Coco71 Skrevet 19 timer siden #941 Skrevet 19 timer siden Tessa12 skrev (1 time siden): Ja ok, men dere så henne på «god morgen Norge» for litt siden? Hun er to forskjellige personer der andre tar bilder og der hun styrer det selv. Så er vanskelig å skulle klare å se at hun er så mye mindre nå enn i høst. Noe har hun gått ned, absolutt. Men…. Dette er ikke på noen måte shaming, men hun poserer og redigerer veldig på egne kanaler. Er så enig med deg! Hun ser mye mindre ut på hennes kanal enn i virkeligheten.. Men det er opp til henne.. Jeg hadde følt veldig på det, hvis jeg skulle på butikken og folk tittet litt ekstra.. Men uansett godt jobba av henne, og at hun klarer å løpe 5 km i strekk, UTEN STOPP, og veie over 100 kg, ja da er du sterk og utholdende.. 3 1
Nussepus Skrevet 10 timer siden #942 Skrevet 10 timer siden RandiO skrev (23 timer siden): 50 kg ned på litt over et år er helt rått 👏🏼 Men hun har virkelig ikke gått ned 50 kg. Da burde man sett det kjempegodt. 1 1
Armarillo Skrevet 10 timer siden #943 Skrevet 10 timer siden Nussepus skrev (50 minutter siden): Men hun har virkelig ikke gått ned 50 kg. Da burde man sett det kjempegodt. Gi deg a 😅 For det første er man fremdeles stor når man er under 170 cm høy, og veier godt over 100 kg. For det andre ser man utrolig stor forskjell fra før hun deltok på 16 ukers helvete og nå. For det tredje kan man ikke se på folk hvor mye de har gått ned eller ikke. Verken jeg eller du har noen som helst forutsetning for å gå bort til noen som helst å si hvor mye de har gått ned i vekt ved bare å se på dem. 3 1
Istapp Skrevet 9 timer siden #944 Skrevet 9 timer siden Armarillo skrev (3 minutter siden): Gi deg a 😅 For det første er man fremdeles stor når man er under 170 cm høy, og veier godt over 100 kg. For det andre ser man utrolig stor forskjell fra før hun deltok på 16 ukers helvete og nå. For det tredje kan man ikke se på folk hvor mye de har gått ned eller ikke. Verken jeg eller du har noen som helst forutsetning for å gå bort til noen som helst å si hvor mye de har gått ned i vekt ved bare å se på dem. Man kan se om et menneske har redusert ca. 1/3 av egen vekt (faktisk litt mer enn 1/3). 1 1
Armarillo Skrevet 1 time siden #945 Skrevet 1 time siden Istapp skrev (8 timer siden): Man kan se om et menneske har redusert ca. 1/3 av egen vekt (faktisk litt mer enn 1/3). Så du mener hun ikke har gått ned så mye ved å se på bildene hennes? Hun sier aldri 50 kg da. Hun sier hun er nærme delmålet sitt ved å komme seg under 100. Hva er dette å synse i egentlig? Hvorfor skal man ALLTID være skeptisk til andres suksess, og tvile på hva andre får til? Snart blir hun vel også mistenkt for å gå på slankemedisin også. Herregud.
Melkebart1 Skrevet 1 time siden #946 Skrevet 1 time siden Armarillo skrev (4 minutter siden): Så du mener hun ikke har gått ned så mye ved å se på bildene hennes? Hun sier aldri 50 kg da. Hun sier hun er nærme delmålet sitt ved å komme seg under 100. Hva er dette å synse i egentlig? Hvorfor skal man ALLTID være skeptisk til andres suksess, og tvile på hva andre får til? Snart blir hun vel også mistenkt for å gå på slankemedisin også. Herregud. Enig! Det er så mye usaklig synsing her inne. Man kan aldri vinne, for gjør man ikke noe, så er det galt. Gjør man noe, så er iallfall ikke det sant🤣 Samme greia på tråden til Helene Drage. Er man stor, så får man kjeft uansett. Jeg ser KJEMPESTOR forskjell på Aurora fra de første episodene, til nå. Tror hun har gått mye ned de siste ukene og. Og for en dedikasjon hun har til dette- jeg tar av meg hatten for den dama! 1
Tiara07 Skrevet 38 minutter siden #947 Skrevet 38 minutter siden Melkebart1 skrev (41 minutter siden): Enig! Det er så mye usaklig synsing her inne. Man kan aldri vinne, for gjør man ikke noe, så er det galt. Gjør man noe, så er iallfall ikke det sant🤣 Samme greia på tråden til Helene Drage. Er man stor, så får man kjeft uansett. Jeg ser KJEMPESTOR forskjell på Aurora fra de første episodene, til nå. Tror hun har gått mye ned de siste ukene og. Og for en dedikasjon hun har til dette- jeg tar av meg hatten for den dama! Enig! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå