botanikeren Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 (endret) Hjelp! Er det noen som VET om man kan bli smittet av herpes BÅDE nedentil OG oventil? Jeg har allerede kjønnsherpes. Ivrig i nuuet ved en senere anledning sugde jeg vedkommende som gav meg det, han hadde da utbrudd selv. Det jeg nå lurer på: kan jeg nå OGSÅ risikere å få munnherpes? Eller er jeg imun siden jeg allerede har vært så velsignet å få det «der nede»? Endret 25. juli 2021 av botanikeren
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Jeg er ikke sikker på hvordan dette fungerer, men min mann har munnherpes, og fikk utbrudd på penis en gang. Jeg tror legen snakket om at det måtte ha vært et sår på penis, og at jeg klarte å dra smitten fra munnen og ned til såret på penis, som gjorde at det ble utbrudd. Anonymkode: caaf9...222
Hannah80 Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke sikker på hvordan dette fungerer, men min mann har munnherpes, og fikk utbrudd på penis en gang. Jeg tror legen snakket om at det måtte ha vært et sår på penis, og at jeg klarte å dra smitten fra munnen og ned til såret på penis, som gjorde at det ble utbrudd. Anonymkode: caaf9...222 Herpes smittes via slimhinner og hud:)
botanikeren Skrevet 25. juli 2021 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2021 Hannah80 skrev (4 minutter siden): Ja, du kan bli smittet begge steder:) Men fra kjønnsherpes til munnherpes? Og når jeg allerede har viruset? Hmm .. ikke til å bli klok på.
botanikeren Skrevet 25. juli 2021 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke sikker på hvordan dette fungerer, men min mann har munnherpes, og fikk utbrudd på penis en gang. Jeg tror legen snakket om at det måtte ha vært et sår på penis, og at jeg klarte å dra smitten fra munnen og ned til såret på penis, som gjorde at det ble utbrudd. Anonymkode: caaf9...222 Det kan høres riktig ut det. Men er det lenge siden? For om han først har det der nede: ja da har han det fore life. Du har ikke blitt smittet?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 Ja, det KAN skje. OM det har skjedd, kan ingen her svare på. Du får vente på utbrudd. Anonymkode: cb448...4f4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #9 Skrevet 25. juli 2021 botanikeren skrev (1 minutt siden): Det kan høres riktig ut det. Men er det lenge siden? For om han først har det der nede: ja da har han det fore life. Du har ikke blitt smittet? Det er flere år siden. Han har aldri hatt et enste utbrudd på penis siden, men flere ganger i munnen. Jeg har også blitt smittet med munnherpes av han ja, ikke der nede. Husker fremdeles første utbrudd, det var helt grusomt😂 Hadde bittesmå blemmer i absolutt hele munnen.. Anonymkode: caaf9...222 1
Hannah80 Skrevet 25. juli 2021 #10 Skrevet 25. juli 2021 botanikeren skrev (1 minutt siden): Men fra kjønnsherpes til munnherpes? Og når jeg allerede har viruset? Hmm .. ikke til å bli klok på. Er to varianter. Og det kan kryssmitte. Så dessverre så er sjansen der for at du har blitt smittet:(
botanikeren Skrevet 25. juli 2021 Forfatter #11 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er flere år siden. Han har aldri hatt et enste utbrudd på penis siden, men flere ganger i munnen. Jeg har også blitt smittet med munnherpes av han ja, ikke der nede. Husker fremdeles første utbrudd, det var helt grusomt😂 Hadde bittesmå blemmer i absolutt hele munnen.. Anonymkode: caaf9...222 UFF .. det kan virkelig ikke ha vært greit nei. Jeg hadde også et helt sykt førstegangsutbrudd. Ble lagt inn på sykehuset og fikk antibiotika intravenøst. Hei og hå. Godt sexen var god da .. som fikk meg dit 😅
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #12 Skrevet 25. juli 2021 botanikeren skrev (Akkurat nå): UFF .. det kan virkelig ikke ha vært greit nei. Jeg hadde også et helt sykt førstegangsutbrudd. Ble lagt inn på sykehuset og fikk antibiotika intravenøst. Hei og hå. Godt sexen var god da .. som fikk meg dit 😅 😯 Det var absolutt mye verre enn min første gang. Jeg var hos legen, men fikk ingen medisin engang, selv om jeg sa jeg er helt sikker på jeg får mitt første herpesutbrudd😅 Måtte bare leve på myk mat en stund. Haha ja flaks det var bra sex😅 Jeg tenker at sånn det har blitt så er det nesten umulig å unngå å bli smittet av herpes. Det smitter så lett, og nesten alle har det. Jeg har aldri kysset mannen min når han har hatt synlig utbrudd, men likevel fikk jeg det. Bare håper du slipper å få det der nede🤞🏻 Anonymkode: caaf9...222
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #13 Skrevet 26. juli 2021 Jeg har begge deler. Fikk munnherpes som barn. Og fikk herpes nedentil i ett fast forhold. Var utrolig nedfor og fortvilet, og flau ca 1 år før jeg tok mot til meg og snakket med legen min. Hadde stadig smertefulle utbrudd. Ble satt på ett legemiddel som heter Valtrex. Fikk ett nytt liv. Ingen utbrudd på 1,5 år. Og ingen bivirkninger. Anonymkode: ee401...699
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #14 Skrevet 26. juli 2021 Ja det kan skje. Jeg hadde herpes 1 i munnen, det hadde min første kjæreste også, og nå har jeg herpes 1 både oppe og nede 🙄 hatt i mange år og heldigvis ikke mange utbrudd. Anonymkode: 52db0...ddb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå