AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Har to små troll (les;hunder) i heimen, som vi er ufattelig glade i, henholdsvis på 6 og 9 år. Og de røyter altså noe inn for j****! Blir helt tullete, det er hår over ALT, og da mener jeg over alt! I bleien til ungen, i maten vår - altså der ingen skulle tru at du kunne finne noe, det finner du hundehår. Dette er ikke noe sånn «jeg vil kvitte meg med hundene»-greie. Men bare et desperat rop om gode tips og triks som andre hundeeiere bruker. Vi børster og støvsuger - men til ingen nytte, noen timer senere har vi igjen anlagt gulvteppe i huset😖 Føler også at den eldste hunden røyter mer med årene, noen som har opplevd det samme? Vi har vanlig støvsuger, dyson, og robotstøvsuger. Vi børster med alt mulig av apparater, men virker ikke som noe hjelper 🙄🤪 Anonymkode: bdf54...6e2
Gjest parkeringsvakten Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Robot-støvesuger? Du kan sikkert stille den inn på at den støvesuger 2 ganger om dagen om du vil
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Heheh, tro meg - vi har den på en gang når vi er på jobb, og en gang på natten. Men tror ikke helt den takler alle hårene, så den sliter med å få jobben gjort. Anonymkode: bdf54...6e2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Go ekstra b vitaminer og fiskeolje😅 reddet meg fra å bli gal av hår🙈 er de korthårede? Anonymkode: d98c9...08b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Go ekstra b vitaminer og fiskeolje😅 reddet meg fra å bli gal av hår🙈 er de korthårede? Anonymkode: d98c9...08b Uheldigvis har vi en kombinasjon, en korthåret og en tibetansk spaniel 😅 så er den perfekte kombinasjon av hår der altså! Skal forsøke meg på det igjen, har prøvd en gang tidigere, men nå prøver jeg alt på nytt Anonymkode: bdf54...6e2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Har du forsøkt å vaske og blåse hundene jevnlig? Se også på fôret, kan hende seniorhunden Kine hatt godt av et fôrbytte? Anonymkode: aa3ee...434
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Uheldigvis har vi en kombinasjon, en korthåret og en tibetansk spaniel 😅 så er den perfekte kombinasjon av hår der altså! Skal forsøke meg på det igjen, har prøvd en gang tidigere, men nå prøver jeg alt på nytt Anonymkode: bdf54...6e2 Har du prøvd furminatorbørste til den som er korthåret? Den børsten er gull🤩🤩 Jeg lover😂 Ja gi begge deler, det hjalp utrolig på røytingen her iallefall🙈 Ellers brukte jeg fleeceteppe i senga, det sugde godt med hundehår til seg. Så kan du enten vaske og trommle det når det er nødvendig, eller kjøpe ett nytt. Anonymkode: d98c9...08b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå