AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Del Skrevet 23. juli 2021 Vurderer å kjøpe en tredemølle. Ønsker ikke å bruke mer enn 10 000. Den må ikke bråke for mye eller ta altfor stor plass. Er det mulig å ha tredemølle når man bor i en liten bygård? Bor i tredje etasje, men det er ikke spesielt lytt, har aldri hørt naboene over meg eller under meg. Det er fire etasjer og 8 leiligheter. Ser det finnes sånne walkpads som ikke tar for stor plass, men jeg ønsker noe med toppfart over 10 km/t, toppfart 12 km/t er greit, pleier som regel å løpe på rundt 10-11 km/t Tips? Ellipsemaskin synes jeg er så kjedelig, så det hadde nok ikke blitt brukt, men jeg elsker å løpe på tredemølle. Anonymkode: 444e5...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Del Skrevet 25. juli 2021 Har en mølla fra rusta, koster rundt 6000kr, bra til vanlig bruk, båndet kan legges sammen når man er ferdig så den tar ikke stor plass Anonymkode: 69f1c...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Del Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har en mølla fra rusta, koster rundt 6000kr, bra til vanlig bruk, båndet kan legges sammen når man er ferdig så den tar ikke stor plass Anonymkode: 69f1c...e9c Ikke rusta, men jula! Anonymkode: 69f1c...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Del Skrevet 25. juli 2021 Jeg har tilgode å prøve en tredemølle som ikke bråker... 😅 det vil jo trampes når man løper uansett. Vi har vår i kjellerstuen, men høres likevel godt over hele huset Anonymkode: 652ae...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Del Skrevet 25. juli 2021 Ikke noe problem å ha tredemølle i blokk, men du kan jo unngå bruke den på natta da Anonymkode: 05a6b...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå