AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Sliter med bakteriell vaginose som kommer og går. Har fått piller på resept fra lege to ganger nå, men kommer tilbake etter noen uker. Spiser sunt, trener, vasker meg slik man skal nedentil, er seksuell aktiv med 1 partner (bruker ikke kondom da jeg reagerer på det), passer på å gå på do etter sex, har tørre truser på for å unngå fukt nedentil.... Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det for godt? Noen som sliter med det samme? Det resulterer også i at jeg får soppinfeksjoner av og til. Anonymkode: d34e9...ddc
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Multigyn actigel! Bruk en dæsj innimellom og hver gang rett etter samleie Jeg ble frelst av multigyn actigel. Anonymkode: f6589...a1f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Multigyn actigel! Bruk en dæsj innimellom og hver gang rett etter samleie Jeg ble frelst av multigyn actigel. Anonymkode: f6589...a1f Har testet denne, funket ikke for meg 😭 kanskje gi den et forsøk til.. Anonymkode: d34e9...ddc
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Stapp et fedd hvitløk oppi over natta. Ikke kødd. Eller litt yogurt naturell med sprøyte fra apoteket. Uten kanyle så klart. Bruk bind når du har det i. Anonymkode: 07602...0c0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 Dra til legen og spør om flagyl (pencillin mot bakteriell vaginose) den e drøy og når du er sikker på at d e vaginose så vil nå ikkje legen se noe problemer med å skrive ut resept til deg! 😊 Anonymkode: 4a77c...433 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #6 Skrevet 26. juli 2021 Finn en allergivennlig kondom. Anonymkode: 8ccc9...ac8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #7 Skrevet 26. juli 2021 Har du testet alle mulige kondomer? For sæd kan godt være et av problemene som gjør at du aldri blir kvitt dette. Har du prøvd å ta en pause fra sex, for å behandle? Om du får behandling og plagene går over, men så fort du har sex med sædavgang inni deg så kommer problemene tilbake, da kan du sikkert si at det er her problemet ligger. Når man er i en slik kronisk situasjon, må man kartlegge alt. Finne ut hva som er triggere. Selv om det medfører å ha det litt kjipt en stund med å ikke kunne gjøre noe. Anonymkode: 1a617...897
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #8 Skrevet 26. juli 2021 Jeg var plaget med det før. Fikk flagyl hos legen. Tror faktisk dem selger det på apotek reseptfritt nå. Har også perioder der jeg bruker lactal-gel. Har ikke hatt det siden. Anonymkode: 6a757...405 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #9 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du testet alle mulige kondomer? For sæd kan godt være et av problemene som gjør at du aldri blir kvitt dette. Har du prøvd å ta en pause fra sex, for å behandle? Om du får behandling og plagene går over, men så fort du har sex med sædavgang inni deg så kommer problemene tilbake, da kan du sikkert si at det er her problemet ligger. Når man er i en slik kronisk situasjon, må man kartlegge alt. Finne ut hva som er triggere. Selv om det medfører å ha det litt kjipt en stund med å ikke kunne gjøre noe. Anonymkode: 1a617...897 Takk fot råd! 🙏 Har ikke testet alle mulige kondomer nei. Hadde pause fra sex under behandling og ei uke etter behandling. Når vi da hadde sex, kom han ikke inni meg. Det gikk 2-3 uker, og så var problemet tilbake.. Anonymkode: d34e9...ddc
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #10 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var plaget med det før. Fikk flagyl hos legen. Tror faktisk dem selger det på apotek reseptfritt nå. Har også perioder der jeg bruker lactal-gel. Har ikke hatt det siden. Anonymkode: 6a757...405 Takk for tips! Anonymkode: d34e9...ddc
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #11 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dra til legen og spør om flagyl (pencillin mot bakteriell vaginose) den e drøy og når du er sikker på at d e vaginose så vil nå ikkje legen se noe problemer med å skrive ut resept til deg! 😊 Anonymkode: 4a77c...433 Takk! 🙏 Anonymkode: d34e9...ddc
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #12 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk fot råd! 🙏 Har ikke testet alle mulige kondomer nei. Hadde pause fra sex under behandling og ei uke etter behandling. Når vi da hadde sex, kom han ikke inni meg. Det gikk 2-3 uker, og så var problemet tilbake.. Anonymkode: d34e9...ddc Ser du får tips om flagyl. Tror det kanskje er det jeg en gang testet, og ta med soppmiddel om du ikke har liggende. De på apoteket sa dette til meg, og gud om jeg trengte det! Anonymkode: 1a617...897
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #13 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser du får tips om flagyl. Tror det kanskje er det jeg en gang testet, og ta med soppmiddel om du ikke har liggende. De på apoteket sa dette til meg, og gud om jeg trengte det! Anonymkode: 1a617...897 Fikk du sopp som en bivirkning av flagyl? Og tok du soppmiddelet hver dag fra du startet med flagyl, eller når du var ferdig med kuren? Anonymkode: d34e9...ddc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå