JojoMoyes Skrevet 18 timer siden #561 Del Skrevet 18 timer siden cerruti skrev (På 10.4.2025 den 19.34): Er du seriøs? Du skjønner vel at hun ikke er det? Skjerp deg med den fat-shamingen Det er hun nok , bare å google det å se hennes forrige vektreise så ser du at hun må ha gått opp mer enn hun gikk ned sist . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 9 timer siden #562 Del Skrevet 9 timer siden JojoMoyes skrev (9 timer siden): Det er hun nok , bare å google det å se hennes forrige vektreise så ser du at hun må ha gått opp mer enn hun gikk ned sist . Jeg er seriøs ja. Aurora er veldig flink til å posere seg mindre enn hun er 🙈 Møtte på henne i fjor, da veide jeg over 100 kg selv men følte meg liten i forhold til henne. Sykelig fedme heter det, og må tas tak i om man ønsker å bevare helsa (noe jeg også har gjort selv) 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 25 minutter siden #563 Del Skrevet 25 minutter siden Lillemor1982 skrev (8 timer siden): Jeg er seriøs ja. Aurora er veldig flink til å posere seg mindre enn hun er 🙈 Møtte på henne i fjor, da veide jeg over 100 kg selv men følte meg liten i forhold til henne. Sykelig fedme heter det, og må tas tak i om man ønsker å bevare helsa (noe jeg også har gjort selv) Slitsomt å måtte mene så mye om vekta til andre… Henger du deg mye opp i om folk har for høyt alkoholinntak, ikke går til legen med depresjonen sin, kjører risiko-ski-kjøring osv? Eller er det bare deilig å fat-shame og pakke det inn i omsorg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå