AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Del Skrevet 28. juli 2021 Hvordan kan det ha seg at enkelte langtkommen kreftsyke ser så friske ut? Vet om flere- og bare uker senere var de døde. Jeg forstår det ikke .. Anonymkode: e7d64...a37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Del Skrevet 28. juli 2021 En kollega av meg har kreft med spredning, og han sier han ikke merker noe som helst ennå. Han er i god form, har matlyst og forstår ikke selv at han er alvorlig syk. Legene har sagt at han max kommer til å leve 2-3 år. Anonymkode: 6d95b...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Del Skrevet 12. august 2021 Immunforsvaret kan gå fra å fungere greit til å bli helt borte på veldig kort tid f.eks i forbindelse med behandling eller infeksjoner. Eller en liten forskjølelse kan føre til en livstruende tilstand og sykehusinnleggelse. Anonymkode: e3551...dd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-7-28 den 17.43): En kollega av meg har kreft med spredning, og han sier han ikke merker noe som helst ennå. Han er i god form, har matlyst og forstår ikke selv at han er alvorlig syk. Legene har sagt at han max kommer til å leve 2-3 år. Anonymkode: 6d95b...9c0 Fruen har også kreft med spredning og har aldri trent og gått så mye tur som nå, men hun har også fått maks et par år igjen å leve. Anonymkode: 6d95b...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #5 Del Skrevet 19. august 2021 Det gir litt mening da. At man har fått en begrenset tid igjen å leve, så da vil man utnytte den siste tiden så godt man kan, så lenge man føler seg opplagt til det. Spise sunt og godt, være aktiv og sånn. Det gjør jo ofte at man i alle fall føler seg friskere, mer opplagt og får noe ut av dagene. Det kan jo snu på et blunk når som helst Anonymkode: 03edf...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #6 Del Skrevet 19. august 2021 Familien min har alltid vært slik, at vi ser friske ut uansett hvor syke vi egentlig er. Det gjør dessverre at leger stadig vekk blir overrasket når det viser seg at vi er sykere enn de i utgangspunktet trodde. De kaster et blikk på oss, hører på hva vi har å si, tar (motvillig) noen standardprøver, og så blir vi oppringt noen timer etterpå hvor vi må tilbake for flere prøver og undersøkelser. Anonymkode: 47dd1...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå