AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Jeg liker ikke analsex noe særlig, men typen min vil av og til ha det med meg, og ofte så kjører han på uten noe særlig forspill. I går måtte han ta klyster på seg selv fordi han skulle ta en rektal undersøkelse på sykehuset, og det var ikke måte på hvor mye han klagde på hvor jævlig ubehagelig det var å få klyster opp i baken. Det var noe av det verste han hadde opplevd, og han håpet han aldri mer måtte gjøre det. Da sa jeg til han at nå vet han hvordan det er for oss damer, og at han kanskje har mer forståelse for hvordan jeg opplever å få noe ubehagelig opp bak. Han svarte meg at det var jo selvfølgelig noe helt annet og blabla. At det går an å være så blåst i hodet🙄 Anonymkode: b1018...541 21
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker ikke analsex noe særlig, men typen min vil av og til ha det med meg, og ofte så kjører han på uten noe særlig forspill. I går måtte han ta klyster på seg selv fordi han skulle ta en rektal undersøkelse på sykehuset, og det var ikke måte på hvor mye han klagde på hvor jævlig ubehagelig det var å få klyster opp i baken. Det var noe av det verste han hadde opplevd, og han håpet han aldri mer måtte gjøre det. Da sa jeg til han at nå vet han hvordan det er for oss damer, og at han kanskje har mer forståelse for hvordan jeg opplever å få noe ubehagelig opp bak. Han svarte meg at det var jo selvfølgelig noe helt annet og blabla. At det går an å være så blåst i hodet🙄 Anonymkode: b1018...541 Rompa er til å drite med! Typen din er garantert bøse... Anonymkode: d7aee...4f0 7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rompa er til å drite med! Typen din er garantert bøse... Anonymkode: d7aee...4f0 Nei det er han ikke. Han er vel den mest heterofile mannen jeg noen gang har vært med. Ts Anonymkode: b1018...541 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er han ikke. Han er vel den mest heterofile mannen jeg noen gang har vært med. Ts Anonymkode: b1018...541 Hørt om begrepet "skaphomo"? Når han vil komme i ræva di bør varsellampene lyse rimelig sterkt... Anonymkode: d7aee...4f0 14
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 Du sier nei til analsex da. Det er jo tydelig noe du gjør kun for å tilfredsstile han og du ikke får annet enn smerte av det. Nei. Øv deg på det. Nei. Og hvis han maser videre, sier du NEI! Og fortsetter han, kaster du han ut. Anonymkode: 882ba...b63 38
Silva Pluvialis Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 Vitner om manglende evne til å sette seg inn i andre situasjoner enn hans egen. 12
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hørt om begrepet "skaphomo"? Når han vil komme i ræva di bør varsellampene lyse rimelig sterkt... Anonymkode: d7aee...4f0 Nei, analsex er ikke det samme som å være homofil! Anonymkode: 882ba...b63 13
Silva Pluvialis Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hørt om begrepet "skaphomo"? Når han vil komme i ræva di bør varsellampene lyse rimelig sterkt... Anonymkode: d7aee...4f0 Nei. Fullt mulig å like analsex uten å være homofil. Det finnes kvinner også som liker anal, hva er de da? 7
CorvusCorax Skrevet 27. juli 2021 #9 Skrevet 27. juli 2021 Hvorfor lar du ham ha analsex med deg? Det er ikke noe du må gjøre. Neste gang han prøver seg, så sier du nei - og finner på noe annet. 24
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #10 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du sier nei til analsex da. Det er jo tydelig noe du gjør kun for å tilfredsstile han og du ikke får annet enn smerte av det. Nei. Øv deg på det. Nei. Og hvis han maser videre, sier du NEI! Og fortsetter han, kaster du han ut. Anonymkode: 882ba...b63 Når han ønsker analsex så kommer det så brått på meg så jeg er ikke klar, men innimellom når vi har vaginal sex og jeg er sprengkåt så kunne jeg godt tenkt meg å fått den opp bak, men da får jeg meg liksom ikke til å si det. Ts Anonymkode: b1018...541
MapleSirup Skrevet 27. juli 2021 #11 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når han ønsker analsex så kommer det så brått på meg så jeg er ikke klar, men innimellom når vi har vaginal sex og jeg er sprengkåt så kunne jeg godt tenkt meg å fått den opp bak, men da får jeg meg liksom ikke til å si det. Ts Anonymkode: b1018...541 Du må kommunisere bedre ved feks å si at det er du som bestemmer når det passer, eller ikke, og at du vil han skal spørre om det passer for deg. Det er ikke slik at man kan bytte hull også føles det likt… 11
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #12 Skrevet 27. juli 2021 Du får insistere på å vise ham g-punktet hans. Anonymkode: d4032...07a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #13 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du får insistere på å vise ham g-punktet hans. Anonymkode: d4032...07a Du mener prostataen? Ts Anonymkode: b1018...541
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #14 Skrevet 27. juli 2021 Du skal ikke ha analsex hvis du ikke vil. Han kan faktisk skade deg med måten han holder på. Du kan ikke bare trykke en penis inn i rompa på noen. Det er faktisk ganske egoistisk av en kjæreste å kreve noe av de når de vet at du ikke liker det. Analsex er for de som ønsker det. Jeg hadde dumpet han. Anonymkode: 76063...f8c 8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #15 Skrevet 27. juli 2021 Har aldri skjønt greia med analsex, klir ved tanken. Anonymkode: 0ec34...1b2 2
Fioljenta Skrevet 27. juli 2021 #16 Skrevet 27. juli 2021 Det første du skriver er at du ikke liker analsex noe særlig. Da skal du ikke ha det. Og det må han respektere. 😤 Si klart fra. Mens dere begge har klærne på. Si det svært tydelig: «Nå er det slutt på analsex. Jeg liker det ikke og det er grunn nok. Jeg vet du vil, men skal det skje, er det på mitt initiativ. Ikke ditt. Og ikke tale om at du får kjøre på sånn plutselig. Er det forstått?» Siden du har lyst av og til når du er sprengkåt, kan du øve på å si ifra der. Å trene på både å si fra hva du vil ha og ikke vil ha, er kjempelurt, synes jeg. 💜 14
Enterprises Skrevet 27. juli 2021 #17 Skrevet 27. juli 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg liker ikke analsex noe særlig, men typen min vil av og til ha det med meg, og ofte så kjører han på uten noe særlig forspill. I går måtte han ta klyster på seg selv fordi han skulle ta en rektal undersøkelse på sykehuset, og det var ikke måte på hvor mye han klagde på hvor jævlig ubehagelig det var å få klyster opp i baken. Det var noe av det verste han hadde opplevd, og han håpet han aldri mer måtte gjøre det. Da sa jeg til han at nå vet han hvordan det er for oss damer, og at han kanskje har mer forståelse for hvordan jeg opplever å få noe ubehagelig opp bak. Han svarte meg at det var jo selvfølgelig noe helt annet og blabla. At det går an å være så blåst i hodet🙄 Anonymkode: b1018...541 Kjøp en dildo, neste gang han vil. Så skal ha få lov hvis du får leke med han først 😅 8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #18 Skrevet 27. juli 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Hørt om begrepet "skaphomo"? Når han vil komme i ræva di bør varsellampene lyse rimelig sterkt... Anonymkode: d7aee...4f0 Du sier det som om å være homofil er noe galt. Ts, høres ut som dere ikke passer sammen seksuelt. Mange kvinner liker ikke analsex og samtidig er det mange kvinner som elsker det. Jeg tror ikke typen din vil slutte å ønske analsex. Kanskje du burde overveie om dere burde fortsette. Anonymkode: 94ecd...ff4 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #19 Skrevet 27. juli 2021 Kjæresten din går glipp av noe om han ikke ønsker noe bak. En finger opp og masser prostataen, mens du runker, himmelsk orgasme hver gang. Anonymkode: 8f8a7...783
juni Skrevet 27. juli 2021 #20 Skrevet 27. juli 2021 Enig. At det går an å være så blåst! Dette må jo være et problem på andre områder enn bare i senga? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå