AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Hei, jeg har regelmessig menstrasjon, og bruker kun hormonforstyrrende kobberspiral som prevensjonsmiddel. I noen måneder nå har jeg opplevd at noen dager, 5+ etter at min menstrasjon er stoppet begynner jeg å blø, ikke fult som med menstrasjon men en god del til den grad at jeg noen ganger må bruke en liten tampong, dette kommer sammen med store smerter i nedre rygg og der hvor livmoren ligger på fremsiden. Ingen feber eller lignende. Smerten kan være i så stor grad at jeg sliter med å sove eller må legge med ned. Jeg har også tidvis noen lignende smerter etter samleie men ikke alltid og det inngår da som regel ingen blødning. Håper noen kan hjelpe meg med å stadfeste hva dette er. Jeg skulle gått til legen men har ikke fastlege i Norge, takk på forhånd hvis noen vet noe :) Anonymkode: 818b4...0d7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Da tar du tur til privat lege/gynekolog. Umulig for oss å si at dette ikke kan være eksempelvis livmorhalskreft. Anonymkode: 25454...f7e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Hormonfri* kobberspiral Anonymkode: 818b4...0d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå