Gå til innhold

Kan du bli tent av dialekten mannen/dama snakker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen dialekter som er mer sexy enn andre? 

Anonymkode: ffb78...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tiltrekkes vel alle språk og dialekter som ikke er mitt eget. Hjernen min liker variasjonen 🥴

Heldigvis har jeg flere kriterier enn bare språklig variasjon 😅 men det ekke feil å være dansk eller svensk akkurat 😉😁

 

Anonymkode: 40f52...189

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, Bergensk 😍

"Dessverre" fant jeg meg en siddis, som snakket samme stygge dialekt som meg selv 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte britiske aksenter gjør noe spesielt med meg, elsker det 😄 Av de Norske? Meh.

Anonymkode: 6dd95...fc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergensk, ja. Ellers synes jeg dansk er utrolig sexy. 

Anonymkode: 33671...ac4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv Østfold-dialekt som jeg prøver å undertrykke. Bor i en annen landsdel, så de fleste tror jeg er fra Oslo. Jeg er ikke sammen med en nordmann. Dersom jeg skulle datet en norsk mann ville jeg foretrukket dialekt. Syns folk får mer personlighet av det.

Anonymkode: 9aeb6...366

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med hardangerdialekt. :rodme:

Som AB litt opp har også jeg en svakhet for visse britiske aksenter, i mitt tilfelle er det skotsk. 

Anonymkode: db93c...128

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Er det noen dialekter som er mer sexy enn andre? 

Anonymkode: ffb78...7dd

Ja, 

Vestnorsk, østnorsk uten tjukk l, alle dalene, Geilo, Hol, Gudbransdalen, Bergen, Stavanger, Ålesund, MOLDE, Nordnorsk. 

Alt utenom trøndersk egentlig. Men de damene fra Trøndelagen er så ålreite og grepa at de får stappa pølse på seg de også. Såfremst snusposen er ute for anledningen. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer med helgelandsdialekt. Mange gamle minner, fy flate for et "puledistrikt" det var der oppe på 80-tallet.  Og så var de bestandig i godt humør, aldri sure.

Anonymkode: 0831c...3c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Foretrekker helt vanlig «Oslo dialekt».. skjønner ikke bæret av det folk som snakker noe annet sier uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trønder og nord-norsk dialekt på kvinner tenner meg!

Anonymkode: 48314...bb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si ettersom jeg ikke har vært i en relevant situasjon sammen med ei med dialekt, men tror nok bergensdialekt og stavangerdialekt hadde virka negativt i hvert fall. Synes for så vidt sistnevnte er artig å parodiere, men den er usexy.

Anonymkode: d853f...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milky skrev (3 timer siden):

Nei. Foretrekker helt vanlig «Oslo dialekt».. skjønner ikke bæret av det folk som snakker noe annet sier uansett

Haha, tenk å innrømme at man kun forstår "Oslo-folk". Da er man passe innsnevra. Også Oslo-folk som tror de er så hevet over andre, men ikke klarer å forstå noen utafor ring 3. Det er jo direkte flaut.

Jeg blir ikke tent av dialekter. Har ingen "favoritt-dialekt", heller. 

Anonymkode: 38226...fe9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, tenk å innrømme at man kun forstår "Oslo-folk". Da er man passe innsnevra. Også Oslo-folk som tror de er så hevet over andre, men ikke klarer å forstå noen utafor ring 3. Det er jo direkte flaut.

Jeg blir ikke tent av dialekter. Har ingen "favoritt-dialekt", heller. 

Anonymkode: 38226...fe9

Ja er litt flaut å ikke skjønne andre dialekter.. men sånn er det bare🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

trønder og nord-norsk dialekt på kvinner tenner meg!

Anonymkode: 48314...bb3

Tusen takk :rodmer:

Jeg synes selve stemmen på personen og måten de ordlegger seg på er minst like viktig som dialekten. Jeg har opplevd at dialekter jeg ikke syntes var så fine å høre på plutselig ble behagelige, rett og slett sexy, pga. stemmen og snakkemåten til personen. Omvendt kan dialekter jeg egentlig liker, plutselig høres fæle og irriterende ut pga. personen som snakker.

Anonymkode: c5343...1ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var sammen med en engelsk mann, helt hærlig å høre han snakke ❤️ 
Ellers synes jeg nordlendinger har en deilig dialekt 😊 

selv bor jeg på nordmøre og synes dialekten vår er ganske så stygg. Men jeg er sammen med en som snakker samme dialekt som meg nå 😂

Anonymkode: 6350d...196

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Bergensk, ja. Ellers synes jeg dansk er utrolig sexy. 

Anonymkode: 33671...ac4

Oi, vi er helt motsatt :fnise:

Bergensk er den mest avtennende dialekten og dansk det mest avtennende språket jeg vet om. Dansker er flotte folk, men de høres ut som de har munnen full av varm grøt. 

Anonymkode: f8d44...a28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker bergensk, sørlandsdialekt og alt jeg har hørt fra Rogaland. Men elsker Stord, og de brede nynorsk - dialektene sør for Bergen. Også gamle Sogn og Fjordane har mange fine dialekter, samt Troms. 

Anonymkode: 4c53d...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Enkelte britiske aksenter gjør noe spesielt med meg, elsker det 😄 Av de Norske? Meh.

Anonymkode: 6dd95...fc9

Samme her. Noen Engelske aksenter er topp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...