AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 I et hjem liksom. Spør bare for jeg er nysgjerrig på hva folk tenker rundt dette. Jeg selv tenker to er nok (har det selv). Da har de selskap i hverandre, men det er ikke så mange katter i huset at det er en katt uansett hvor en snur seg. Anonymkode: 92a9f...ad2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Har to og det er mer enn nok. Når den ene går bort, vil vi ikke skaffe ny om ikke den andre holder på å dø av sorg. Anonymkode: 27785...8a1
Gjest TheCatLady Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Maks to ja. Jeg synes egentlig at det er nok med en også jeg da. De krever litt oppmerksomhet, skal lekes med og stelles. Jeg liker å føle at jeg kan gi et kjæledyr nok av alt. Synes også egentlig at den ene katten jeg har roter nok Tenker på som jeg skulle hatt flere, men det kommer vel an på kapasitet hos hver enkelt.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Har innekatter og føler at to er minimum faktisk. De leker mye sammen, vasker hverandre og tar vare på hverandre rett og slett. Har man utekatt får de kanskje nok stimuli utendørs og trenger ikke noen å terge opp/lekesloss med inne. Men det er koselig å se katter sammen, de er jo artsfrender og kan ikke kommunisere med oss på samme måte, eller bli forstått på samme måte Vet ikke hvor mange jeg ser på som max. Det kommer an på økonomi, bosituasjon, hva man selv klarer å håndtere. Alle dyr skal behandles bra og har rett på medisinsk hjelp når det er behov for det. Selv har jeg to og er fornøyd med det. Skaffer ikke flere katter med mindre det er avlskatt, da kan jeg vurdere å gå opp til tre eller fire. Akkurat nå passer ikke det. Anonymkode: 27126...eb0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå