Gå til innhold

Erfaringer med å reise uspesifisert


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere KG jenter som har reist uspesifisert med barn og blitt skikkelig skuffet?

Vi vurderer det , men er selvfølgelig livende redd for å komme til et sted

som absolutt ikke egner seg for barn, bli delt opp osv.

Selvfølgelig må man være foberedt på noe, men....

..hvor stor tror dere sjansen er for å bli skikkelig skuffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reiser du i lavsesong tror jeg det er større sjangs for å komme på et bra hotett. Da er det mye ledig og du blir som regel plassert på det beste som er ledig. I høysesongen er det mindre ledig, og standaren kan være dårligere.

Om dere blir oppdelt er avhengig av hvor mange som reiser sammen. Les om selskapenes regler for uspesifiserte reiser på nettsidene deres, det står "reglene" deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok aldri reist uspesifisert med barn. Vi gjorde det EN gang og aldri mer..... Men det var vel en grunn til at et reiseselskap betalte oss for at vi skulle holde kjeft om episoden.De er sikkert ikke like alle sammen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har reist uspesifisert til syden 2 ganger. Den første gangen hadde vi flaks og havnet på et greit hotell som lå sentralt og hadde bra standard.

Året etter dro vi igjen, man havnet da på et grusomt sted, langt fra folk og med gufne rom. Huff.. jammen glad for at vi ikke hadde med barn.

Anbefaler ikke noen å ta med barn på en sånn ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jo jeg hadde nettopp en slik opplevelse. dro med mine barn og minn man ntil syden vi vurderte uspesifisertr men droppet det pga risikoen! dro ned og landet på det værste møkka hotellet du kan tenke deg!til tross for at det sto så mye flott om det i katalogen! så da vi satt på bussen kom vi i kontakt med en annen barbefamilie som hadde reist uspesifisert de hadde landet på en så fint og flott hotell!

så det er sjansen og ta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misty, var dette i sesongen eller utenom?

Hvilket selskap var det, eller kan du ikke si det pga. av pengene?

Utrolig historie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...