AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Har to nære venninner, ellers har jeg kun jobb-venninner som jeg ikke finner på ting med på privaten. Er det rart om man bare går ut og spiser en god middag, evt går på spa? Føler «alle» har 20 venner og finner på masse gøy og legger ut på SoMe. Anonymkode: f5dbf...71b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Nei, jeg hadde ikke utdrikningslag. Uansett er ikke antall venner viktig, bare at de er gode venner og venner du vil dele dagen med. Anonymkode: ee5ab...40f 4
Gjest Elder Millennial Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Nei, gjør det du har lyst til og føler deg komfortabel med 😃👍 Jeg hadde heller ikke utdrikningslag.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Nei, det er ikke rart. Inviter dine gode venninner og finn på noe som du synes er koselig og/eller kjekt. Anonymkode: 392d8...1b3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 Niks! Jeg hadde et enkelt utdrikningslag med to stykker på skype. Mannen min hadde ikke i det hele tatt. Tror ikke noen av oss var særlig begeistret for tanken, og vi hadde et veldig lite bryllup, så det føltes unødvendig. I tillegg til at vi prøvde å ta hensyn til pandemien. Anonymkode: 85857...f66 3
Misanthropis Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 Nei jeg har vært på utdrikningslag som har vært store fester, noen morsomme, og et par litt kleine faktisk fordi det ble for mange ulike. Men et par veninnehelger istedenfor utdrikningslag, med spa og middag og kino konsert, ikke alle i samme helgen, men to ulike bruder dette her. de helgene vi fikk mer tid og kost oss sammen er mye hyggeligere minner. 1
mereo Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 Nope, du kan velge å ikke ha det. Gjør heller noe hyggelig med de to du har. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 Jeg skal ikke ha, mest fordi jeg er gravid og 100% sykmeldt tiden opp mot bryllupet. Dagsformen min er veldig varierende, og det gjør planlegging av avtaler krevende. Jeg har gitt beskjed til forloveren min at jeg ikke orker og hun respekterer det. Anonymkode: 8a8ee...95a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #9 Skrevet 27. juli 2021 Kjenner ingen som har hatt 20 venninner på utdrikningslag og lagt ut om et på sosiale medier, nei. De jeg har vært i har vært 3-7 venninner, noen på spa ja, noen i klatrepart, noen hjemme med god mat. Noen på byen, noen hos venner. Si til forloveren din hva du ønsker f.eks. Jeg hadde et rolig utdrikningslag siden jeg er kronisk syk, men fikk likevel er koselig dag med venner som jeg ser tilbake på med glede Anonymkode: a0ff6...392 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #10 Skrevet 28. juli 2021 Nei. Jeg har da venner, men har sagt fra at jeg ikke skal ha utdrikningslag Anonymkode: 5d905...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå