Gå til innhold

Mari krogshus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Mari krogshus sin fat burn?

Anonymkode: 78cf4...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville styrt unna,, https://sandumpt.no/apent-brev-til-mari-krogshus-ikke-spre-feilinformasjon/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er rimelig spesiell, men jeg har inntrykk av at opplegget hennes er veldig bra. Det er fokus på råvarer og på lite/ikkeno sukker og ellers andre fornuftige prinsipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel kommet med en del påstander som er noe omdiskuterte, men Fatburn- programmet hennes kan jeg virkelig anbefale🙂 Gikk ned 7 kg på 8 uker uten sult og med god og variert mat. Har spist mer karbohydrater nå i ferien, men har beholdt vanen med periodisk faste og derfor ikke lagt på meg. Kjenner at kropp og sinn fungerer bedre på mindre karbohydrater, så har gått tilbake til en moderert variant av Fatburn-kostholdet nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som faktisk har testet ut dette selv og kan si noe om det? Syns det er rart at det ikke eksisterer erfaringer rundt dette på nett om så pass mange tester det ut. Jeg er ikke ute etter meningen til folk som ikke har testet det ut, bare andres egne erfaringer. :) Det må jo finnes noen der ute! 

Anonymkode: 8acb7...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noen som faktisk har testet ut dette selv og kan si noe om det? Syns det er rart at det ikke eksisterer erfaringer rundt dette på nett om så pass mange tester det ut. Jeg er ikke ute etter meningen til folk som ikke har testet det ut, bare andres egne erfaringer. :) Det må jo finnes noen der ute! 

Anonymkode: 8acb7...395

Jeg har fulgt/følger Fatburn Fix, se svaret mitt i den andre tråden om samme tema. Send meg evt en PM dersom du har spesifikke ting du lurer på🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Roci said:

Jeg har fulgt/følger Fatburn Fix, se svaret mitt i den andre tråden om samme tema. Send meg evt en PM dersom du har spesifikke ting du lurer på🙂

Hvilken andre tråd? Jeg er ikke TS, men vil gjerne lese :)

Anonymkode: 67a22...c6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvilken andre tråd? Jeg er ikke TS, men vil gjerne lese :)

Anonymkode: 67a22...c6c

Tråden som heter "Mari Krogshus"🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (1 time siden):

Hun har vel kommet med en del påstander som er noe omdiskuterte, men Fatburn- programmet hennes kan jeg virkelig anbefale🙂 Gikk ned 7 kg på 8 uker uten sult og med god og variert mat. Har spist mer karbohydrater nå i ferien, men har beholdt vanen med periodisk faste og derfor ikke lagt på meg. Kjenner at kropp og sinn fungerer bedre på mindre karbohydrater, så har gått tilbake til en moderert variant av Fatburn-kostholdet nå.

Hvordan var oppskriftene? Kan du komme med noen eksempler? :) Jeg vurderer å teste dette, men skulle gjerne sett et eksempel på en oppskrift som brukes :)

Anonymkode: 27817...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan var oppskriftene? Kan du komme med noen eksempler? :) Jeg vurderer å teste dette, men skulle gjerne sett et eksempel på en oppskrift som brukes :)

Anonymkode: 27817...473

Oppskriftene var enkle og velsmakende🙂 Et utvalg eksempler er f.eks. amerikanske pannekaker, kyllinglasagne med squash, biff med blomkålmos, wok, torsk med chorizo, cæsarsalat, pizza, tacobowl, eggesalat , knekkebrød, rundstykker - og det er bare en håndfull. 

Man får ukesmenyer med oppskrifter og handlelister, men trenger ikke følge disse slavisk og kan bytte om på måltider etter ønske.

Om du velger å spise 3 måltider pr dag, kan det f.eks. se slik ut:

Måltid 1:. Meksikansk eggerøre

Måltid 2:. Cæsarsalat

Måltid 3: Torsk med pestosaus

 

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan var oppskriftene? Kan du komme med noen eksempler? :) Jeg vurderer å teste dette, men skulle gjerne sett et eksempel på en oppskrift som brukes :)

Anonymkode: 27817...473

Følger!

Anonymkode: 1e045...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...