Gå til innhold

Jeg hater meg selv for dette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en gutt på 20 som aldri har hatt kjæreste før. Er personlig ganske usikker rundt jenter, fordi ingen jenter har likt meg før (tror jeg).
I går så matchet jeg utrolignok med en jente på tinder som jeg ALLTID har likt. Hun er skikkelig pen, søt og snill. Hun var seriøst jenten alle guttene på skolen min snakket om og likte, også matcher hun med meg??
Vi har gått på samme vgs.

Bare å chatte med hun på tinder gjorde meg helt nervøs og stressa. Klarte så vidt å skrive hei til hun. 
Etter en relativ lang samtale spurte jeg om hun var interessert i møtes i dag, og det sa hun med glede ja til. 

I morges da jeg våknet hadde hun skrevet "når passer det å møtes i dag da ☺️"?  Jeg fikk helt panikk og skalv. Og unmatchet hun pga det...😭

Mine dame og herrer, her ødela jeg nok en gang en sjanse! Hva skal jeg gjøre?🤧

Anonymkode: 8f764...2a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sitter her nå og gråter på sengen min.. Har vært lei meg i hele dag.

-TS

Skrevet

Virker som dere er bekjente, så er bare å nå ut på facebook og si at du unmatchet ved en feil

• Liker 44
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke kjent med Tinder, men dersom det fremdeles er mulig så sender du en melding til henne og finner på noe svada om at du fikk unmatcha henne og at du beklager veldig mye. Spør om hun vil treffes klokken xx, på et konkret sted. Plukk en søt prestekrage og gi til henne dersom hun sier ja til å treffes. 

Anonymkode: 963cd...279

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Unmatca ved et uhell, skulle det stå

Anonymkode: 963cd...279

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Du har nok ikke ødelagt sjansen. Ta kontakt med henne igjen. Hvis du ikke vil være ærlig å si sannheten at du er nervøs så kan du si du unmatchet henne ved et uhell. Selv om du er nervøs så er det bra å gjøre ting du er nervøs for. Da blir det bedre etterhvert. Det er også naturlig å være nervøs første gangen. Tror ikke det er mange som ikke har vært nervøs første gang. Så prøv å slapp av og prøv igjen :) 

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det til et problem. Du vet jo hvem jenta er. Send henne en god gammeldags sms, og si at du ble skikkelig stressa, og unmatchet uten å mene det. Enda bedre om du tør å ringe.  Går det skit, så har du i hvertfall gjort ditt. 

Anonymkode: 439b9...f25

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hjelper vel ikke å si det var et uhell når hun har sendt deg melding i dag morges, og klokka er nå kveld. Mitt forslag er bare å være ærlig, så får du se hva hun sier til det. 

Men prøv å mann deg opp litt da til fremtiden. Det er ikke så veldig attraktivt å være SÅ usikker på seg selv som det du beskriver. Du må jo gjerne være usikker, men prøv å ikke la det ta helt overhånd.

Anonymkode: e199e...457

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Lar seg trolig fixe, finn på en unnskyldning som er bedre enn at du var nervøs, feks at du egentlig hadde bestemt deg for å ikke treffe og ha kontakt med så mange i sommer fordi du ville være en del alene for å lese, noen damer sluker sånt mørk-mystisk-mann-bull, andre ikke, du kjenner henne kanskje nok til å vite, men at fordi "hun uansett dukker opp i hodet ditt og forstyrrer" så kan dere like gjerne bare møtes likevel, altså du vil møtes, uten å fremstå desperat, og du vil heller ikke få henne mer nervøs enn hun kanskje er, for første treff, kall det treff/treffes, ikke det mer stive nervøsitetsskapende ordet date, hvis det gikk bra kan du etterpå spørre henne om hun synes dette var en date og hvis ikke om dere skal treffes en gang til på en date, første treff helst enkelt/uformelt, ikke for langt, førsteinntrykk er det som teller mest nå, kan ødelegges om treffet blir for langt, si du har avtalt å hjelpe noen etterpå hvis du vil holde det kort, et kort "ufarlig" treff kan kanskje øke sjansen for at hun sier ja til å sees, hvis hun vet at det blir kort, si du har smakt en ny is som du gjerne vil kjøpe til henne og høre hennes mening om, noe enkelt, og helst et sted, kanskje i en park, der også andre er samlet så hun føler seg tryggere, damer er ofte veldig trygghetsavhengig for å si ja til et første treff, naturlig nok, meld gjerne fra her hvordan det gikk 🙂, hilsen amatør.

Anonymkode: 40609...cfc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

hilsen amatør.

Vi skjønte det.  Alle Donald Duck-historier, er verre enn å bare fortelle sannheten. 

Anonymkode: 439b9...f25

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du kan være ærlig og si at du alltid har likt henne, og at du ble veldig nervøs når dere matchet. Jeg ville blitt smigret om en fyr sa det til meg, og jeg ville følt meg litt mindre nervøs av å vite at han også er nervøs

Anonymkode: b5998...582

• Liker 17
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du har ikke ødelagt sjansen din, send ei melding til henne og si du gjorde en feil. Si du mer enn gjerne vil treffe henne og at du gleder deg, men er litt nervøs fordi du liker henne ❤️ Dette ordner seg ❤️ 

Gjest TheCatLady
Skrevet

Huffda, håper du har sendt en melding til henne. Da har du i hvert fall gjort noe med det. Hvis ikke så vil du sikkert gå og tenke masse på det. Håper det ordner seg :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. 

Sendte hun en melding tidligere i dag. Skrev sånn som det var, at jeg ble ganske nervøs. Hun syntes bare det var søtt og vil gjerne møte meg. Vi har avtalt å møtes senere i kveld.😲❤️

-TS

• Liker 45
Gjest TheCatLady
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS her. 

Sendte hun en melding tidligere i dag. Skrev sånn som det var, at jeg ble ganske nervøs. Hun syntes bare det var søtt og vil gjerne møte meg. Vi har avtalt å møtes senere i kveld.😲❤️

-TS

Så koselig :) Lykke til i kveld da. 

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til :)

Anonymkode: d270e...df7

• Liker 2
Skrevet

For en fantastisk koselig tråd 🥰, håper daten går strålende ❤️❤️❤️

• Liker 3
Skrevet

Så flott! Heier på dere🥰

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

TS her. 

-TS

Se der ja :) ærlighet er alltid det beste i slike situasjoner. Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene. Da jeg var på vei til å møte hun, hadde jeg utrolig lavt blodsukker og kjente nesten at jeg måtte besvime..😅 men..
Daten gikk strålende! Vi møttes ved en park og gikk en tur. Deretter spiste vi og gikk hjem til henne. Rett før jeg skulle dra, så vi lenge på hverandre og plutselig kysset vi. ❤️

-TS

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...