Coco71 Skrevet 3 timer siden #961 Skrevet 3 timer siden Armarillo skrev (5 timer siden): Nemlig. Jeg forstår ikke behovet enkelte har for å mistenkeliggjøre andre med en gang de får til noe bra og positivt. Hun sier heller aldri at hun har gått ned 50 kg. Hun sier hun SNART har gått ned 50 kg. Snart er ganske relativt. Det kan bety at hun har 10 kg igjen for alt vi vet. Kvinner som rakker ned på andre kvinner er 👎 Ingen som rakker ned på henne! Herregud snakk om å fyre seg opp. Er det riktig sted for deg å «henge» .. Du virker veldig umoden og sinna, og kanskje har du direkte tilknytning til Aurora? Ikke vet jeg. Men dette er et sted man kan lufte tanker og meninger, uansett om du synes det er riktig eller ikke.. 1
Armarillo Skrevet 2 timer siden #962 Skrevet 2 timer siden (endret) Coco71 skrev (24 minutter siden): Ingen som rakker ned på henne! Herregud snakk om å fyre seg opp. Er det riktig sted for deg å «henge» .. Du virker veldig umoden og sinna, og kanskje har du direkte tilknytning til Aurora? Ikke vet jeg. Men dette er et sted man kan lufte tanker og meninger, uansett om du synes det er riktig eller ikke.. Umoden? Sinna? 😂 Fordi jeg mener at folk kan skjerpe seg i forhold til å komme med usannheter om noe man ikke har forutsetninger for å vite noe om? Fordi jeg mener at man kan heie på mennesker som får til positive ting for seg selv, i stedet for å mistenkenkeliggjøre hvert eneste aspekt ved det? Det er veldig spesielt spør du meg 😅 Du selv virker litt "umoden" og "sinna" i måten du skrev dette på, så jeg vet ikke helt jeg 🙂 Og mener du virkelig at det ikke er å rakke ned på noen å påstå at de lyver om vektnedgangen de åpenbart får til? 😅 Endret 2 timer siden av Armarillo 1
Coco71 Skrevet 2 timer siden #963 Skrevet 2 timer siden Armarillo skrev (24 minutter siden): Umoden? Sinna? 😂 Fordi jeg mener at folk kan skjerpe seg i forhold til å komme med usannheter om noe man ikke har forutsetninger for å vite noe om? Fordi jeg mener at man kan heie på mennesker som får til positive ting for seg selv, i stedet for å mistenkenkeliggjøre hvert eneste aspekt ved det? Det er veldig spesielt spør du meg 😅 Du selv virker litt "umoden" og "sinna" i måten du skrev dette på, så jeg vet ikke helt jeg 🙂 Og mener du virkelig at det ikke er å rakke ned på noen å påstå at de lyver om vektnedgangen de åpenbart får til? 😅 Jeg tenker at du burde gå til spalten «vi som backer andre kvinner» - så holder du deg der.. Vi andre - vi får lov å rakke ned på hvem vi vil, hedre hvem vi vil og synse om hvem vi vil. For i Norge har vi noe som heter ytringsfrihet og den kan være litt irriterende for de som mener noe annet enn det du mener 😊
Armarillo Skrevet 2 timer siden #964 Skrevet 2 timer siden Coco71 skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at du burde gå til spalten «vi som backer andre kvinner» - så holder du deg der.. Vi andre - vi får lov å rakke ned på hvem vi vil, hedre hvem vi vil og synse om hvem vi vil. For i Norge har vi noe som heter ytringsfrihet og den kan være litt irriterende for de som mener noe annet enn det du mener 😊 Wow 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå