Leanne Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Er på leting etter sko i str. 17-18 men i skobutikkene i området starter alle sko på 20... noe som blir litt stort... Noen som vet om en internett butikk med barnesko fra str. 17-18?? Takk
Gjest Xavia Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 Jeg har jobbet i skobutikk... Og mitt råd til deg er: Ikke kjøp sko som ikke er prøvd og tilpasset til den lilles fot. Det er faktisk ikke for en liten krabat å gå i sko som kanskje ikke passer til foten. Kan du ikke reise til en større by som har større skoutvalg? Eller spørre om skobutikken kan ta inn sko i størrelsen du trenger?
Leanne Skrevet 18. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2005 Har spurt i 3 skobutikker her om de kan ta inn mindre sko, men de får faktisk ikke tak i... Synes det blir litt langt å reise til en stor by bare for å kjøpe sko, bor langt inni skogen jeg skjønner du.. Så jeg håpet å kunne bestille noen ifra internett og heller sende de tilbake hvis de ikke passer.. Man har jo tross alt åpent kjøp i 30 dager på alt man bestiller ifra nettet.... ingen som vet om en bra nettbutikk????
mockinbird Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Str. 17 er lite, ja.. Har vært borti en del internett-butikker, men ikke med sko som er så små. Er barnet gammelt? Tenker på om vanntette fotposer kan være en løsning hvis du ikke finner sko i første omgang? De minste størrelsene på vintersko jeg fant i fjor, var det skoringen som hadde, tror merke hete et eller annet med "elefanten", kan det stemme? problemet med barna når de er så små at de bruker størrelse 17, er at vinterskoene lett blir for høye i skaftet, og for tunge. Inne på sportsmann.no finner du en del overgangssko, da.
Glitter Skrevet 18. september 2005 #5 Skrevet 18. september 2005 Jeg har sett finsko til jenter på sparkjøp helt nede i str.19 .De har jo nettbutikk,kan hende de har noen sko der? Ellers vet jeg at økonomi sko har sko i fra str.20.Og skoringen har sko fra str.18 (vist på internett siden deres)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå