AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Som overskriften sier. Jeg er litt overvektig, veier 80 og, er 175 cm høy, dame. Har alltid hatt komplekser for overarmene mine. Har aldri likt å gått i singlet der armene vises. Men nå er det så varmt. Vil gjerne gå i singlet, men er så redd andre skal tenke jeg er ekkel og for tykk til å bruke det 🙈 Andre som føler det på samme måte? Anonymkode: 28e6e...284
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 Jeg gjør det! Men mest på grunn av huden min, har masse kviser. Har bestemt meg for å gå i singlet uansett. Jeg tenker aldri at noen ikke kler singlet, uansett størrelse eller hud. Bare kjør på! Anonymkode: 023f6...786 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 Nei. Kanskje da jeg var fjorten,men da var jeg heller ikke overvektig. Ingen bryr seg om armene dine. Anonymkode: e4240...5f5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 De fleste andre har mer enn nok med seg selv til å bry seg med andre. Går du rundt og tenker at andre ikke kan ha på seg singlet? Gi blaffen og ta på deg det du vil. Anonymkode: 7f4cd...b13
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #6 Skrevet 26. juli 2021 Hadde jeg sett ei dama på 80 kg med store overarmer gått i singlet hadde jeg fått sjokk 😱 hadde ikke klart å tenke på noe annet resten av dagen.. 😂 gå i det du liker og føler deg vel i. Jeg ser alt fra syltynne til store overvektige hver dag på stranda.. hvem bryr seg? Jeg er der for å bade med barna og sole meg, slappe av og skravle med venner. Har ikke sixpack jeg heller, men går i bikini. Anonymkode: fca53...847
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå