Gå til innhold

Avent brystpumpe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har klart å ødelegge en av delene til brystpumpen min. En blank dings som sitter mellom flasken og pumpen. Noen som vet om det er mulig å kjøpe bare denne? Føles litt bortkastet å kjøpe en helt ny pumpe. Den kostet jo over 400 kr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg mener vi bestilte enkeltdel.Les på pakken eller gå å hør på apoteket.Det må bestilles altså.

Kanskje det står noe på hjemmesiden deres.

Skrevet

Du er ikke den eneste som har opplevd at pumpa går i stykker. Selv ødela jeg min Dr. Brown-pumpe to ganger. Fikk da nye deler på butikken hvor jeg kjøpte pumpa. De hadde delene inne, for dette var et vanlig problem.

Jeg vet at det samme gjelder Avent-pumpene. Du kan enten ta kontakt med butikken eller apoteket hvor du kjøpte den, eller du kan kontakte Midelfart direkte. Nye deler får du, uten at du skal måtte betale for det.

Skrevet

Ja, du kan få ekstra deler til pumpen din. Jeg kontaktet apoteket, og de bestilte for meg. For meg tok dette veldig lang tid, da de først mottok feil deler. Jeg ventet i over 14 dager for å få min del. Jeg måtte derfor selv kontakte Midelfart, og da gikk det bedre. Så jeg anbefaler deg å ta direkte kontakt med de. Ekstra deler koster ingen ting, jeg betalte ingenting iallefall...

Skrevet

Tusen takk for hjelpen! Da skal jeg sende mail til Midelfart i dag :) Eller er det lurere å ringe kanskje?

Skrevet

Jeg opplevde at akkurat den samme delen gikk i stykker. Fikk ny med en gang på apoteket da de hadde den inne. Dette var et kjent problem.

Skrevet

Har sendt mail nå, så da har jeg kanskje den nye delen allerede på onsdag da :). Var redd jeg måtte kjøpe en helt ny pumpe jeg. Trodde det var min feil at den ble ødelagt, men når flere har opplevd det samme så er det kanskje en svakhet ved den da :)

Skrevet

Fikk mail tilbake i går. De endret brystpumpen for 2,5 år siden, og har ikke flere av de gamle delene igjen :( Jeg kan jo håpe på at et eller annet apotek i nærheten har da. Skal i hvert fall spørre alle apotek jeg er innom. Koster jo litt å kjøpe en ny en da. Men pumpe må jeg jo ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...