Gå til innhold

Hvor ofte ringer dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et helt enkelt spørsmål. Når barnet er hos samværsforelderen, hvor ofte ringer dere, og hva spør dere om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringer veldig sjelden. Det er to dager det er snakk om, og hun kan ringe om hun vil noe. Hva er da poenget med å ringe?

Skrevet

Jeg ringer svært sjelden, kun hvis det er noe spesielt som skjer eller jeg må ha svar på der og da. Det gjelder også fra barnas side.

Jeg vet at de har det kjempefint når de er hos sin far, så jeg føler ikke for å ringe og sjekke om alt står bra til. Om jeg ikke hører noe fra dem heller, så vet jeg at det går bra med dem.

Skrevet

Enig med de over: en vanlig helg er det sjelden jeg ringer.

Er det snakk om 2 ukers sommerferie ringer jeg kanskje en gang eller to.

Barnet er jo hos faren, og han er i full stand til å ta seg av barnet sitt!

Min mening er at navlestrengen er klippet... ;)

Mayamor ikke innlogget

Skrevet

Ringer ikke ofte jeg heller. Sønnen min har egen telefon og noen ganger får jeg bare lyst til å ringe og si at jeg er glad i ham og da gjør jeg det.

Skrevet

Ringer sjelden. Kun hvis det er beskjeder. Hvis hun er blitt syk når hun er hos faren, så ringer jeg gjerne for å spørre henne hvordan det går, det synes jeg at jeg vil gjøre.

Skrevet

Da sønnen min var hos faren ringte jeg dit minst en gang i løpet av helgen, hver gang.

For meg handler det om at sønnen min skulle vite at jeg tenkte på ham selvom han ikke var hos meg. Jeg har alltid vært sånn, og ringer uansett hvor ungene er, det dreier seg ikke om faren. Om ungene er hos mormor en kveld ringer jeg dit også minst en gang i løpet av kvelden.

Skrevet

Når mitt barn er hos sin far ringer jeg IKKE.... Vet at han har det utmerket, og vil ikke gi han følelsen av at jeg sitter hjemme og savner han når han ikke er her. Han er et veldig følsomt barn, og vil ikke at noen skal være lei seg... Bedre at han har det fint der han er, og han vet selvfølgelig at han kan ringe meg når som helst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...