AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 «Negging» er en PUA-teknikk der gutten prøver å bryte ned selvtilliten til jenta på en snikete måte for å gjøre henne mer sårbar for seksuelle tilnærmelser. Det høres ofte ut som et kompliment eller en nøytral kommentar, men det har som mål å gjøre jenta usikker på seg selv. Eksempel: «Det er så kult at du ikke bryr deg om hva folk sier om deg bak ryggen din i det hele tatt» (jenta skal tro at folk snakker om henne) «Man ser ikke at du er 40 i det hele tatt» (sagt til noen som er 35) De fleste som prøver seg på sånt failer ganske hardt og avslører seg selv, men det kan jo være gøy det de lirer av seg. Har du blitt utsatt for «negging» før? Hva sa de? Anonymkode: 02aaf...adb 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Så tøff du er som har usminket bilde på tinder der alle ser de svarte ringene under øynene. Kult at du har helprofilbilde som viser at du har litt for små pupper. Osv. Har aldri kommet meg helt til en date med en som nagger. Anonymkode: b860e...dd9 8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så tøff du er som har usminket bilde på tinder der alle ser de svarte ringene under øynene. Kult at du har helprofilbilde som viser at du har litt for små pupper. Osv. Har aldri kommet meg helt til en date med en som nagger. Anonymkode: b860e...dd9 Jeg var sammen med en som plutselig begynte å negge i løpet av forholdet 😕 Anonymkode: 02aaf...adb 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 «Jeg pleier egentlig å gå for pene jenter men ble interessert i deg for personligheten» Anonymkode: 02aaf...adb 12
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 En kompis: Du bærer kiloene ganske godt, så man ser ikke egentlig at du er så stor. Jeg er 181 cm og veide på det tidspunktet ca 75 kg. Synes ikke jeg var så fryktelig stor. Samme kompis spurte også: Der er vel ikke du som tar telefonen når noen ringer *bedrift jeg jobbet i da*, du som ikke har riktig telefonstemme? 😳 Vi var ikke venner så mange mnd etter disse episodene! Anonymkode: be12b...a62 8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): En kompis: Du bærer kiloene ganske godt, så man ser ikke egentlig at du er så stor. Jeg er 181 cm og veide på det tidspunktet ca 75 kg. Synes ikke jeg var så fryktelig stor. Samme kompis spurte også: Der er vel ikke du som tar telefonen når noen ringer *bedrift jeg jobbet i da*, du som ikke har riktig telefonstemme? 😳 Vi var ikke venner så mange mnd etter disse episodene! Anonymkode: be12b...a62 😮 skjønner jeg godt. lurer på hva slags reaksjon han hadde ventet Anonymkode: 02aaf...adb
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): En kompis: Du bærer kiloene ganske godt, så man ser ikke egentlig at du er så stor. Jeg er 181 cm og veide på det tidspunktet ca 75 kg. Synes ikke jeg var så fryktelig stor. Samme kompis spurte også: Der er vel ikke du som tar telefonen når noen ringer *bedrift jeg jobbet i da*, du som ikke har riktig telefonstemme? 😳 Vi var ikke venner så mange mnd etter disse episodene! Anonymkode: be12b...a62 😮 skjønner jeg godt. lurer på hva slags reaksjon han hadde ventet Anonymkode: 02aaf...adb
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 En eks kollega prøvde å flørte med meg, og når jeg sa jeg ikke var interessert, så sa han at han hadde ikke ment det sånn og at jeg tok HELT feil. og så sier han at han hadde hørt det og det om meg. Sykt usympatisk og ekkelt menneske. Anonymkode: 10b49...4ad 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #9 Skrevet 27. juli 2021 Jeg faller for ordentlige komplimenter, ikke tåpelige mind games fra stygge menn som må bruke teknikker de har lært på incel nettsider for å få napp. Tips til kvinner som blir utsatt for dette: Ta igjen. Da får du plutselig se bak fasaden på PUA "vinneren". Anonymkode: 71ed8...1ee 18
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #10 Skrevet 27. juli 2021 De andre kompisene mine syns ikke du er pen, men jeg liker deg for personligheten din. Beklager at kompisene mine er så teite. De syns latteren din er alt for høy, så skjønner godt hvis du ikke vil være her mer. Skal jeg følge deg hjem? Anonymkode: f2959...553 8
GammelKaktus Skrevet 27. juli 2021 #11 Skrevet 27. juli 2021 Har jeg aldri opplevd, skulle fått svar på tiltale da. Hva slags idioter er det som driver på sånn da, og er det noen som virkelig "faller" for det der? Må jo være slike som ikke klarer å få seg kjerring det der. 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #12 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg faller for ordentlige komplimenter, ikke tåpelige mind games fra stygge menn som må bruke teknikker de har lært på incel nettsider for å få napp. Tips til kvinner som blir utsatt for dette: Ta igjen. Da får du plutselig se bak fasaden på PUA "vinneren". Anonymkode: 71ed8...1ee «Jeg synes det er så kult at du tør å prøve deg på jenter sånn som du ser ut. Skikkelig modig» Anonymkode: 02aaf...adb 16
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #13 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg faller for ordentlige komplimenter, ikke tåpelige mind games fra stygge menn som må bruke teknikker de har lært på incel nettsider for å få napp. Tips til kvinner som blir utsatt for dette: Ta igjen. Da får du plutselig se bak fasaden på PUA "vinneren". Anonymkode: 71ed8...1ee «Man ser nesten ikke vikene dine» «Du er egentlig ikke SÅ lav» «Det er inspirerende å se at du er så selvsikker til tross for at du er 29 og aldri har vært i et langvarig forhold» Anonymkode: 02aaf...adb 8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #14 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg faller for ordentlige komplimenter, ikke tåpelige mind games fra stygge menn som må bruke teknikker de har lært på incel nettsider for å få napp. Tips til kvinner som blir utsatt for dette: Ta igjen. Da får du plutselig se bak fasaden på PUA "vinneren". Anonymkode: 71ed8...1ee «Man ser nesten ikke vikene dine» «Du er egentlig ikke SÅ lav» «Det er inspirerende å se at du er så selvsikker til tross for at du er 29 og aldri har vært i et langvarig forhold» Anonymkode: 02aaf...adb 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #15 Skrevet 27. juli 2021 FrøkenMånestråle skrev (2 minutter siden): Har jeg aldri opplevd, skulle fått svar på tiltale da. Hva slags idioter er det som driver på sånn da, og er det noen som virkelig "faller" for det der? Må jo være slike som ikke klarer å få seg kjerring det der. Jenter med ekstremt lav selvtillit fra før kan falle for det. Du vet sånne som ender opp i voldelige forhold og nekter å bryte ut. Ofte med svake familierelasjoner. Det er en forsvinnende liten andel, men de finnes. Man tiltrekker seg den typen menn man tror man fortjener. Anonymkode: 02aaf...adb 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #16 Skrevet 27. juli 2021 SYKT å holde på å trykke folk ned på den manipulerende måten der. Anonymkode: fdd9c...6f7 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #17 Skrevet 27. juli 2021 Jeg bare gikk. Han er fortsatt singel mange år senere. Ser ikke ut til at dette er en suksess oppskrift Anonymkode: 760b2...329 7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #18 Skrevet 27. juli 2021 Nå kom jeg på en på Tinder som bare skrev «du har for sterke øyebryn» Anonymkode: 02aaf...adb 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #19 Skrevet 27. juli 2021 Har fått mye av dette fra min manipulerende eks. Når jeg ser på bilder av meg på den tiden var jeg pen med fin slank kropp(veide 50 kilo,163 høy). Har aldri følt meg styggere og feitere. Det var små stikk hele tiden. Heldigvis ble jeg kvitt han.utrolig hvor ødeleggende sånne «uskyldige» kommentarer kan være. Anonymkode: 2c4ba...adc 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #20 Skrevet 27. juli 2021 Selv har jeg praktisert "inverted negging" i årevis med stort hell. Vil gå så langt som å si at 99% av alle kvinner faller for dette i en eller annen sammenheng..... Mann 38 Anonymkode: cb348...340 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå