Gå til innhold

Anbefale en koffert.


Cecilie82

Anbefalte innlegg

Min gikk opp i glidelåsen. Kjedelig for den er bare litt under et år gammel. Har dere en koffert å anbefale med 4 hjul. Ikke den største men ikke den minste. E

er det garanti på kofferter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Samsonite C-Lite i to størrelser, og er strålende fornøyd. Kjøpte disse for 2-3 år siden for å erstatte en eldre Samsonite modell der ene hjulet til slutt fikk nok. 

Gjennom nesten 20 år med bortimot 100 reisedøgn i året har jeg aldri trengt å bruke garantien på Samsonite. Den ene gangen jeg kjøpte en rimelig koffert var den ødelagt innen ett år, og uten garanti. 

Anonymkode: 89fb5...5fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har Samsonite C-Lite i to størrelser, og er strålende fornøyd. Kjøpte disse for 2-3 år siden for å erstatte en eldre Samsonite modell der ene hjulet til slutt fikk nok. 

Gjennom nesten 20 år med bortimot 100 reisedøgn i året har jeg aldri trengt å bruke garantien på Samsonite. Den ene gangen jeg kjøpte en rimelig koffert var den ødelagt innen ett år, og uten garanti. 

Anonymkode: 89fb5...5fe

Kostet litt da, men får vel det en betale for

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Epic, kan kjøpes hos Morris.

Anonymkode: 538b1...5ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimowa og Tumi er mine favoritter. Koster litt, men ser bra ut og har høy kvalitet. Ellers er Samsonite også ganske bra, men kanskje litt kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samsonite. 20 år og mange reiser, holder enda. Litt riper, men ingen betydning for bruken. Den holder nok noen år til.

Anonymkode: 95b09...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Samsonite S'Cure og er veldig fornøyd. Har hatt den i syv år og har reist mye med den. Noen riper har den fått, men låser, hjul etc. fungerer fortsatt som da den var ny.

Anonymkode: 18524...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (På 25.7.2021 den 14.01):

Rimowa og Tumi er mine favoritter. Koster litt, men ser bra ut og har høy kvalitet. Ellers er Samsonite også ganske bra, men kanskje litt kjedelig?

Rimowa og Tumi selges bare online? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Samsonite. Viktig å sjekke vekt på kofferten og ikke velge den tyngste. Jeg har derfor en lite versjon. 

Viktig også hvordan hjulene svinger, slik at den er lett å håndtere.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitetskofferter koster litt, men til gjengjeld har du dem hele livet. Dyrere kofferter har garanti. Samsonite er et trygt valg, men kanskje litt kjedelig.

Anonymkode: c67af...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie82 skrev (På 30.7.2021 den 1.24):

Rimowa og Tumi selges bare online? 

Tumi finner du i alle fall i avgangshallen, før innsjekk på OSL. Rimowa har jeg kjøpt på flyplass i Europa en eller annen plass (Tyskland sikkert). Mest sannsynlig får du det billigst på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med min skallkoffert fra Epic, bortsett fra at jeg synes den kunne hatt litt bedre innredning. Men de har sju års garanti, og så er de på halv pris hos Morris akkurat nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cecilie82 skrev (På 2021-7-25 den 9.05):

Min gikk opp i glidelåsen. Kjedelig for den er bare litt under et år gammel. Har dere en koffert å anbefale med 4 hjul. Ikke den største men ikke den minste. E

er det garanti på kofferter? 

Ja, det er vel både garanti og reklamasjon på ødelagt glidelås.
Jeg hadde prøvd å få den fikset/byttet :)

Anonymkode: 538b1...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.8.2021 den 12.18):

Ja, det er vel både garanti og reklamasjon på ødelagt glidelås.
Jeg hadde prøvd å få den fikset/byttet :)

Anonymkode: 538b1...5ca

Du sier noe der. Var ikke den dyreste men skal sjekke det ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...