Gå til innhold

Typen min vil ha anal sex med meg, men vil ikke ha noe oppi rumpen selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du har en partner som ikke respekterer dine grenser, og er helt ok med det? 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SlemUlv skrev (1 time siden):

Så du har en partner som ikke respekterer dine grenser, og er helt ok med det? 

 

Nei 

Ts

Anonymkode: b1018...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg liker ikke analsex noe særlig, men typen min vil av og til ha det med meg, og ofte så kjører han på uten noe særlig forspill.

I går måtte han ta klyster på seg selv fordi han skulle ta en rektal undersøkelse på sykehuset, og det var ikke måte på hvor mye han klagde på hvor jævlig ubehagelig det var å få klyster opp i baken.

Det var noe av det verste han hadde opplevd, og han håpet han aldri mer måtte gjøre det.

Da sa jeg til han at nå vet han hvordan det er for oss damer, og at han kanskje har mer forståelse for hvordan jeg opplever å få noe ubehagelig opp bak.

Han svarte meg at det var jo selvfølgelig noe helt annet og blabla.

At det går an å være så blåst i hodet🙄

 

Anonymkode: b1018...541

Han høres veldig lite hyggelig ut.

Uempatisk, og åpenbart dårlig sexpartner også. 

Anonymkode: f0fdb...85b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei 

Ts

Anonymkode: b1018...541

Nei du har ikke en partner som ikke respekterer grensene dine.. Eller Nei du er ikke ok med dette? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har aldri skjønt greia med analsex, klir ved tanken.

Anonymkode: 0ec34...1b2

Hva betyr klir?

Anonymkode: 10494...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du liker å bli tatt analt, hvorfor mase om han liker det eller ei!?

om du IKKE liker det, så fortell han det!

ps, mange kvinner og menn liker det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjæresten din går glipp av noe om han ikke ønsker noe bak. En finger opp og masser prostataen, mens du runker, himmelsk orgasme hver gang.

Anonymkode: 8f8a7...783

Nettopp. Menn som ikke tar en finger eller tunge opp der bak går glipp av noe helt sinnssykt. Mennene jeg har vært med har kommet til himmelen hver gang. Finger i rumpa mens jeg runker og suger - garantert orgasme der mennene nærmest hyler. Det er latterlig deilig!!!

Anonymkode: 9dfe1...3d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg liker ikke analsex noe særlig, men typen min vil av og til ha det med meg, og ofte så kjører han på uten noe særlig forspill.

I går måtte han ta klyster på seg selv fordi han skulle ta en rektal undersøkelse på sykehuset, og det var ikke måte på hvor mye han klagde på hvor jævlig ubehagelig det var å få klyster opp i baken.

Det var noe av det verste han hadde opplevd, og han håpet han aldri mer måtte gjøre det.

Da sa jeg til han at nå vet han hvordan det er for oss damer, og at han kanskje har mer forståelse for hvordan jeg opplever å få noe ubehagelig opp bak.

Han svarte meg at det var jo selvfølgelig noe helt annet og blabla.

At det går an å være så blåst i hodet🙄

 

Anonymkode: b1018...541

Hvordan tror du han vil score på en personlighetsanalyse? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter, hva er stjernetegnet til typen din? Er han tvilling, løve eller vannmann? 

Anonymkode: 9dfe1...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg liker ikke analsex noe særlig, men typen min vil av og til ha det med meg, og ofte så kjører han på uten noe særlig forspill.

I går måtte han ta klyster på seg selv fordi han skulle ta en rektal undersøkelse på sykehuset, og det var ikke måte på hvor mye han klagde på hvor jævlig ubehagelig det var å få klyster opp i baken.

Det var noe av det verste han hadde opplevd, og han håpet han aldri mer måtte gjøre det.

Da sa jeg til han at nå vet han hvordan det er for oss damer, og at han kanskje har mer forståelse for hvordan jeg opplever å få noe ubehagelig opp bak.

Han svarte meg at det var jo selvfølgelig noe helt annet og blabla.

At det går an å være så blåst i hodet🙄

 

Anonymkode: b1018...541

Du liker ikke analsex og likevel har du det + at du opplever at han er hensynsløs? 

Jeg selv har alltid sagt at vil man ha god sex så må man vite hva man gjør - og derfor er det også greit at vi menn også prøver analsex før vi utfører det på noen andre. Da vet vi noe om hvordan det føles og hvordan vi kan gjøre det til en deilig opplevelse for partneren. Ser ikke problemet med dette. Er man ikke klar for å utforske analsex i sin egen rumpe så er man ikke klar for å utføre det på andre. 

Typen din høres ut som en stor grinegutt. Du bør sette grenser og si at du ikke vil ha mer analsex. Sex skal være godt, samtykkende og man skal ha like mye fokus på partners nytelse som sin egen. Vis typen din denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at analsex og klyster er faktisk veldig forskjellig. Klyster er ekkelt, ubehagelig og rart, mens analsex kan være veldig smertefullt om man ikke er klar. 

Enig med at du må kommunisere med han at du selv vil bestemme om du vil ha analsex, og at du kan gi han beskjed/tegn når det er greit for deg. Ta samtalen når dere har det fint sammen og du føler at dere er i godt humør. Der er veldig viktig at du kan si ifra om hva du er komfortabel med. 

Anonymkode: 650b3...bd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Rompa er til å drite med! Typen din er garantert bøse...

Anonymkode: d7aee...4f0

 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hørt om begrepet "skaphomo"? Når han vil komme i ræva di bør varsellampene lyse rimelig sterkt...

Anonymkode: d7aee...4f0

Så det er bare menn som har rumpehull?  😂

Anonymkode: c4e44...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med han over her som anbefaler at typen din får kjenne på det selv før han gjør det på deg. Det er etter hva jeg hører bedre for menn enn damer, så burde ikke være noe i veien for å prøve. Finn en dildo som er omtrent på samme tykkelse som hans egen penis. 
Når han har prøvd, så kan han bestemme hvor ofte ting skal inn i hans rumpe og du bestemmer hvor ofte noe skal inn i din. Enkelt og greit. 

Og nei, klyster og analsex ligner ikke på hverandre. 

Anonymkode: bcb58...30e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal aldri godta noe seksuelt du ikke ønsker seg, og at han kjører på og ikke lytter til deg er faktisk overgrep. Du kan også si at det ikke er det pøkk annerledes for damer, så han kan bare glemme dette og huske hvordan det er for sin egen del. 

Eksen min var veldig masete på dette, jeg sa nei. Hver gang. Han sluttet aldri å mase, og jeg ble veldig lei. Jeg skal aldri igjen være med noen som ikke respekterer meg som et menneske, og det syns jeg du også skal gjøre TS. Finn en som godtar et nei. Du er aldri nødt til å gjøre noe seksuelt du ikke vil.

Anonymkode: 8bdba...6b9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robin666
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei det er han ikke. Han er vel den mest heterofile mannen jeg noen gang har vært med.

Ts

Anonymkode: b1018...541

😂😂😂😂

 Heterofile menn klager ikke over klyster.  

Du har funnet en som er ekstremt usikker på seg selv og sin egen seksualitet. Dersom han er den mest heterofile du noen gang har vært med har du mest sannsynlig kun hatt sex med homser tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli rektalundesøkt av en rævdoktor er da *virkelig* ikke det samme som analsex med kjæresten! Skjerpings!

Dessuten er det ikke noen logisk sammenheng i at om du liker å stikke pikken i andres rumpe så liker du automatisk å få noe opp i din egen. Derimot så kan jeg være enig i at man i det minste bør være åpen for å prøve.

 

For øvrig er jeg helt enig i at TS må lære seg å kommunisere bedre med partneren sin, bli mer tydelig på 'ikke nå'/'nå!'. Mulig partneren også er litt svak på empati men han kan like greit være litt uerfaren med forhold(det er *mye* i forhold som må læres)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, Robin666 said:

😂😂😂😂

 Heterofile menn klager ikke over klyster.  

Du har funnet en som er ekstremt usikker på seg selv og sin egen seksualitet. Dersom han er den mest heterofile du noen gang har vært med har du mest sannsynlig kun hatt sex med homser tidligere. 

Tror du har misforstått hva heterofili er. 

Anonymkode: 34527...29e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg liker ikke analsex noe særlig, men typen min vil av og til ha det med meg, og ofte så kjører han på uten noe særlig forspill.

I går måtte han ta klyster på seg selv fordi han skulle ta en rektal undersøkelse på sykehuset, og det var ikke måte på hvor mye han klagde på hvor jævlig ubehagelig det var å få klyster opp i baken.

Det var noe av det verste han hadde opplevd, og han håpet han aldri mer måtte gjøre det.

Da sa jeg til han at nå vet han hvordan det er for oss damer, og at han kanskje har mer forståelse for hvordan jeg opplever å få noe ubehagelig opp bak.

Han svarte meg at det var jo selvfølgelig noe helt annet og blabla.

At det går an å være så blåst i hodet🙄

 

Anonymkode: b1018...541

Hvorfor valgte du egentlig å bli sammen med en som er blåst i hodet? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er analsex annerledes for menn og kvinner, han har rett i det.
For menn har prostata og får nytelse av at den blir stimulert. Det har ikke kvinner. 

Anonymkode: e8ee8...fe3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...