JojoMoyes Skrevet 30. august #721 Skrevet 30. august RandiO skrev (På 23.8.2025 den 15.53): Ærlighet varer lengst, sier hun. Har du glemt at du redigerte deg tynnere i sommer, Aurora? Det bikini bildet hun la ut noen dager etter hun slettet andre og fikk litt pes er også redigert ! For så liten mage har hun ikke ! Selv om hun tydelig holder inne magen kan man se på andre bilder og videoer på insta før og etter at dette må være redigert . 2 4
Melkebart1 Skrevet 31. august #722 Skrevet 31. august JojoMoyes skrev (20 timer siden): Det bikini bildet hun la ut noen dager etter hun slettet andre og fikk litt pes er også redigert ! For så liten mage har hun ikke ! Selv om hun tydelig holder inne magen kan man se på andre bilder og videoer på insta før og etter at dette må være redigert . Innmari synd at hun holder på sånn, for jeg syns jo dama har hatt et fint budskap! 4 1
JojoMoyes Skrevet 31. august #723 Skrevet 31. august Melkebart1 skrev (16 minutter siden): Innmari synd at hun holder på sånn, for jeg syns jo dama har hatt et fint budskap! Hun gikk jo ned 40 kilo tror jeg at jeg leste en gang , hun skulle aldri tilbake dit . Hun har nok alltid hatt et problem med egen kropp og vekt og mat antagelig. Derfor har hun vel også fremmet sin sak i some , men det kan jo nå virke som hun har snudd og vil ned i vekt igjen 🤷🏼♀️uansett bare helt utrolig tåpelig å redigere seg ned i vekt på bilder . Og før alle skal arrestere meg så synes jeg alt dette filterbruket på de andre influenserne er like tåpelig . Redigering og filter er bare et tegn på at du er alt for opptatt av eget utseende eller hvordan andre ser deg . 5 3
Melkebart1 Skrevet 31. august #724 Skrevet 31. august JojoMoyes skrev (8 timer siden): Hun gikk jo ned 40 kilo tror jeg at jeg leste en gang , hun skulle aldri tilbake dit . Hun har nok alltid hatt et problem med egen kropp og vekt og mat antagelig. Derfor har hun vel også fremmet sin sak i some , men det kan jo nå virke som hun har snudd og vil ned i vekt igjen 🤷🏼♀️uansett bare helt utrolig tåpelig å redigere seg ned i vekt på bilder . Og før alle skal arrestere meg så synes jeg alt dette filterbruket på de andre influenserne er like tåpelig . Redigering og filter er bare et tegn på at du er alt for opptatt av eget utseende eller hvordan andre ser deg . Ja, det er trist at så mange mener de må ty til redigering og filterbruk. Mange har nok mer usikkerhet i seg og dårligere selvbilde enn det man kanskje skulle tro. Jeg hadde lagt meg flat og beklaget hvis noen hadde ferska meg i å redigere meg tynnere🫠 2 2
JojoMoyes Skrevet 31. august #725 Skrevet 31. august Melkebart1 skrev (4 minutter siden): Ja, det er trist at så mange mener de må ty til redigering og filterbruk. Mange har nok mer usikkerhet i seg og dårligere selvbilde enn det man kanskje skulle tro. Jeg hadde lagt meg flat og beklaget hvis noen hadde ferska meg i å redigere meg tynnere🫠 Jeg hadde aldri gjort det ! Jeg ser ut som jeg ser ut i ansiktet med alder osv . Men jeg prøver å holde meg i form /vekten under kontroll med trening og bevegelse 👍🤩 1
Melkebart1 Skrevet 1. september #726 Skrevet 1. september JojoMoyes skrev (8 timer siden): Jeg hadde aldri gjort det ! Jeg ser ut som jeg ser ut i ansiktet med alder osv . Men jeg prøver å holde meg i form /vekten under kontroll med trening og bevegelse 👍🤩 Veldig bra! Håper Aurora også kommer dit, for hun er jo ei bra dame som står på! 3
Minombre Skrevet 3. september #727 Skrevet 3. september Er vel ikke så mye tvil om at hun er med på 16 ukers helvete lenger. Så hun postet bilde av seg selv på en premiere sammen med to tidligere deltakere 😊 Tøft av henne å bli med på det programmet syns jeg. 11 1
JojoMoyes Skrevet 3. september #728 Skrevet 3. september Minombre skrev (6 minutter siden): Er vel ikke så mye tvil om at hun er med på 16 ukers helvete lenger. Så hun postet bilde av seg selv på en premiere sammen med to tidligere deltakere 😊 Tøft av henne å bli med på det programmet syns jeg. Det var vel kanskje ikke et øyeblikk for tidlig å ta tak i egen helse for hennes del . Blir spennende å se når det kommer på tv da 👍 Har aldri trodd på det der la meg være tjukk i fred fjaset hennes så bra hun tar tak . Synes ikke det er noe forbilde for noen å være sykelig overvektig og utbrent osv . Nå kan hun bli et forbilde for sine 2 døtre og de hun måtte ha som følgere . 3 10
Minombre Skrevet 4. september #729 Skrevet 4. september JojoMoyes skrev (13 timer siden): Det var vel kanskje ikke et øyeblikk for tidlig å ta tak i egen helse for hennes del . Blir spennende å se når det kommer på tv da 👍 Har aldri trodd på det der la meg være tjukk i fred fjaset hennes så bra hun tar tak . Synes ikke det er noe forbilde for noen å være sykelig overvektig og utbrent osv . Nå kan hun bli et forbilde for sine 2 døtre og de hun måtte ha som følgere . Jeg tror vel egentlig ingen, inkl. Aurora, er fornøyde med å være overvektige. Det er tungt, vanskelig å finne klær som passer osv. Budskapet er vel heller at man ikke skal bli sett ned på eller behandlet dårligere fordi man er overvektig. Og at man kan lære å like seg selv, selv om man har mange kilo for mye på kroppen. Å hate seg selv og sitt eget speilbilde er ikke godt for noen, tynn eller tykk. Det er mange som får beskjed av legen om å gå ned i vekt for helsen sin skyld, men ofte stopper det der. Jeg har jobbet i helsevesenet i mange år selv og hatt samtaler med flere som bare har endt opp frustrerte etter en sånn beskjed. Hvor starter man, hva gjør jeg osv. Teorien om å spise mindre og trene mer høres enkel ut, men det er mange feller. Det er dyrt å kjøpe seg oppfølging og det er vanskelig å få hjelp gjennom det offentlige når det gjelder vektnedgang, så jeg forstår at mange sliter. Når det er sagt så har vel sannsynligvis Aurora hatt mulighet til å kjøpe en slik oppfølging selv. Mange har ikke det. I dette tilfellet er det vel kanskje mest den ytre motivasjonen i form av tid på TV og blest om seg selv som har motivert henne. Kanskje fører det til en mer indre motivasjon etter hvert. Det er blytungt å starte med en massiv livsstilsendring på egen hånd. Bare det å gå tur er heftig når man er overvektig og i dårlig form. Jeg ønsker henne lykke til og håper hun finner glede i å trene og få en bedre livsstil. 10 6 6
Tiara07 Skrevet 4. september #730 Skrevet 4. september Minombre skrev (2 timer siden): Jeg tror vel egentlig ingen, inkl. Aurora, er fornøyde med å være overvektige. Det er tungt, vanskelig å finne klær som passer osv. Budskapet er vel heller at man ikke skal bli sett ned på eller behandlet dårligere fordi man er overvektig. Og at man kan lære å like seg selv, selv om man har mange kilo for mye på kroppen. Å hate seg selv og sitt eget speilbilde er ikke godt for noen, tynn eller tykk. Det er mange som får beskjed av legen om å gå ned i vekt for helsen sin skyld, men ofte stopper det der. Jeg har jobbet i helsevesenet i mange år selv og hatt samtaler med flere som bare har endt opp frustrerte etter en sånn beskjed. Hvor starter man, hva gjør jeg osv. Teorien om å spise mindre og trene mer høres enkel ut, men det er mange feller. Det er dyrt å kjøpe seg oppfølging og det er vanskelig å få hjelp gjennom det offentlige når det gjelder vektnedgang, så jeg forstår at mange sliter. Når det er sagt så har vel sannsynligvis Aurora hatt mulighet til å kjøpe en slik oppfølging selv. Mange har ikke det. I dette tilfellet er det vel kanskje mest den ytre motivasjonen i form av tid på TV og blest om seg selv som har motivert henne. Kanskje fører det til en mer indre motivasjon etter hvert. Det er blytungt å starte med en massiv livsstilsendring på egen hånd. Bare det å gå tur er heftig når man er overvektig og i dårlig form. Jeg ønsker henne lykke til og håper hun finner glede i å trene og få en bedre livsstil. Dette!!! 3
Purple Diamond Skrevet 4. september #731 Skrevet 4. september Minombre skrev (2 timer siden): Jeg tror vel egentlig ingen, inkl. Aurora, er fornøyde med å være overvektige. Det er tungt, vanskelig å finne klær som passer osv. Budskapet er vel heller at man ikke skal bli sett ned på eller behandlet dårligere fordi man er overvektig. Og at man kan lære å like seg selv, selv om man har mange kilo for mye på kroppen. Å hate seg selv og sitt eget speilbilde er ikke godt for noen, tynn eller tykk. Det er mange som får beskjed av legen om å gå ned i vekt for helsen sin skyld, men ofte stopper det der. Jeg har jobbet i helsevesenet i mange år selv og hatt samtaler med flere som bare har endt opp frustrerte etter en sånn beskjed. Hvor starter man, hva gjør jeg osv. Teorien om å spise mindre og trene mer høres enkel ut, men det er mange feller. Det er dyrt å kjøpe seg oppfølging og det er vanskelig å få hjelp gjennom det offentlige når det gjelder vektnedgang, så jeg forstår at mange sliter. Når det er sagt så har vel sannsynligvis Aurora hatt mulighet til å kjøpe en slik oppfølging selv. Mange har ikke det. I dette tilfellet er det vel kanskje mest den ytre motivasjonen i form av tid på TV og blest om seg selv som har motivert henne. Kanskje fører det til en mer indre motivasjon etter hvert. Det er blytungt å starte med en massiv livsstilsendring på egen hånd. Bare det å gå tur er heftig når man er overvektig og i dårlig form. Jeg ønsker henne lykke til og håper hun finner glede i å trene og få en bedre livsstil. Bra innlegg! Veldig enig! Gleder meg til å se programmet 😊 3
enkefru Skrevet 15. september #732 Skrevet 15. september Ser ikke ut som hun er med i den sesongen som startet sending i dag i alle fall… -kanskje er det neste sesong?
Tessa12 Skrevet 15. september #733 Skrevet 15. september enkefru skrev (12 minutter siden): Ser ikke ut som hun er med i den sesongen som startet sending i dag i alle fall… -kanskje er det neste sesong? Hun er nok(om hun i hele tatt er med)i vanlige 16 ukers. 2
Rockefot99 Skrevet 16. september #734 Skrevet 16. september enkefru skrev (14 timer siden): Ser ikke ut som hun er med i den sesongen som startet sending i dag i alle fall… -kanskje er det neste sesong? Vil tippe at de spiller inn nå, siden hun trener så mye og er så flink med kostholdet. Kommer sikkert neste sesong det er vanlig 16 ukers og ikke bootcamp ☺️ 5
Purple Diamond Skrevet 17. september #735 Skrevet 17. september Noen som vet når programmet kommer? Høst/vår?
Hesya Skrevet 18. september #736 Skrevet 18. september Har Vixen uttalt seg noe om bilderedigeringa? Hun bør jo ikke bli nominert neste gang hvert fall. 4 1
Isola2 Skrevet 19. september #737 Skrevet 19. september Hesya skrev (6 timer siden): Har Vixen uttalt seg noe om bilderedigeringa? Hun bør jo ikke bli nominert neste gang hvert fall. Har Vixen noen gang brydd seg om slikt..?! 4 2
JojoMoyes Skrevet 19. september #738 Skrevet 19. september Purple Diamond skrev (På 17.9.2025 den 21.40): Noen som vet når programmet kommer? Høst/vår? Det startet jo denne uken så vil jo tro om hun er med neste år at det starter i begynnelsen av september . 1
JojoMoyes Skrevet 19. september #739 Skrevet 19. september Hesya skrev (8 timer siden): Har Vixen uttalt seg noe om bilderedigeringa? Hun bør jo ikke bli nominert neste gang hvert fall. Influensere er vel de eneste som kan gjøre hva faen de vil (av juks og bedrag ) og attpåtil bli premiert for det 🤮Vixen bryr seg vel nada om det er rett eller rettferdig. 5 1
LilleLerke Skrevet 2. oktober #740 Skrevet 2. oktober (endret) Som mange allerede har gjettet: Presentert som ny deltaker i neste sesong av 16 ukers helvete 😀 https://www.vg.no/rampelys/i/5E9xJm/disse-kjendisene-er-med-i-ny-sesong-av-16-ukers-helvete Endret 2. oktober av LilleLerke La ved link. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå