Gå til innhold

Samme person på tinder - again og again. Why?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på tinder av og på, i flere år. En «bekjent» (dvs jeg vet hvem han er, ikke noe mer) dukker opp gang på gang på gang. Hver gang jeg har min «tinder-periode» dukker denne fyren opp HELE tiden! Sånn som nå; jeg har hatt tinder i ca 2 uker nå - og denne fyren har dukket opp sikkert 5-6 ganger. Hvorfor??? Lager han seg nye profiler hele tiden? Hva kan grunnen være? 

Anonymkode: 4fc1f...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg sveiper han alltid, hver gang, til venstre. 

Anonymkode: 4fc1f...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har vært på tinder av og på, i flere år. En «bekjent» (dvs jeg vet hvem han er, ikke noe mer) dukker opp gang på gang på gang. Hver gang jeg har min «tinder-periode» dukker denne fyren opp HELE tiden! Sånn som nå; jeg har hatt tinder i ca 2 uker nå - og denne fyren har dukket opp sikkert 5-6 ganger. Hvorfor??? Lager han seg nye profiler hele tiden? Hva kan grunnen være? 

Anonymkode: 4fc1f...4c8

Det er fordi han har betalt (vip premium) abbonement for å dukke opp særskilt mange ganger hos gitte personer han selv har valgt.

Anonymkode: b8ec5...2a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har vært på tinder av og på, i flere år. En «bekjent» (dvs jeg vet hvem han er, ikke noe mer) dukker opp gang på gang på gang. Hver gang jeg har min «tinder-periode» dukker denne fyren opp HELE tiden! Sånn som nå; jeg har hatt tinder i ca 2 uker nå - og denne fyren har dukket opp sikkert 5-6 ganger. Hvorfor??? Lager han seg nye profiler hele tiden? Hva kan grunnen være? 

Anonymkode: 4fc1f...4c8

Ja, han lager tilsynelatende nye profiler hele tida. Det er fordi algoritmer på tinder virker slik at man som mann/gutt må gjøre det dersom han ikke er blant de heldige 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer som dukkar opp hos meg med jamne mellomrom (2-3 vekers intervall). Ser ut som Tinder resirkulerar bunken etter ei stund og sender deg profilar du har sveipa venstre på ørten gangar allereie.

Anonymkode: fd727...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det er fordi han har betalt (vip premium) abbonement for å dukke opp særskilt mange ganger hos gitte personer han selv har valgt.

Anonymkode: b8ec5...2a2

Du betaler for å dukke opp, men kan ikke velge hos hvem.

Anonymkode: 17252...141

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du betaler for å dukke opp, men kan ikke velge hos hvem.

Anonymkode: 17252...141

Puh.

 

Anonymkode: 4fc1f...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Mange damer som dukkar opp hos meg med jamne mellomrom (2-3 vekers intervall). Ser ut som Tinder resirkulerar bunken etter ei stund og sender deg profilar du har sveipa venstre på ørten gangar allereie.

Anonymkode: fd727...c61

Der har du fasiten. 
 

ser flere damer som sikkert tenker sitt når de ser meg nok engang men de er jo der de også:)

Anonymkode: fa22d...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken er sannsynligvis at han er en av svært mange menn som får (nesten) ingen likes, noe algoritmen straffer ved å vise profilen til færre og færre kvinner. Ved å lage nye profiler får han derimot en "nybegynnerboost", slik at profilen på nytt vises til flere.

Anonymkode: defe8...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Regner med at mitt tryne dukket opp flere ganger når jeg brukte Tinder, men la merke til at flere dukket opp igjen etter en stund. Noen lager seg sikkert ny profil osv, men det kunne også virke som de samme dukket opp i løpet av et par uker. 

Noen ganger virket det som det var en glitch som gjorde at de samme dukker opp igjen rett etter at jeg hadde hatt meg en runde. 

Den eneste jeg har reagert på var en som dukket opp igjen og igjen og byttet mellom flere yrker hver gang. Så han en gang og da var han lege, men neste gang var ingeniør. Det var litt sært synes jeg. 

Endret av TheCatLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Gold en god stund,  og den samme kvinnen greide å gi meg like, minst 5 ganger. Hun skal ha for tålmodigheten. 

Anonymkode: 0a2ed...c18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Der har du fasiten. 
 

ser flere damer som sikkert tenker sitt når de ser meg nok engang men de er jo der de også:)

Anonymkode: fa22d...210

Ikke hvis man har innstillingen at kun de jeg har trykket liker på kan se meg. 😊

Anonymkode: 4fc1f...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg hadde Gold en god stund,  og den samme kvinnen greide å gi meg like, minst 5 ganger. Hun skal ha for tålmodigheten. 

Anonymkode: 0a2ed...c18

Ikke sikkert hun var klar over det, man sveiper bare der og da og husker ikke siden hvem som har kommet opp og trykket liker på. Da jeg sveipa gikk det rimelig fort i svingene, sikkert sveipa flere ganger på samme person også uten at det betyr så mye. 

 

Anonymkode: 3b570...8af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde Gold en god stund,  og den samme kvinnen greide å gi meg like, minst 5 ganger. Hun skal ha for tålmodigheten. 

Anonymkode: 0a2ed...c18

Hun husket ikke at det var deg blant alle mennene, tenkte sikkert hun ikke hadde sveipet høyre sist

Anonymkode: a29af...f63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ikke sikkert hun var klar over det, man sveiper bare der og da og husker ikke siden hvem som har kommet opp og trykket liker på. Da jeg sveipa gikk det rimelig fort i svingene, sikkert sveipa flere ganger på samme person også uten at det betyr så mye. 

 

Anonymkode: 3b570...8af

Det er sikkert noe sånt, men vi er 50ish, på et mindre sted, og kvinner sies jo å ikke sveipe i hytt og pine. Jeg kjenner i hvertfall igjen hele bunken, etter å ha sett dem noen ganger. 

Anonymkode: 0a2ed...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...