JojoMoyes Skrevet 10. juli #601 Skrevet 10. juli Maskopi skrev (1 time siden): Ser du forskjellen inni firkantene der? Og om du ser mønsteret i sjøen og skyene samt hvordan håret henger så er det 100% sikkert at dette er samme bilde bare det til høyre er redigert. Jo nå ser jeg det . Ja det er jo bra å være seg selv og være fornøyd med det 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 3
Glufseguri Skrevet 10. juli #603 Skrevet 10. juli JojoMoyes skrev (38 minutter siden): Hun slapp ikke unna Henrik Troy hun heller 🙈😂 Temmelig mildt i forhold til hva han sikkert hadde gjort mot andre. Synes ikke hun skal “fredes” bare fordi hun ofte får ufine kommentar. Hun er en del av problemet når hun velger å redigere seg. 7 1
JojoMoyes Skrevet 10. juli #604 Skrevet 10. juli Glufseguri skrev (5 minutter siden): Temmelig mildt i forhold til hva han sikkert hadde gjort mot andre. Synes ikke hun skal “fredes” bare fordi hun ofte får ufine kommentar. Hun er en del av problemet når hun velger å redigere seg. Det er jeg enig i ! Men det ble da en reaksjon for henne også . 1 1
Glufseguri Skrevet 10. juli #605 Skrevet 10. juli JojoMoyes skrev (3 minutter siden): Det er jeg enig i ! Men det ble da en reaksjon for henne også . Blir spennende å se hva hun evnt svarer 2
JojoMoyes Skrevet 10. juli #606 Skrevet 10. juli Glufseguri skrev (12 minutter siden): Blir spennende å se hva hun evnt svarer Hun velger vel å ikke kommentere tenker jeg .Ellers blir det noe glefsete greier tenker jeg . 3
Maskopi Skrevet 10. juli #607 Skrevet 10. juli Hun har fjerna bildet fra karusellen på Instagram. Så gjenstår det å se om hun adresserer at hun har blitt ferska. 4 1
Glufseguri Skrevet 10. juli #608 Skrevet 10. juli Maskopi skrev (2 minutter siden): Hun har fjerna bildet fra karusellen på Instagram. Så gjenstår det å se om hun adresserer at hun har blitt ferska. Og fjernet story hvor innlegget lå med det bildet først😂😂😂 3 1
JojoMoyes Skrevet 10. juli #609 Skrevet 10. juli Maskopi skrev (46 minutter siden): Hun har fjerna bildet fra karusellen på Instagram. Så gjenstår det å se om hun adresserer at hun har blitt ferska. Kommer det noe utspill på det så er det garra en forsvarstale eller et angrep på han . 3
RandiO Skrevet 11. juli #610 Skrevet 11. juli Så sinnssykt nedrig av henne. Trodde virkelig, etter alt hun liksom fronter, at hun var bedre enn dette… 5 1
JojoMoyes Skrevet 12. juli #611 Skrevet 12. juli Hun er nok like kalkulert og kynisk som alle andre influensere tenker jeg .. 3 3
RandiO Skrevet 14. juli #612 Skrevet 14. juli Har vært merkelig stille fra henne etter at hun ble fersket i bilderedigering….? 3 2
Glufseguri Skrevet 14. juli #613 Skrevet 14. juli RandiO skrev (6 timer siden): Har vært merkelig stille fra henne etter at hun ble fersket i bilderedigering….? Påfallende stille😏 Kommer sikkert et innlegg om «den tunge tiden». 1 4
JojoMoyes Skrevet 14. juli #614 Skrevet 14. juli Glufseguri skrev (45 minutter siden): Påfallende stille😏 Kommer sikkert et innlegg om «den tunge tiden». RandiO skrev (7 timer siden): Har vært merkelig stille fra henne etter at hun ble fersket i bilderedigering….? Jeg følger ikke henne lenger ! Sjekker innom i ny og ne. Det eneste jeg har sett i det siste er salg hun har på Tise og nå noe fra ferie så ble det stille . Pleier jo å være litt bikinibilder/badedrakt med elsk deg selv osv . Men var vel flaut å bli tatt på det første allerede med redigering 🙈😂 3 4
Ikkekokkendin Skrevet 15. juli #615 Skrevet 15. juli Helt stille om (fra) elefanten i rommet. Tror vel at det skal gå upåaktet hen at hun er en gigantisk fake 6 2
Glufseguri Skrevet 16. juli #616 Skrevet 16. juli (endret) Faktisk skuffet at Henrik Troy lot henne «slippe lett» unna, hun er fortsatt del av denne bransjen han liker å se i kortene. Han argumenterte med at hun nok får nok dritt. Når man gjør karriere på å fremme kroppspositivitet og til og med får en pris for det ER det temmelig kritikkverdig når det avsløres at man fikser på bilder. Endret 16. juli av Glufseguri 5 3
Ikkekokkendin Skrevet 16. juli #617 Skrevet 16. juli Det er vel ingen som tørr å si noe fordi det da anses som fatshaming, selvom dama har driti seg totalt ut. Er jo åpenbart at hun skammer seg over å være sykelig overvektig når hun holder på på denne måten, og at kroppspositivismen bare er et spill. Burde gjøre grep for å slanke seg da, istedenfor å redigere seg tynnere. 8 8
Glufseguri Skrevet 17. juli #619 Skrevet 17. juli (endret) RandiO skrev (27 minutter siden): Slipper hun virkelig unna? Virker slik. Endret 17. juli av Glufseguri
JojoMoyes Skrevet 17. juli #620 Skrevet 17. juli Så hun la ut noen badebilder i går kveld eller i dag . Og tenkte med meg selv «Som jeg trodde ! Da later du bare som ingenting du Aurora !» 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå