AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Ei jeg kjenner var langt nede en periode og gikk til en psykoterapeut. (Ikke autorisert psykolog, psyk terapaut er en ubeskyttet tittel) hun betalte over 1000 kr timen for samtale behandling. Da jeg og hun jeg kjenner var på en fjelltur møtte hun denne terapauten og hun kom mot oss og gav venninnen min en klem og sto å snakket, jeg trakk meg litt unna. Terapien er avsluttet, men de henger sammen hele tiden, og venninnen min er helt besatt av henne. Strikker luer og votter til henne, hjelper henne med flytting og går fjellturer sammen. selv om hun ikke er autorisert helsepersonell jobber hun som psykoterapeut og går inn i det sårbare hos folk. Synes det er merkelig rart at hun henger såpass mye med venninnen min. Venninnen min skryter av hemne hele tiden om hvor fantastisk hun er osv. og det er jo flott, men synes denne dama går over alle grenser når hun innleder et vennskap med en klient. har de ikke samme retningslinjer som annet helsepersonell ? Anonymkode: 7288a...08a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå