Gå til innhold

Er jeg for gammel for tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

31 år er da ikke gammelt. 🙈

Oppe på hele 6 likes nu. 100 kroner liken ish. 

får aldri match med de få man liker så vurderer å se hvor fort man klarer å bevege tomlene snart. Lettere å akseptere de som liker en å svipe igjennom flere hundre😅

Anonymkode: a6a46...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du tror velferdstaten består om 20 år med venstresidens sløsing?

da bør du sette deg inn i verden utenfor norge.

Anonymkode: a6a46...39f

Det har jeg ikke sagt. 

Anonymkode: 9e290...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

 Ingen oppegående dame som vil ha barn vil velge en 6 pack fremfor 6 biler… 

Anonymkode: a6a46...39f

I dagens samfunn er sannsynligheten langt større for at personen trenger en runde med Luksusfellen enn at personen er rik om man eier 6 biler. Finn på noe annet om du absolutt skal stå på det med penger. 

Anonymkode: 82fc7...cc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp Tinder og kom deg ut og treff folk. Jeg tror Tinder ødelegger oss mer enn vi tror.

Utrolig trist at vi sveiper bort mennesker pga overfladisk fokus, og av den grunn ikke vil bli bedre kjent. Kjærlighet er dypere enn bare utseende, så derfor er det bedre å bli kjent med noen i virkeligheten. Melde seg inn i et forening, et kurs av noe slag eller liknende, hvor man møter mennesker face-to-face.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Det er fordi rom ble ikke bygd over natten. Dette er ting som tar tid. Men som regel så stiger verdien på menn.

Skjønner ikke hvor du har det fra? De fleste menn over 40 på Tinder ser ut som har slutta å bry seg om å ta vare på seg selv. Også har man de latterlige i kondomdrakt eller som flekser i bar overkropp. 😂 Menn i 20 og 30 åra ser mer normale og kjekke ut, men de er samtidig for unge til å være attraktive for meg nå. Tror det vil ta lang tid å finne en mann denne gangen. 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Robin666
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Lagde en konto for ble plutselig singel. Er 33 år. La ut 4 bilder. Bilder uten sminke og med klær. Ville bare teste det ut så la ingen sjel i det. Skrev jeg har 2 barn og skrev alderen.Etter 2 dager måtte jeg slette hele greia for rant over med meldinger hele tiden. Ble et evig mas. Kom vel over 100 meldinger i chatten. Bor i Oslo, kanskje det har noe å si at det er mange folk rundt?

Anonymkode: c34db...47c

Fatter ikke hva du driver med. For å sende meldinger må man ha match? For å få match må man ha likt personen? Når du så får meldinger fra disse er det feil???? 🤡🎅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robin666

Ingen er for gammel for Tinder. Får man ikke matcher bor man enten for langt unna andre mennesker, eller så ser man ikke ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin666 skrev (1 time siden):

Ingen er for gammel for Tinder. Får man ikke matcher bor man enten for langt unna andre mennesker, eller så ser man ikke ut. 

Ble 17 likes. Tror det var teksten som ble drepen i starten. 10 av de var 35-43 ish.

Endret teksten underveis og plutselig ramlet det inn 10 stk på slutten. Gjenstår å se om det var hvert 700 men..

 

McMary skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvor du har det fra? De fleste menn over 40 på Tinder ser ut som har slutta å bry seg om å ta vare på seg selv. Også har man de latterlige i kondomdrakt eller som flekser i bar overkropp. 😂 Menn i 20 og 30 åra ser mer normale og kjekke ut, men de er samtidig for unge til å være attraktive for meg nå. Tror det vil ta lang tid å finne en mann denne gangen. 🙄

Ut i fra min observasjon på forumet her er han en som tar vare på seg, det må å ta vare på seg selv går begge veier. Utrolig mange jenter som har forfalt utrolig også.

Anonymkode: a6a46...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Alle tilfeller der jeg vet kvinnelige leger og andre med «høyere utdanning» er blitt sammen med håndverkere så er det fordi de har stor kapital. Dvs selvstendige og langt høyere utbetalinger en kvinnene.

Anonymkode: a6a46...39f

Er uenig. Ikke alle sikter der fordi de har penger, men fordi de har evner til å utføre ting som hun er ute etter. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hevder du på ramme alvor at en mann på 55 har høyere «verdi» på sjekkemarkedet enn en mann på 45?

Anonymkode: b5c03...b15

Helt klart ja. Dette fordi far til en kamerat av meg som nå er 60 drar damer så synger. Han går utelukkende etter damer fra 30 til 40. Disse damene er på ingen måte ute etter sønnen.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En god del menn her som tror alt dreier seg om penger ser jeg. Jeg kjenner faktisk ingen damer som ville valgt en gammel millionærgubbe fremfør en yngre normal type. What the hell. Jeg har mannnnnge venninner. Dere henger igjen i førtiden.

Anonymkode: 9e290...07b

Penger er ikke alt. Tjener dama mye så betyr ikke penger alt, men så lenge hun bare har vanlig lønn er penger mye av greia ja. 

McMary skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvor du har det fra? De fleste menn over 40 på Tinder ser ut som har slutta å bry seg om å ta vare på seg selv. Også har man de latterlige i kondomdrakt eller som flekser i bar overkropp. 😂 Menn i 20 og 30 åra ser mer normale og kjekke ut, men de er samtidig for unge til å være attraktive for meg nå. Tror det vil ta lang tid å finne en mann denne gangen. 🙄

Tja vet ikke om vi har helt riktig syn. Enkelte kler alderen veldig godt. 

Endret av Hr. Aktiv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (5 timer siden):

Det er fordi rom ble ikke bygd over natten. Dette er ting som tar tid. Men som regel så stiger verdien på menn.

Ja helt til dere bikker 60 🤣

Anonymkode: ffe8f...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (6 minutter siden):

Er uenig. Ikke alle sikter der fordi de har penger, men fordi de har evner til å utføre ting som hun er ute etter. 

Helt klart ja. Dette fordi far til en kamerat av meg som nå er 60 drar damer så synger. Han går utelukkende etter damer fra 30 til 40. Disse damene er på ingen måte ute etter sønnen.

Penger er ikke alt. Tjener dama mye så betyr ikke penger alt, men så lenge hun bare har vanlig lønn er penger mye av greia ja. 

Tja vet ikke om vi har helt riktig syn. Enkelte kler alderen veldig godt. 

Jeg tjener langt under snittet og kunne virkelig ikke gått for en rik gammel mann fremfor en fattiglus på min egen alder så lenge man har like verdier og god kjemi. Det gjør de kanskje i USA, men den trenden der tilhører liksom 90-tallet. Sier ikke at det ikke forekommer tilfeller av den sorten fremdeles altså, det gjør det garantert, men å si at damer med vanlig lønn går etter rike gamle gubber blir litt fjernt i disse tider.

Anonymkode: 9e290...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

McMary skrev (9 timer siden):

Skjønner ikke hvor du har det fra? De fleste menn over 40 på Tinder ser ut som har slutta å bry seg om å ta vare på seg selv. Også har man de latterlige i kondomdrakt eller som flekser i bar overkropp. 😂 

Enig i denne. I tillegg er de elendige på å ta gode bilder og presentere seg. De som klarer dette, og som ser velstelte ut fremstår som oppegående, og de er populære. De få. Men ser poenget at menn med penger og status tiltrekker seg damer, men de trenger ikke være på Tinder, så man ser de sjeldent der. Det er heller ikke pengene som gjør menn mer attraktive med alderen, men heller at de klarer å opparbeide seg selvtillit. Selvtillit er tiltrekkende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel skrev (21 minutter siden):

Enig i denne. I tillegg er de elendige på å ta gode bilder og presentere seg. De som klarer dette, og som ser velstelte ut fremstår som oppegående, og de er populære. De få. Men ser poenget at menn med penger og status tiltrekker seg damer, men de trenger ikke være på Tinder, så man ser de sjeldent der. Det er heller ikke pengene som gjør menn mer attraktive med alderen, men heller at de klarer å opparbeide seg selvtillit. Selvtillit er tiltrekkende.

Ja menn er helt sikkert like elendige på bilder som det damer er. Jeg gremmes enkelte ganger. 

Det med selvtilit har jeg oppfattet er noe dere damer liker ja. Får en del oppmerksomhet rundt det å ha selvtilit. Ikke alltid jeg går så fint kledd for jeg liker meg i arbeidstøy eller treningsklær, men er ganske nøye med å shave hodet og max tredagers skjegg samt rene hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 (mann) og føler meg for gammel for Tinder. Sveiping og chatting er ikke innenfor mine interesse områder dessverre.

Så alt håp er ute for meg... 😂

Anonymkode: dbe09...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...