GÃ¥ til innhold

Leamus overalt 🙈

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som er plaget med mye leamus på kroppen? Har hatt det fryktelig mye en periode i år. Har hendt 2 ganger at jeg både har hatt leamus på tå og tommel 1 uke i strekk hver dag, samt at jeg har hatt det mye på låret, øya, leppa, leggen, rumpa. 

Nå har jeg hatt det på tuppen av tunga i hele dag 🙈

Det er jo helt ufarlig, men utrolig plagsomt 🙈😰😅 

Anonymkode: 7f041...ce6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja har slitt mye med det, vært hos nevrolog ikke akkurat pga det men det ble ett tema, hun mente det kom av ett overaktivt nervesystem feks i stressede perioder. Har hatt leamus i øyelokket ett halvt år bla, men det var i en utrolig stressende periode av livet mitt, har hatt det alle tenkelige og utenkelige steder… 

Anonymkode: cf735...365

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja har slitt mye med det, vært hos nevrolog ikke akkurat pga det men det ble ett tema, hun mente det kom av ett overaktivt nervesystem feks i stressede perioder. Har hatt leamus i øyelokket ett halvt år bla, men det var i en utrolig stressende periode av livet mitt, har hatt det alle tenkelige og utenkelige steder… 

Anonymkode: cf735...365

Ja det kan såklart ha mye å si. Har ikke gått bra mellom meg og mannen på lenge, og vi skal prøve ut separasjon nå. Så det kan jo ha en veldig sammenheng. Takk for svar, har ikke tenkt sånn på det 😊

Anonymkode: 7f041...ce6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jada, lemaus i hytt og pine her både her og der. 😄 

Anonymkode: d9f93...c18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mye leamus her og i perioder. Plagsomt. Har i det siste hatt det brystkassa (?) eller rundtomkring der, føles som det er et ekstra slag på hjertet omtrent bare at det er leamus istedet i det området et sted. 

Flere som har hatt det akkurat der?? 

Anonymkode: 82fd9...b2b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mye leamus her og i perioder. Plagsomt. Har i det siste hatt det brystkassa (?) eller rundtomkring der, føles som det er et ekstra slag på hjertet omtrent bare at det er leamus istedet i det området et sted. 

Flere som har hatt det akkurat der?? 

Anonymkode: 82fd9...b2b

Ja, har det samme. Ikke et ekstra slag men føles ut som om det dunker i brystet 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som regel kommer det hos meg hvis jeg er stresset, er heldigvis ikke det akkurat nå, så ingen leamus. Bruker oftest å komme på øvre øyelokk. 

Anonymkode: e5da2...4a9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...