kari2 Skrevet 27. juli 2021 #1 Del Skrevet 27. juli 2021 Hei! Noen som kan anbefale en bra aktivitetsklokke? Har vært fornøyd med Fitbit sine, men de blir ødelagte på null komma niks. Trenger ikke fancy funksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Proktor Skrevet 27. juli 2021 #2 Del Skrevet 27. juli 2021 Jeg er veldig fornøyd med Polar Ignite. Hadde fitbit før, men etter x antall reklamasjoner ble det denne. Mye bedre enn fitbit 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 27. juli 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juli 2021 Proktor skrev (1 time siden): Jeg er veldig fornøyd med Polar Ignite. Hadde fitbit før, men etter x antall reklamasjoner ble det denne. Mye bedre enn fitbit 😊 Takk! Ja, hatt 3 på et år nå, ræva opplegg. Kan man registrere syklus, altså mensen på den?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Proktor Skrevet 27. juli 2021 #4 Del Skrevet 27. juli 2021 kari2 skrev (20 minutter siden): Takk! Ja, hatt 3 på et år nå, ræva opplegg. Kan man registrere syklus, altså mensen på den?😊 Jeg tror ikke det, dessverre! Prøvde å se etter nå, kunne ikke finne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 27. juli 2021 #5 Del Skrevet 27. juli 2021 Jeg har prøvd både Fitbit, Polar, Apple watch og Garmin. Jeg synes Garmin er den beste klokken. På min modell kan man registrere syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #6 Del Skrevet 27. juli 2021 Polar ignite 2. Veldig fornøyd, og den ser bra ut! Anonymkode: cdecd...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #7 Del Skrevet 27. juli 2021 Denne tråden følger jeg, jeg er på jakt etter ny selv! Jeg kikker på Samsung Galaxy Watch Active 2, men jeg har ikke Samsungtelefon, men en annen androidtelefon. For en jungel av valg! Jeg hater sånne ting som dette 😅 Anonymkode: 8de9b...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #8 Del Skrevet 27. juli 2021 Jeg har også polar ignite og er veldig fornøyd. Liker at den er ganske pen og se på også! Anonymkode: d002a...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #9 Del Skrevet 27. juli 2021 Jeg er egentlig veldig glad i Apple watch jeg. Får registrert pai på den døgnet rundt også. Anonymkode: 58d00...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå