Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Durancell skrev (2 minutter siden):

Hun har flere ganger vist seg uten sminke. Ser jo da at huden ikke akkurat er flawless

Hun har rosascea, reklamert for en produktlinje for det og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AprilLudgate skrev (12 minutter siden):

Hun har rosascea, reklamert for en produktlinje for det og.

Jeg vet det. Jeg svarte hun som trodde huden var flawless, før hun fikk se henne på tv.

Skrevet
Urwa skrev (52 minutter siden):

Hvor mye veide hun ? Og hva er hennes mål? Syns hun er kjempe flink. Står på sikkelig faktisk. 

Startvekt på 16-ukers 132 kg

• Nyttig 3
Skrevet
Tessa12 skrev (1 time siden):

Det er over dobbelt så mye som jeg veier😅 Og jeg tror jeg er like lang som Aurora.

Skrevet (endret)
Durancell skrev (15 minutter siden):

Det er over dobbelt så mye som jeg veier😅 Og jeg tror jeg er like lang som Aurora.

Ok, og poenget med innlegget ditt er? Skal jeg si «gratulerer med å være normalvektig, jammen så heldig du er som ikke er tykk…»?

Endret av Falkefugl
  • Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 16
Skrevet
Durancell skrev (18 minutter siden):

Innlegg som dette er unødvendig!

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tessa12 skrev (1 time siden):

Vet du hva BMI’ en eller høyden?

Kikket på IG og synes porsjonene virker ganske små, men kan jo hende hun spiser ofte. Mye god mat da! 

Men hun snakket jo litt om det - at hun ikke lengre vet hva normale porsjoner er.

Blir jo sånn om man har levd lenge med overspising og så full restriksjon som mange gjør. Aner jo ikke om hun har hatt det slik da. 

Skrevet
AprilLudgate skrev (12 minutter siden):

Kikket på IG og synes porsjonene virker ganske små, men kan jo hende hun spiser ofte. Mye god mat da! 

Men hun snakket jo litt om det - at hun ikke lengre vet hva normale porsjoner er.

Blir jo sånn om man har levd lenge med overspising og så full restriksjon som mange gjør. Aner jo ikke om hun har hatt det slik da. 

Poenget med 16ukers er jo at man skal spise normale porsjoner med sunn og riktig sammensatt mat. 

Hun er vel av programmet for lenge siden - så hvis hun spiser små mengder nå så har hun jo ikke tatt med seg så mye kunnskap videre . Men vet jo ikke hva du legger i små portsjoner- jeg følger henne ikke på instagram .

Dere som følger henne - har hun fortsatt nedgangen i vekt ? 

I programmet synes jeg jo de har en fin tilnærming til henne. De prøver jo å få de til å ta ansvar og selv skjønne hva som er riktig mat og trening. Hun kunne jo ikke ha fulgt samme treningsopplegg som de. Virker o som om hun skal igang med delvis tøff trening i neste ukes program dog - men da har hun jo allerede vært med noen uker 

Jeg synes det er veldig bra at hun stiller opp i programmet - der blir man jo virkelig blottlagt så nytter ikke å snike seg unna/lure noen der. 

• Liker 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (19 minutter siden):

Hun er 167

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg synes det tipper veldig over i ekstrem sunnhet og mye trening for noen av deltakerne opp i gjennom. Bruker hun medisin i tillegg til programmet? Da er det jo lettere med små porsjoner. 

Endret av cerruti
Skrevet

Kjolen til vixen hadde vært veldig fin som topp. Men som kjole…. Hun drar jo den ned 328tusen ganger ila en kort Snapchat video, så hvordan skal det gå på selve Vixen… 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
RandiO skrev (2 minutter siden):

Kjolen til vixen hadde vært veldig fin som topp. Men som kjole…. Hun drar jo den ned 328tusen ganger ila en kort Snapchat video, så hvordan skal det gå på selve Vixen… 

Fins ikke passende! 

• Liker 4
Skrevet
Durancell skrev (5 timer siden):

Oi, så bra av deg. Grattis! 👏🏻👏🏻🙄

• Liker 1
Skrevet
punkyB skrev (4 timer siden):

Poenget med 16ukers er jo at man skal spise normale porsjoner med sunn og riktig sammensatt mat. 

Hun er vel av programmet for lenge siden - så hvis hun spiser små mengder nå så har hun jo ikke tatt med seg så mye kunnskap videre . Men vet jo ikke hva du legger i små portsjoner- jeg følger henne ikke på instagram .

Dere som følger henne - har hun fortsatt nedgangen i vekt ? 

I programmet synes jeg jo de har en fin tilnærming til henne. De prøver jo å få de til å ta ansvar og selv skjønne hva som er riktig mat og trening. Hun kunne jo ikke ha fulgt samme treningsopplegg som de. Virker o som om hun skal igang med delvis tøff trening i neste ukes program dog - men da har hun jo allerede vært med noen uker 

Jeg synes det er veldig bra at hun stiller opp i programmet - der blir man jo virkelig blottlagt så nytter ikke å snike seg unna/lure noen der. 

Mener hun sa at hun ikke skulle spise som i 16-ukers nå fremover, men noe mer som å ha det som en «base» og tilpasse det i et dagligliv. 

Skrevet (endret)
Rockefot99 skrev (4 timer siden):

Innlegg som dette er unødvendig!

Enig, men du vet - Voksne mobbere som er anonyme…. 😕 

Endret av Tiara07
  • Nyttig 1
Skrevet
Tiara07 skrev (11 timer siden):

Mener hun sa at hun ikke skulle spise som i 16-ukers nå fremover, men noe mer som å ha det som en «base» og tilpasse det i et dagligliv. 

Ja, for poenget i 16ukers er IKKE normale porsjoner når de er der. Poenget er jo «helvete» og de har blitt kritisert for innhold og kalorimengde,

Men ja. BMI på 47 om jeg blingset rett er jo i øvre del av fedme klasse 3. Så jeg skjønner jo man ønsker en endring.

Med PCOS som hun vel har så begrenser det jo.

Men porsjonene må bli litt større enn de hun viser på IG, for det blir folk flest i aktivitet bare eksplosivt sultne av.

Håper hun dropper sånn «what I eat in a day». Og kommentarer om «prinsessa av lettbrus i stettglass».

Spis normalt, normale porsjoner og bra mat - og ikke fall oppi diet culture bolla. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg heier på henne og håper virkelig at hun fortsetter sin livsstilsendring.

Hun er veldig flink til å kle seg, mange har mye å lære av henne. Men, den kjolen som hun skal ha på til Vixen, den kunne ha vært større, for da har hun slippet å dra i den hele tiden.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...