Meg.no Skrevet 4. november 2025 #802 Skrevet 4. november 2025 cerruti skrev (På 25.10.2025 den 20.21): Jeg tror hun nå endrer seg fra å være en influenser som vil godta seg som du er, til å bli en som vil se så tynn som mulig ut, filme trening hver dag. filme at hun ikke spiser bolle, lager små porsjoner osv. Det er jo veldig bra at hun ikke godtar å være sykelig overvektig. Mange alvorlige følgesykdommer relatert til den vekta. Hjerte-kar, kreft, diabets, slitasje, kronisk smert osv. Synes det er flott å se. Hun virker glad
AprilLudgate Skrevet 4. november 2025 #803 Skrevet 4. november 2025 Meg.no skrev (10 minutter siden): Det er jo veldig bra at hun ikke godtar å være sykelig overvektig. Mange alvorlige følgesykdommer relatert til den vekta. Hjerte-kar, kreft, diabets, slitasje, kronisk smert osv. Synes det er flott å se. Hun virker glad Det var heller ikke det hun sa. Hun sa «bare være meg i den kroppen man har».
Coco71 Skrevet 4. november 2025 #804 Skrevet 4. november 2025 Hun har noen ordentlige støttespillere her inne, garantert Kine Holm som er inne og kommenterer 😀 1 3
RandiO Skrevet 4. november 2025 #805 Skrevet 4. november 2025 Lurer på hvorfor hun står så krumrygget hele tiden. Uansett hva hun skal si eller vise, så står hun framoverbøyd med skuldrene oppunder øra. 5
Durancell Skrevet 4. november 2025 #806 Skrevet 4. november 2025 RandiO skrev (16 minutter siden): Lurer på hvorfor hun står så krumrygget hele tiden. Uansett hva hun skal si eller vise, så står hun framoverbøyd med skuldrene oppunder øra. For å gjøre magen mindre fremtredende. Ser flere som gjør det. 2
Full kontroll Skrevet 5. november 2025 #807 Skrevet 5. november 2025 Syns hun er flink, og Ja, jeg ser endringer ❤️ Håper hun finner tilbake til gleden, i og med seg selv, for akkurat nå hører jeg en stemme som nesten brister når hun snakker ( virker som hun må holde veldig igjen) , fortsatt så sår og lei seg- dårlig selvbilde ❤️Slitsomt fremstå positiv når alt man føler er tristhet og negativitet. Når denne 16 ukers bobla sprekker, håper jeg hun er sterk nok til å stå etter fallet som vil komme. Sender henne gode tanker, hun trenger dem 5
Full kontroll Skrevet 7. november 2025 #808 Skrevet 7. november 2025 (endret) Frisøren burde komme med noen anbefalinger hva styling elns angår😎🤨 (for hennes del, som er så forfengelig, nå som hun filmes og sånn ) Endret 7. november 2025 av Full kontroll 4 1
Skogstrolle Skrevet 10. november 2025 #809 Skrevet 10. november 2025 Men, hun er flink og står på!! Heier på henne og håper at hun greier å legge om livsstilen 🤗 9
Ikkekokkendin Skrevet 11. november 2025 #810 Skrevet 11. november 2025 Det håret er helt katastrofe. To forskjellige farger og når hun blir svett så henger det falske håret der som en barneparykk. Burde få tilbake pengene fra frisøren. 5 2
RandiO Skrevet 11. november 2025 #811 Skrevet 11. november 2025 Det ser ut som om håret er fra Temu. 4 1
Sammy! Skrevet 12. november 2025 #812 Skrevet 12. november 2025 Coco71 skrev (På 4.11.2025 den 21.22): Hun har noen ordentlige støttespillere her inne, garantert Kine Holm som er inne og kommenterer 😀 ....jeg bare lurer: er det sånn at man må være Kine om man støtter henne?
Coco71 Skrevet 12. november 2025 #814 Skrevet 12. november 2025 Men det jeg kan si er om det er henne eller andre det er snakk om, så har vi alle mulighet å logge ut. Så skjønner egentlig ikke hvorfor du henger rundt i et forum som diskuterer litt av hvert, som vi har vår fulle rett til.. Hvis du blir trigget av det som blir skrevet her inne, og skal stå opp for henne og være snill pike. Da hadde jeg heller gått på Instagram og skrolle der .. I din deilige verden, der alle er snille mot hverandre.. 🤪 3
AprilLudgate Skrevet 12. november 2025 #815 Skrevet 12. november 2025 Coco71 skrev (57 minutter siden): Men det jeg kan si er om det er henne eller andre det er snakk om, så har vi alle mulighet å logge ut. Så skjønner egentlig ikke hvorfor du henger rundt i et forum som diskuterer litt av hvert, som vi har vår fulle rett til.. Hvis du blir trigget av det som blir skrevet her inne, og skal stå opp for henne og være snill pike. Da hadde jeg heller gått på Instagram og skrolle der .. I din deilige verden, der alle er snille mot hverandre.. 🤪 Går an å være snill og konstruktiv kritisk samtidig. Mesteparten av det som skriver her inne er jo veldig enkel og platt i retning «må bare finne på noe oppgulp». Tror mange mobbere er inne i slike tråder, for det blir bare for dumt. NULL intelligente konstruktive innspill fra alt for mange. 3 5
Full kontroll Skrevet 14. november 2025 #816 Skrevet 14. november 2025 (endret) . Endret 14. november 2025 av Full kontroll Gjentok meg selv .
Sammy! Skrevet 14. november 2025 #817 Skrevet 14. november 2025 Coco71 skrev (På 12.11.2025 den 17.29): Men det jeg kan si er om det er henne eller andre det er snakk om, så har vi alle mulighet å logge ut. Så skjønner egentlig ikke hvorfor du henger rundt i et forum som diskuterer litt av hvert, som vi har vår fulle rett til.. Hvis du blir trigget av det som blir skrevet her inne, og skal stå opp for henne og være snill pike. Da hadde jeg heller gått på Instagram og skrolle der .. I din deilige verden, der alle er snille mot hverandre.. 🤪 Er det meg du mener å sitere her fordi jeg spurte om alle som forsvarte Aurora måtte være Kine Holm? Den eneste som virker trigget her er deg. 1
Skogstrolle Skrevet 14. november 2025 #818 Skrevet 14. november 2025 Jeg er ikke Kine Holm, ikke vet jeg hvem hun er heller. Jeg synes at Aurora viser mange fine klær, og hun har gode tips til alle oss som har en bmi over 26,8 🤗 3
Coco71 Skrevet 14. november 2025 #819 Skrevet 14. november 2025 Spørsmålet jeg stiller er: hvorfor er du på et nettsted som kommenterer ofte i en negativ tone på influencere hvis du ikke liker det? Hva gjør du her inne da. Du kan jo heie på henne vi snakker om, hvor flink hun er etc på snap/Instagram.. Mange av oss her inne reagerer på at hun redigerer bilder, prøver å krympe seg for å virke mindre og er litt overkant selvopptatt.. Og har av og til en dårlig hårdag 😊 Vi er ikke mobbere av den grunn.. 2
Tiara07 Skrevet 14. november 2025 #820 Skrevet 14. november 2025 (endret) Coco71 skrev (1 time siden): Spørsmålet jeg stiller er: hvorfor er du på et nettsted som kommenterer ofte i en negativ tone på influencere hvis du ikke liker det? Hva gjør du her inne da. Du kan jo heie på henne vi snakker om, hvor flink hun er etc på snap/Instagram.. Mange av oss her inne reagerer på at hun redigerer bilder, prøver å krympe seg for å virke mindre og er litt overkant selvopptatt.. Og har av og til en dårlig hårdag 😊 Vi er ikke mobbere av den grunn.. For å forsvare, kanskje? Det må da være lov å si positive ting her inne, uten å bli «halshugd»? Må alle kommentarer her inne være negativ for å kunne mene noe? Det må da, i et diskusjonsforum, være rom for alle meninger? Og, jo, det er flere mobbere her inne, og derfor føler mange for å forsvare! Hvis folk her inne ikke ser at det mobbes, blir jeg skremt! Hvorfor skal folk tie, slik at mobben får fritt spillerom, sånn egentlig?? Mulig jeg misforstår innlegget ditt, men sånn jeg leser det, mener du at dette er et forum for kritikere/mobbere, mens «fans» bør oppsøke andre medier… Rett meg gjerne, hvis jeg tar feil. Endret 14. november 2025 av Tiara07 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå