Gå til innhold

Hvit tatovering🤍 - Erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har litt lyst på en liten hvit tatovering🤍 Er det noen som har det selv og som ble fornøyde med resultatet?🙂

Anonymkode: 803e8...adc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv har jeg en tatovering med litt kvitt på, rett på huden. Det er nesten fire år siden, og det kvite er nesten borte. 

Men jeg ser for meg med en skarp hvitfarge og «brede» nåler, så funker det nok bedre. Gjerne hør med tattoo studioet. De har helt sikkert erfaringer, og anbefalinger/innspill. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hvit blir gult etterhvert. 

Anonymkode: 662a1...463

AnonymBruker
Skrevet
Sokkepar skrev (13 timer siden):

Selv har jeg en tatovering med litt kvitt på, rett på huden. Det er nesten fire år siden, og det kvite er nesten borte. 

Men jeg ser for meg med en skarp hvitfarge og «brede» nåler, så funker det nok bedre. Gjerne hør med tattoo studioet. De har helt sikkert erfaringer, og anbefalinger/innspill. 

Takk for svar🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et "hvit" dyr. Vi brukte huden som grunnfarge og grått som detaljer. Ble veldig bra. Den ser hvit ut selv om det ikke er noe hvitt der. Jeg er heller ikke superbleik

Anonymkode: 5fc78...937

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvit tatovering er kult kun på negere etter min mening. Vi andre ser best ut med plain svart. Farger er tacky! 

Anonymkode: e6b7e...83b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvit tatovering er kult kun på negere etter min mening. Vi andre ser best ut med plain svart. Farger er tacky! 

Jeg er helnorsk og ganske blek, så er litt redd for at den bare skal forsvinne med en gang eller bli veldig gul på farge.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har et "hvit" dyr. Vi brukte huden som grunnfarge og grått som detaljer. Ble veldig bra. Den ser hvit ut selv om det ikke er noe hvitt der. Jeg er heller ikke superbleik

Anonymkode: 5fc78...937

Høres veldig fin ut🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg er helnorsk og ganske blek, så er litt redd for at den bare skal forsvinne med en gang eller bli veldig gul på farge.

Er norsk selv og ville definitivt valgt svart tatovering over en hvit en. Har bare svarte selv og de falmer lite over tid + gir sjeldnere allergiske reaksjoner mm. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg syntes svart tatto er skikkelig 2000 tallet og stygt. Så ja, forskjellige meninger på temaet. 

Anonymkode: 6a505...6dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...