Gå til innhold

Er jeg for gammel for tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slettet Nettopp tinder for å få en ny start, jeg hadde 60 matcher på et år ca å tenkte jeg skulle gjøre det jeg hadde sagt jeg ikke skulle gjøre, kjøpte en boost på 6 timer… er fylt 31 og matchene går egentlig kun nedover i antall. 

men nu får man ikke en eneste like engang? er 31 for gammel blitt for gammel? Fylte ut beskrivende og tok nye bilder og et par litt eldre men null respons… kjente selvtilliten som allerede er komisk bli enda mer deprimert..

det hele startet med corona, da stoppet det.. er det kun meg? Er jeg så stygg at det er bare droppe det? Jeg har alltid fått noen likes her og der så tenkte at en boost kunne sette meg i gang fremfor å prøve å si hei til noen man ikke hadde snakket med men matchet med for et år siden.. bah.. 

Anonymkode: a6a46...39f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Naboen på 50 får et hav av treff og dates 😅 Så tror nok du er vel innafor. Hun er koselig dame, men ikke nødvendigvis den menn snur seg etter på gata. Men hun har til og med dagen folk 20 år yngre via appen (og har the time of her life) 

Anonymkode: d0bea...d09

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er 31 og matcher med de jeg vil, er selvsagt ikke for gammel. Kanskje få en venn til å se over bildene dine? Mulig du er penere i virkeligheten og kunne trengt litt tips med bildene :) evt har du for kort avstand og derfor få matcher?

Anonymkode: 87c1d...49c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lagde en konto for ble plutselig singel. Er 33 år. La ut 4 bilder. Bilder uten sminke og med klær. Ville bare teste det ut så la ingen sjel i det. Skrev jeg har 2 barn og skrev alderen.Etter 2 dager måtte jeg slette hele greia for rant over med meldinger hele tiden. Ble et evig mas. Kom vel over 100 meldinger i chatten. Bor i Oslo, kanskje det har noe å si at det er mange folk rundt?

Anonymkode: c34db...47c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Naboen på 50 får et hav av treff og dates 😅 Så tror nok du er vel innafor. Hun er koselig dame, men ikke nødvendigvis den menn snur seg etter på gata. Men hun har til og med dagen folk 20 år yngre via appen (og har the time of her life) 

Anonymkode: d0bea...d09

Finn en feil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Finn en feil.

Hva er feil der?

Anonymkode: 85c02...921

AnonymBruker
Skrevet

3 svar og alle fra kvinnfolk(jenter) 

jajamensan.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34 og bor i Oslo. Dårlig med likes, har gold. Ser dog ikke ut som et veldig oppegående menneske har jeg skjønt.

Anonymkode: 9e290...07b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

3 svar og alle fra kvinnfolk(jenter) 

jajamensan.

Er du mann eller dame, TS?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34 og bor i Oslo. Dårlig med likes, har gold. Ser dog ikke ut som et veldig oppegående menneske har jeg skjønt.

Jente eller gutt? 

jeg føler liksom jeg konkurrerer med grisebingen å etter corona så gikk alle på nett og hyrte inn fotograf eller noe.. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du mann eller dame, TS?

hadde jeg hvert dame så hadde jeg fått en like på profilen kanskje ikke to men i hvert fall en.

mann dessverre… 

Gjest Warrior
Skrevet

Selvfølgelig er du ikke for gammel. Tinder er ikke bare for folk i 20 årene. Blir aldri for gammel. 

Skrevet

Jeg hører damer i slutten av 40 og oppover ikke er så attraktive på tinder som de under. Det gjenspeiler vel det som skjer i samffunnet der damers verdi synker med årene. Ikke at du blir uattraktiv, men verdien synker litt. 

Menns verdi derimot øker ved alder. Altså stikk motsatt av det som skjer med damer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jente eller gutt?  

Dame

AnonymBruker
Skrevet

I Stavanger aftenblad i går var det ei dame på 87(!) som skrev leserinnlegg om hvor vanskelig det var å treffe jevnaldrende menn på sosiale medier, siden alle på hennes alder enten var på sykehjem eller digitalt inkompetente. 

Og hun lurte på hvorfor det ikke var innafor for damer å date dem som var 20 år yngre, mens menn har andre regler. 

Som 31åring er du definitivt ikke for gammel! 

Anonymkode: 1a44e...75b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Warrior skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig er du ikke for gammel. Tinder er ikke bare for folk i 20 årene. Blir aldri for gammel. 

Men hvorfor synker matchene så granskauen med en gang man passerte 30 tallet..

Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

Jeg hører damer i slutten av 40 og oppover ikke er så attraktive på tinder som de under. Det gjenspeiler vel det som skjer i samffunnet der damers verdi synker med årene. Ikke at du blir uattraktiv, men verdien synker litt. 

Menns verdi derimot øker ved alder. Altså stikk motsatt av det som skjer med damer. 

Ja jeg har både sett og hørt det. 

i helga var jeg på den lokale puben med 10 stk og kun ei jente å hun spurte typen om jeg kunne være med de hjem… men på tinder… har ikke sjans.. skjønner ikke om det er tekst og bilder jeg har failet totalt på eller hva.. merker bare man får mindre og mindre matcher desto eldre man blir..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Lagde en konto for ble plutselig singel. Er 33 år. La ut 4 bilder. Bilder uten sminke og med klær. Ville bare teste det ut så la ingen sjel i det. Skrev jeg har 2 barn og skrev alderen.Etter 2 dager måtte jeg slette hele greia for rant over med meldinger hele tiden. Ble et evig mas. Kom vel over 100 meldinger i chatten. Bor i Oslo, kanskje det har noe å si at det er mange folk rundt?

Anonymkode: c34db...47c

På tinder? Folk kan vel ikke skrive til deg uten match vel?

Anonymkode: 5ff25...df7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I Stavanger aftenblad i går var det ei dame på 87(!) som skrev leserinnlegg om hvor vanskelig det var å treffe jevnaldrende menn på sosiale medier, siden alle på hennes alder enten var på sykehjem eller digitalt inkompetente. 

Og hun lurte på hvorfor det ikke var innafor for damer å date dem som var 20 år yngre, mens menn har andre regler. 

Som 31åring er du definitivt ikke for gammel! 

Anonymkode: 1a44e...75b

Jeg bor litt utenfor hovedstaden og merket meg ofte at jeg får endel likes fra eldre osv 33-37, tenkte at det sikkert ramlet inn en 8-10 stk på en time eller noe.. kan være at det er litt for tidlig men mtp respons her så er mange på nett nu.. ble bare deprimert av at man la ned en innsats og tenkte å gjøre det skikkelig og ikke så mye som en eneste like.. midt i hovedstaden med boost.. 

AnonymBruker
Skrevet

Når er man som dame for gammel for Tinder da? 

AnonymBruker
Skrevet

Når er man som dame for gammel for Tinder da? 

Når det vokser lem ut mellom bena på deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når det vokser lem ut mellom bena på deg.

😂😂😂😂 takk for dagens latter!

Anonymkode: 258e7...266

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...