AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Hei! Noen her som har brukt dyretolk? Jeg har lyst til å snakke med min hund som døde for ikke så lenge siden. Noen med erfaring? Takk for hjelp! Anonymkode: e6e51...115
Arx Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 Prøvde en gang ei som var gratis fordi hun var under utdannelse. Hun påsto at hesten min likte å ri både sprang og dressur, dette var en ung traver som knapt hadde sett en ridebane 🤣 Så det mener jeg er å sløse bort penger. 2
Tough cookie Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 Ja jeg har prøvd dyretolk og det var når jeg passet en katt som klarte å stikke av. Jeg var veldig fortvilet og desperat og betalte 850 kr for at hun skulle prøve å finne ut hvor Katten var hen. Hun ringte meg og fortalte at katten var både her og der, og først trodde jeg på henne, men etter den andre samtalen så ble det litt for usannsynlig at katten skulle ha flyttet inn hos en gammel dame som hadde tatt han som sin egen. Uken etterpå så var katten innestengt i en kjeller og 4 måneder etter at jeg snakket med dyretolken, ble katten min funnet 3-4 km utenfor byen i en hage, så jeg tror ikke det stemte det som dyretolken sa.
venus24 Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 Dette er ikke svaret du ønsker deg, men likevel: det beste er nok at du jobber med sorgen selv. En dyretolk vil ikke kunne fortelle deg noe du ikke allerede vet. Det viktigste er at du vet at hunden hadde et fint liv hos deg, elsket deg, og visste at den var elsket av menneskene rundt den. En dyretolk vil ta pengene dine og fortelle deg det du vil høre. Dyretolker og lignende sjarlataner utnytter sårbare mennesker i vanskelige situasjoner, og lurer dem for penger. Hunden din er død, og ingen vil kunne oppnå kontakt med den, uansett hvor mye de krever i betaling. Det er vondt å innse, men en realitet. Å gå til en dyretolk vil ikke minske sorgen din, bare utsette den. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå