Gå til innhold

Jeg hater meg selv for dette

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lite tillegg.

Når jeg var på vei for å møte hun, så jeg også opp mot himmelen og tenkte på storebroren min. Han ville ha sagt "nå er det din tid til å skinne, kjør på!". Var nok en av grunnene til at jeg klare å holde meg ganske sterk og selvsikker gjennom hele daten. :) 

-TS

Anonymkode: 8f764...2a6

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lite tillegg.

Når jeg var på vei for å møte hun, så jeg også opp mot himmelen og tenkte på storebroren min. Han ville ha sagt "nå er det din tid til å skinne, kjør på!". Var nok en av grunnene til at jeg klare å holde meg ganske sterk og selvsikker gjennom hele daten. :) 

-TS

Så nydelig, han passet nok på deg. Lykke til videre 💕

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, Oslodamen said:

Så nydelig, han passet nok på deg. Lykke til videre 💕

Tusen takk❤️ Han var bare 2 år eldre enn meg😢 Savner han utrolig mye. Han vil alltid være i hjerte mitt, og passe på meg. Han pleide ofte å gi meg tips på hvordan man kunne imponere damer, fordi han var en skikkelig dame-magnet..😅

Skal møte jenten senere i dag  🥰

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tusen takk❤️ Han var bare 2 år eldre enn meg😢 Savner han utrolig mye. Han vil alltid være i hjerte mitt, og passe på meg. Han pleide ofte å gi meg tips på hvordan man kunne imponere damer, fordi han var en skikkelig dame-magnet..😅

Skal møte jenten senere i dag  🥰

Så trist at han er borte, men godt at du føler han er med deg og gir deg styrke. Håper denne daten går like bra ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig koselig å lese! 

Anonymkode: 7b2ab...535

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det TS? Blitt flere dater?

Anonymkode: 94452...aa6

Skrevet

Så nydelig å lese ts. Du har vert modig ❤

• Liker 1
Skrevet

Hah! Hadde du fortalt meg da jeg sto opp i morges at en anonym spirrevipp på 20 år skulle bli mitt nye idol i dag, så hadde jeg ledd rått. Så feil kunne jeg tatt.

Her tror jeg du har lært deg selv en lekse som andre kanskje trenger en halv mannsalder på, nemlig at selvtillit kan fakes. Og om du først evner å fake selvtillit, så kan den ekte selvtilliten komme dundrende av gårde etter bare noen minutter, og da forsvinner alle grenser for hva du kan utrette. Når du om noen år er nervøs på vei til intervju til drømmejobben, gjør deg selv en tjeneste og tenk tilbake på turen du hadde på vei til første date, på hva målet ditt var den gang, og hva utfallet ble.

Jeg kjenner deg ikke, TS, men etter hva du har skrevet her så vet jeg at det kommer til å gå deg godt her i livet. Helt uten tvil.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Så nydelig påminnelse til alle ungdommer!❤️ Hvem har sagt at jentene kun liker de brautende utadvendete guttene? Og motsatt også, det er ikke nødvendligvis de jentene som var populære på ungdomsskolen og vgs som er de mest populære noen år senere. Noen blomsterer sent, samt at man får litt andre perspektiver når man blir litt eldre.

Godt jobbet TS! Å vise sårbarhet er modig og ofte noe jenter setter pris på. Og ikke minst setter de pris på ærlighet.

Anonymkode: 64686...999

• Liker 6
  • 2 uker senere...
Skrevet

TS her

Oppdatering: 

Vi er med hverandre nesten hver dag. Hun har vært hjemme hos meg flere ganger, og jeg hos henne. ❤️
Er 100 % avslappet nå, stresser ikke mer som jeg gjorde før. Føler meg veldig trygg og komfortabel rundt hun. Familien til damen har tatt meg veldig godt i mot. Selvom jeg svettet og ristet ved spisebordet da jeg møtte de for første gang. 😅
Ja, vi har en greie sammen. Elsker hun. 🥰

-TS

• Liker 19
Skrevet

Er dere kjærester nå? Så hyggelig tråd ❤️ Gratulerer 

Anonymkode: da2f8...9f6

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dere kjærester nå? Så hyggelig tråd ❤️ Gratulerer 

Anonymkode: da2f8...9f6

Der er vi. 🥰Tok ikke lang tid før vi innså at vi var ment for hverandre. 
Og tusen takk for alle de utrolig varme kommentarene! Blir veldig rørt. 

-TS

• Liker 8
Skrevet

Ahh.... Den som hadde vært 20 igjen 😀 For en herlig tråd 😍🥰

Anonymkode: 2d525...33d

• Liker 5
Skrevet

Gratulerer ❤️, så fantastisk! Takk for at du oppdaterte 🥰

• Liker 2
Skrevet

Så koslig da 😄

• 2 uker senere...
Skrevet

Fantastisk tråd. Ble rørt💖

Skrevet

Så utrolig koselig tråd! Godt jobbet, TS, masse lykke til videre 🥰 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 11.39):

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene. Da jeg var på vei til å møte hun, hadde jeg utrolig lavt blodsukker og kjente nesten at jeg måtte besvime..😅 men..
Daten gikk strålende! Vi møttes ved en park og gikk en tur. Deretter spiste vi og gikk hjem til henne. Rett før jeg skulle dra, så vi lenge på hverandre og plutselig kysset vi. ❤️

-TS

Du som er 20 år er nok mye mer mann enn mange i 30-40 og 50 årene på dating apper... du høres ut som en flott mann. Ærlig og redelige menn som ikke driver med noe spill og mindgames og annet svada...man kommer nok lengst med ærlighet og redelighet. Blir varm om hjerterota av denne historien.  🌹

• Liker 7
  • 2 uker senere...
Skrevet
On 8/23/2021 at 1:21 PM, Bente1234 said:

Du som er 20 år er nok mye mer mann enn mange i 30-40 og 50 årene på dating apper... du høres ut som en flott mann. Ærlig og redelige menn som ikke driver med noe spill og mindgames og annet svada...man kommer nok lengst med ærlighet og redelighet. Blir varm om hjerterota av denne historien.  🌹

Tusen takk for alle de hyggelige varme kommentarene deres! 🥰

-TS

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...