Glufseguri Skrevet fredag kl 08:28 #661 Skrevet fredag kl 08:28 Kosetosta skrev (1 time siden): Er visst ett nytt bilde som er redigert.. overarmen er plutselig blitt myye tynnere.. så trist! Hvilket?
Sally-Go-Round Skrevet fredag kl 13:52 #662 Skrevet fredag kl 13:52 Coco71 skrev (På 23.7.2025 den 22.12): Tydelig at de har blitt sponset litt, hva med å skrive reklame?! Det må jo være det. Ellers hadde hun ikke trengt å tagge så ofte det stedet. Shady av Aurora og Ving. Trodde Aurora stod for åpenhet på alle områder… 3
Kosetosta Skrevet fredag kl 16:46 #663 Skrevet fredag kl 16:46 Glufseguri skrev (8 timer siden): Hvilket? 2
Sommer48 Skrevet fredag kl 17:02 #664 Skrevet fredag kl 17:02 Kosetosta skrev (12 minutter siden): Det er to forskjellige bilder. Aurora har på svarte klær, og venninnen har på sort topp og hvitt skjørt som eier den armen med ring rundt 😏 Så hele bilde på ett annet forum.
Kosetosta Skrevet fredag kl 17:22 #665 Skrevet fredag kl 17:22 Sommer48 skrev (19 minutter siden): Det er to forskjellige bilder. Aurora har på svarte klær, og venninnen har på sort topp og hvitt skjørt som eier den armen med ring rundt 😏 Så hele bilde på ett annet forum. Ja vet det er to bilder, men samme arm 😁 2
Kosetosta Skrevet fredag kl 17:23 #666 Skrevet fredag kl 17:23 Kosetosta skrev (Akkurat nå): Ja vet det er to bilder, men samme arm 😁 Ah misforsto, er det venninnen sin arm da? Beklager da! 😁
Kosetosta Skrevet fredag kl 17:24 #667 Skrevet fredag kl 17:24 Kosetosta skrev (Akkurat nå): Ah misforsto, er det venninnen sin arm da? Beklager da! 😁 Men nei, det er AH sine armer haha 1 1
Livetskjer Skrevet 22 timer siden #668 Skrevet 22 timer siden Kosetosta skrev (På 25.7.2025 den 18.46): Men driver ikke hun å går ned en del i vekt sånn at armen er mindre? Trodde hun var i gang med serøs vektnedgang? 1
Kosetosta Skrevet 20 timer siden #669 Skrevet 20 timer siden Livetskjer skrev (1 time siden): Men driver ikke hun å går ned en del i vekt sånn at armen er mindre? Trodde hun var i gang med serøs vektnedgang? Dont know.. men ser ikke sånn ut på noen bilder jaffal.. 🤷♀️ If so, good for her! Og jeg skal gladelig slette bilde 😁
Ikkekokkendin Skrevet 18 timer siden #670 Skrevet 18 timer siden Livetskjer skrev (3 timer siden): Men driver ikke hun å går ned en del i vekt sånn at armen er mindre? Trodde hun var i gang med serøs vektnedgang? Er hun ikke like overvektig som hun alltid har vært da? Bare at hun redigerer seg tynnere på enkelte bilder? 3
cerruti Skrevet 12 timer siden #671 Skrevet 12 timer siden Livetskjer skrev (9 timer siden): Men driver ikke hun å går ned en del i vekt sånn at armen er mindre? Trodde hun var i gang med serøs vektnedgang? Hun reklamerte for kaloritelling, mener jeg. Det er vel imidlertid stor sjanse for at alle disse halv-og helkjendisene som plutselig har blitt så treningsfrelste egentlig har brukt slankemedisin først. Greit det, men blir feil når det reklameres for annet. 1
Livetskjer Skrevet 8 timer siden #672 Skrevet 8 timer siden cerruti skrev (3 timer siden): Hun reklamerte for kaloritelling, mener jeg. Det er vel imidlertid stor sjanse for at alle disse halv-og helkjendisene som plutselig har blitt så treningsfrelste egentlig har brukt slankemedisin først. Greit det, men blir feil når det reklameres for annet. Absolutt!!! Og jeg lar meg fascinere av hvor selvopptatte de er alle mann. Blir de ikke lei av å «gjøre seg til» hele tiden og «le til kamera»…. Jaja 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå