skrev (5 minutter siden):

Hallo, han flytter ut og har bodd der mens han pakker. Og i tillegg tok han halvparten av maten i skapene og lever på hennes mat, uten å kjøpe eller betale for noe. Han kunne ha betalt noe for maten. Det er slutt mellom de og hun har ikke noe plikt til å betale for hans mat og dattera hans mat.

nei, men datteren har ikke noe led bruddet å gjøre. datteren bor der til de har flyttet ut permanent. blir for dumt at hun ikke får Ta pizza.

• Liker 4
Skrevet

Han flytter ut,  du har kanskje sett dem begge for siste gang. Da er det bortkastet energi å irritere seg over dette. Bit det i dag. Ville vært verre om det var noe du måtte forholde deg til i hverdagen. Nå som er ute av bildet   er det ikke noe å bekymre seg over 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Datteren kan ikke noe for hvordan faren er og skal ikke lide for ting han har/ ikke har gjort.

Anonymkode: 32198...2b7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer mer på eksen enn datteren. Tenk å tømme skapene 🙈 om han så hadde begynt å spise på meg itillegg hadde jeg sikkert blitt så irritert at jeg utelukkende hadde handlet inn til meg/spist borte. 

Definitivt han som burde spandert pizza men ut i fra hva du skriver så hadde jeg ikke blitt overrasket over at han glefset i seg på den måten.

Så forstår det irriterer, men jeg hadde tatt det med i beregningen når jeg bestilte at alle kom til å spise av den. Og at det var en irritasjon jeg måtte svelge, da jeg ikke vil falle ned på et nivå hvor jeg nekter noen i husstanden å spise av en pizza. 

Anonymkode: 82bd4...1de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han der høres kjip ut! Gratulerer med å bli kvitt ham! Gjerrige mennesker har jeg virkelig problemer med å forstå. Forholder meg bare til dem dersom det er helt nødvendig.

Anonymkode: b0d71...503

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har den voksne datteren leiekontrakt hos deg? Betaler hun husleie til deg? Hvilken avtale har dere to?

Anonymkode: 235da...3b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
indigob skrev (18 timer siden):

Jeg synes det var drøyt av DEG. Min mamma har og en samboer og hvis jeg ikke skulle fått forsynt meg av dems pizza så hadde jeg blir ganske sjokka. Hun bor jo der nå i sommer sier du? Det er vel åpenbart at når en person i en husstand kjøper en pizza at alle får ? Eller skulle du og mannen få Og ikke hun? 

Nå var jo situasjonen litt anderledes iom de skal flytte, han har pakket ned halvparten av maten og spiser "gratis" på meg. Jeg har aldri hatt problemer å dele pizza eller andre ting for den saks skyld. Men I denne situasjonen hvor han ikke vil betale for mat for å spare penger reagerte jeg litt på det. Har ikke sagt noe og kommer heller ikke til å gjøre det. I mitt hode hadde det kanskje vært mer normalt at han hadde betalt pizzaen selv ettersom jeg har hjulpet med å flytte for han. Med bilen min og min diesel..  Men sånn er han. Og det vet jeg. 

Ts

Anonymkode: 04905...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...