Gå til innhold

Aurora Hoff

mumrikk1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Granneman82 skrev (36 minutter siden):

Screenshot_20241126_215221_Discord.thumb.jpg.ad7b8924a63c1989ba5ba7550f6de208.jpg

Dette er jo et flott eksempel på at alle ikke kan gå i alt......🤯🤯  

Ja, men enkelte bare MÅ presse på seg alt, inkludert korte skjørt og kjoler de ikke kler😩 jeg skjønner det ikke.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (22 timer siden):

Screenshot_20241126_215221_Discord.thumb.jpg.ad7b8924a63c1989ba5ba7550f6de208.jpg

Litt spesiell kjole. Ser man Aurora bare i fra skuldre og ned, så ser det ut som hun står med ryggen til oss. 
Kom til å tenke på «ærlige klær», den filmsnutten til Atle Antonsen

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (7 minutter siden):

Litt spesiell kjole. Ser man Aurora bare i fra skuldre og ned, så ser det ut som hun står med ryggen til oss. 
Kom til å tenke på «ærlige klær», den filmsnutten til Atle Antonsen

Sant 🙈🙈🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (13 minutter siden):

Regner med at hun tar Botox. At hun ikke får korrigert det ene øyenbrynet nå i så fall. 

Hva er galt med øyebrynet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admdir skrev (23 minutter siden):

Hva er galt med øyebrynet?

Det ser litt Botox-skjevt ut. Ett lite stikk for å senke det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (19 timer siden):

Det ser litt Botox-skjevt ut. Ett lite stikk for å senke det

Måtte inn å se, og jaggu, makan til skjevhet stakkar 🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun enda en konkurranse gående der premien er en designerveske. Vi får satse på at det blir kontrollert denne gangen sånn at hun ikke kan gi den til venninna si igjen. 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (24 minutter siden):

Helt vilt hvor ofte hun tar seg i håret:-) Og trekker for jakkene hele tiden. Hun virker veldig ukomfortabel?

Enig, helt ubehagelig å se på henne for hun virker så utilpass.
Er vel «stimming» det at hun konstant tar seg i håret- føler seg overveldet og trenger å roe seg selv.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (På 4.12.2024 den 16.57):

Nå har hun enda en konkurranse gående der premien er en designerveske. Vi får satse på at det blir kontrollert denne gangen sånn at hun ikke kan gi den til venninna si igjen. 🙄

Enig- men hvem skal kontrollere? Jeg skjønner ikke hva hun holder på med? Er det nok en venninne som skal vinne denne veska, eller vil denne veska faktisk trekkes ut til en vinner for å kompensere for den som ble gitt til en venninne og ikke nevnt siden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evybergen skrev (På 6.11.2024 den 0.29):

Dårlig råd?! Synes det er nye klessplagg,sminke eller vesker hver gang jeg er innom snappen, 

Hun har råd til det hun har lyst på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nimis skrev (18 minutter siden):

Enig- men hvem skal kontrollere? Jeg skjønner ikke hva hun holder på med? Er det nok en venninne som skal vinne denne veska, eller vil denne veska faktisk trekkes ut til en vinner for å kompensere for den som ble gitt til en venninne og ikke nevnt siden? 

Usikker, tror hun ble tipset om til forbrukertilsynet angående den saken. Men vet ikke om det fikk konsekvenser. Skal jo godt gjøres at av over 8000 deltakere var det venninna som vant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (21 timer siden):

Usikker, tror hun ble tipset om til forbrukertilsynet angående den saken. Men vet ikke om det fikk konsekvenser. Skal jo godt gjøres at av over 8000 deltakere var det venninna som vant!

Skal vel mye til at det blir gjort noe. For lite håndheving av gjeldene lover og regler når det kommer til mesteparten av dette de folka her holder på med. 

Kom forresten på at jeg ble imponert over AH når de hadde konfirmasjon for datteren. Mange rimelige løsninger å hente ideer fra. Meeeeen blir ikke så imponert nå i ettertid når man er gnien på hvor mye man bruker på konfirmasjon ( f.eks. kun servere saft og ikke noe mineralvann) når man etterpå begynner denne veske-flashinga😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimis skrev (På 5.12.2024 den 21.36):

Det er vell influenser venninnen hennes Kine som vinner denne da. Hun la jo ut på story at hun kunne aldri brukt så mye penger på en veske. Men akkurat den Aurora hadde konkurranse på var den eneste designer veska hu noen gang kunne tenkt seg. Så ender vell med at hun tilfeldigvis vinner 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (På 26.11.2024 den 21.56):

Er dette seriøst?????

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...