Gå til innhold

Hva type kjole liker du.


LiseTV

Anbefalte innlegg

Hvordan er dine kjoler?  Jeg liker ikke kjoler med krage, lomme og knapper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1) det heter «hvilken».

2) skriften du bruker er knapt leselig.

Anonymkode: 82106...aad

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjoler i klare friske farger, og gjerne med blomstermønster. Helst innsvingt i livet eller under brystene. Lengde til rett over eller rett under knærne. 

Endret av Perelandra
Skrivefeil
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker kjoler som er halvlange best 🙂 Liker både ensfargede og de som har mønster. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, men vil være med i diskusjonen.

Jeg liker lange, luftige, fargerike sommerkjoler. Gjerne med blomstermotiv. Litt sånn "hippie/bohem"stil.

Også liker jeg veldig godt Sari. Sånn som indere ofte bruker.

b6849126743166a372370a0efc89235f

Jurken-Zomer-Dames-Women-Summer-Long-Max

955fea08218a9ea386df2bc15fbfbf38.jpg

 

Anonymkode: 4bcc0...c25

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

1) det heter «hvilken».

2) skriften du bruker er knapt leselig.

Anonymkode: 82106...aad

Og du avsporet tråden. 

Anonymkode: 5b653...041

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og du avsporet tråden. 

Anonymkode: 5b653...041

Da ble vi to 🥰

Anonymkode: 82106...aad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Jeg synes denne er så fin!

https://junkyard.com/no/p/vans-dress---tropicali-svart-kjoler--skjort-kjoler-dame/7313962_F990?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO - DPA - Prospecting (Unisex)&utm_content=Unisex - Interest Fashion&utm_term=Carousel - Procent - Klicka hem dina favoriter&fbclid=IwAR0PDUqY33jCojiCMX_RK5CQliyV6fP7bLXaCBWiCVcVarq4JuAphVk94_Q

Ignorer den svarte tskjorta og sur modell. Elsker tropisk mønster, synes man får tak i svært lite av dette til damer. Bare til menn og små barn 😠

Men tør ikke kjøpe den pga voksende mage, og kanskje den blir enda kortere pga magen drar den opp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er mann, men vil være med i diskusjonen.

Jeg liker lange, luftige, fargerike sommerkjoler. Gjerne med blomstermotiv. Litt sånn "hippie/bohem"stil.

Også liker jeg veldig godt Sari. Sånn som indere ofte bruker.

b6849126743166a372370a0efc89235f

Jurken-Zomer-Dames-Women-Summer-Long-Max

955fea08218a9ea386df2bc15fbfbf38.jpg

 

Anonymkode: 4bcc0...c25

Disse var fine! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruttveig skrev (4 minutter siden):

Jeg synes denne er så fin!

https://junkyard.com/no/p/vans-dress---tropicali-svart-kjoler--skjort-kjoler-dame/7313962_F990?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO - DPA - Prospecting (Unisex)&utm_content=Unisex - Interest Fashion&utm_term=Carousel - Procent - Klicka hem dina favoriter&fbclid=IwAR0PDUqY33jCojiCMX_RK5CQliyV6fP7bLXaCBWiCVcVarq4JuAphVk94_Q

Ignorer den svarte tskjorta og sur modell. Elsker tropisk mønster, synes man får tak i svært lite av dette til damer. Bare til menn og små barn 😠

Men tør ikke kjøpe den pga voksende mage, og kanskje den blir enda kortere pga magen drar den opp :(

Den var fresh. Men ja, hva i all verden gjorde den svarte t-skjorta under?? Har aldri tenkt over det med tropisk mønster. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Nei, den ser jo ut som noe du tar på deg på varme sommerdager på vei til stranda! Ikke er det noen utringing eller manglende utringing å skjule heller! Hmm merkelig stil :) Og det er en fordel å smile litt når man skal selge et produkt! Jeg tror jeg tar og  bestiller den uansett selv om hun var sur, må sjekke om de har gratis retur først ^^ Hvis ikke er det jo som å betale 50 kr for en tur i prøverommet i fysisk butikk, ikke logisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Har aldri vært «kjoledame», men har noen til hjemmebruk, rett opp og ned i t-skjortestoff. Romslige og uten fasong 🤣

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en del forskjellige typer, men den silhuetten som går mest igjen både til hverdags og fest, sommer som vinter, er tettsittende knelang. 

Anna Field - Etuikjole - black - 1

Anonymkode: 1c9e8...18a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme - helt enkle bomullskjoler, kroppsnære, knelange, uten ermer om sommeren. 

Jobb - figurnære kjoler i rene farger. Har en mengde ulike fra Tiger of Sweden. Jeg har også noen med definert overdel, og a-linje skjørt. 

Sommer, middager og fest - flagrende blomsterkjoler, men må ha noe definisjon øverst, eller rundt livet. 

Størst variasjon er det nok i garderoben som dekker "bryllup, julebord og galla". Der finner man alt mulig av farger og glitter, til eleganse og design. 

Anonymkode: b793f...4fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxikjoler med litt splitt i skjørtet, men gjerne med litt ermer for jeg har arr på overarmene jeg ikke vil vise.

Anonymkode: 1c1f3...d03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50-tallskjoler, gjerne med lommer. Jeg bruker primært kjoler som rekker til leggen eller nedenfor knærne. Liker ikke korte kjoler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...