Gå til innhold

New York - hva syns du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at mange er helt forelsket i New York, mens andre finner den kaotisk og slitsom.

Hva liker du med New York?

Anonymkode: 3a689...fa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er definitivt mest slitsomt og kaotisk der. 

Men så er jeg på ingen som helst måte ei byjente til å begynne med. Jeg kan nesten ikke tenke meg noe verre enn å bo i by. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer veldig an på hvor i byen man er synes jeg. På Manhattan synes jeg f.eks. at. området rundt Times Square er mest slitsomt, betongjungel og turistfeller. Lenger sør er områder som Chelsea, Meatpacking District og Soho mye triveligere. 

Jeg har bare vært der en gang og vil gjerne tilbake å se mer, men er nok mer "forelsket" i Roma. Det er byen jeg aldri blir lei.

Anonymkode: 50951...be5

AnonymBruker
Skrevet

Det er en by jeg har besøkt mange ganger, og liker godt. Men det er langt fra min favorittby.

Jeg liker utvalget i restauranter, og butikker. Jeg liker kontrastene mellom parker, broer, og de høye bygningene. Jeg liker ulikhetene med de ulike bydelene. Og med tanke på alle de ikoniske filmene og seriene som er spilt inn her føler man seg ganske spesiell når man ser de typiske stedene i byen. 

Folkemengden kan imidlertid bli overveldende. Men som A-menneske har jeg flere ganger oppdaget byen før folk har stått opp, det er spesielt. 

Anonymkode: 47ca9...b6a

Skrevet

Hadde gledet meg veldig til å dra dit, men synes det var oppskrytt... Støyete, stinkende, dyrt, dårlig service og fullt av turister.

Liker Boston mye bedre❤️ . 

Skrevet

Bråkete og kaotisk. 
Vært der to ganger og drar nok ikke tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Vært der én gang, veldig spent før jeg dro fordi jeg har venner som skrøt veldig av byen og var litt rett for å sli skuffet. 

Jeg synes NY var helt fantastisk! 😍 Vet ikke helt hvorfor, jeg bor i en liten by og liker egentlig ikke storbyer. Er mer en småby/naturferie-type  

Men det var noe med NY som fascinerer meg veldig. Noe med stemningen, alt ståket, folkelivet, trafikken, det ekstreme. Samtidig var det masse grønne oaser, nydelige parker, små områder med beplantning. 

Elsket å sitte på utekafé og se på folk, bare å nyte å være der. Følte meg trygg hele tiden, tok selvsagt sikkerhetsforbehold. 

Håper virkelig på en ny tur 👍🏻

Anonymkode: 46234...76c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...