AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Dette er kanskje et vrient spørsmål siden det ikke er noen fasit på det. Men noen som vet om fastleger ofte pleier å jobbe etter pensjonsalder? Fastlegen min er kjempeålreit og vil ikke miste han, han som har pleid å vikariere for han er vanskelig å forholde seg til, får ikke de medisinene jeg skal ha og sånn. Kjenner andre som også er redde for å miste fastlegen sin etter mange år nettopp pga dette. Anonymkode: 01a07...692
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Mistet min fastlege etter 20 år i år pga dette. Det var faktisk veldig tungt og jeg sliter med å forholde meg til ny lege.. Han pensjonerte seg da han ble 66. Anonymkode: 7ce8b...885
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Jeg kjenner en fastlege som er pensjonist, men er vikar for legene på sitt gamle kontor ved ferie og sykdom. Ellers pleier de velg å gå av ved pensjonsalder. Hvis du er misfornøyd med den nye så kan du jo bytte til en annen. Anonymkode: 5bd2d...dea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå