AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Del Skrevet 25. juli 2021 Ønsker input og kommentarer på følgende tvillingkombinasjoner: Severin og Syver Severin og Ada Syver og Ada Ada og Liv Liv og Syver Liv og Severin Anonymkode: e25cc...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 26. juli 2021 #2 Del Skrevet 26. juli 2021 Altså: får du to jenter blir det jo Liv og Ada. Får du to gutter må det bli Severin og Syver. Jente-gutt-kombinasjonene passer godt alle sammen. Det er ingen av navnene som skiller seg veldig ut stilmessig, men Severin er litt tyngre å si enn de andre pga at det har tre stavelser. Jeg tror derfor jeg ville valgt Syver og Liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Del Skrevet 26. juli 2021 Liv og Syver Anonymkode: 56779...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 26. juli 2021 #4 Del Skrevet 26. juli 2021 (endret) Severin og Ada eller Ada og Liv. Hvis det blir to gutter, ville jeg valgt Sverre og Severin. Endret 26. juli 2021 av Muskath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Del Skrevet 27. juli 2021 Hvis det blir to gutter kan de hete Syver og Åtter. Anonymkode: 86160...649 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Del Skrevet 5. august 2021 Ada og Liv Severin kan gå. Syver likte jeg ikke. Anonymkode: 2201d...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 5. august 2021 #7 Del Skrevet 5. august 2021 Severin Suveren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. august 2021 #8 Del Skrevet 5. august 2021 Severin er vel litt snålt. Severin suveren? Uvanlig navn for meg, men dere må jo velge etter egen smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå